دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی تحت آشفتگی بازار

عنوان فارسی :

ارتباط بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی تحت سطوح مختلف آشفتگی بازار

عنوان انگلیسی :

The relationship between marketing agility and financial performance under different levels of market turbulence

کلمات کلیدی :

  چابکی بازاریابی؛ قابلیت پویا؛ عملکرد مالی؛ آشفتگی بازار

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 89
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. مدل و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. آنالیز و نتایج 6. بحث و بررسی 7. محدودیت ها و تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی مقاله

Marketing agility is an example of dynamic capability that has significant influence on ordinary capabilities leading to superior financial performance. This makes it of interest to marketing managers. Yet the way in which this capability aligns with turbulent market environments to simultaneously influence ordinary capabilities and performance has not been adequately examined and empirically tested. This study seeks to close this gap by positing that marketing agility has both direct and indirect (through innovation capability which is an ordinary capability) impacts on financial performance. However, these relationships are moderated by market turbulence to yield both mediated moderation and moderated mediation effects. The study was undertaken in the Chinese food-processing industry where a sample of 518 companies participated. This provides an opportunity to validate theory developed in the western economies and to generalize some previous findings. Contrary to received literature we found that the impact of innovation capability on financial performance is stronger under low market turbulence; and that market turbulence moderates the indirect relationship between marketing agility and financial performance. The indirect effect is stronger when market turbulence is low than when it is high. Implications for managers and academia are discussed and limitations of the study are pointed out. Introduction: In dynamic business environments, firms continuously face challenges of shifting customer demand, intensified competition and technological advancements (Roberts & Grover, 2012). Failure to respond with agility and rapidity to these challenges may result in significant financial losses.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چابکی بازاریابی، نمونه ای از یک قابلیت پویاست که تاثیر بسزایی بر قابلیت های عادی دارد و باعث عملکرد مالی برتر و بهتر می شود. این امر باعث می شود که چابکی بازاریابی مورد توجه مدیران بازاریابی قرار گیرد. اما روش همراستایی این قابلیت با محیط های بازاری متلاطم، برای تاثیر همزمان بر قابلیت های عادی و عملکرد، به اندازه کافی مورد بررسی و آزمون تجربی قرار نگرفته است. هدف این مطالعه، رفع این خلاء با بیان آن است که چابکی بازاریابی، تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم (از طریق قابلیت نوآوری که یک قابلیت عادی است)، بر عملکرد مالی دارد. اما، این روابط بوسیله تلاطم بازار تعدیل می شوند تا اثرات تعدیل میانجی شده و میانجی گری تعدیل شده را بوجود بیاورند. این مطالعه در صنعت فراوری غذایی چین انجام شده است، جایی که یک نمونه از 518 شرکت در آن مشارکت داشتند. این کار فرصتی برای اعتبار یابی نظریه مطرح شده در اقتصادهای غربی و برای تعمیم تعدادی از یافته های قبلی، فراهم می کند. برخلاف مقالات دریافت شده، دریافتیم که تاثیر قابلیت نوآوری بر عملکرد مالی، تحت تلاطم کم بازار، قویتر است و اینکه تلاطم بازار، تعدیل کننده رابطه غیرمستقیم بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی است. این اثر غیرمستقیم، قوی تر است هنگامی که تلاطم بازار کم باشد. دلالت های مناسب برای مدیران و دانشگاهیان به بحث گذاشته می شوند و محدودیت های مطالعه، خاطر نشان می شوند. مقدمه: در محیط های تجاری پویا، شرکت ها به طور پیوسته با چالش های جابجایی و تغییر تقاضای مشتری، رقایت شدیدتر و پیشرفت های فنآوری، مواجه هستند (رابرتز و گروور؛ 2012). ناتوانی در پاسخ چابک و سریع به این چالش ها می تواند باعث خسارت ها و زیان های مالی قابل توجهی شود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی تحت آشفتگی بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.