دانلود ترجمه مقاله اهمیت چابکی بازاریابی برای شرکت های بازار نوظهور در بازارهای پیشرفته

عنوان فارسی

آیا چابکی بازاریابی برای شرکت های بازار نوظهور در بازارهای پیشرفته اهمیت دارد؟

عنوان انگلیسی

Is marketing agility important for emerging market firms in advanced markets?

کلمات کلیدی :

  چابکی بازاریابی؛ برنامه بازاریابی؛ قابلیت پویا؛ عملکرد بازاریابی؛ عملکرد مالی؛ پیچیدگی بازار

درسهای مرتبط بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه مفهومی 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل و نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و جهت گیری های پژوهشی آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اخیراً، چابکی بازاریابی مورد توجه مدیران و پژوهشگران بازاریابی بین المللی قرار گرفته است. با این وجود، پژوهشگران بررسی نکرده اند که این قابلیت چگونه بطور مستقیم و غیرمستقیم بر عملکرد شرکت اثرگذار است و چگونه این اثرات تحت شرایط پیچیده بازار که شرکت های بازار نوظهور در بازارهای اقتصاد پیشرفته با آنها مواجه هستند، دستخوش تغییر می شود. بدین ترتیب، با بهره گیری از پشتوانه نظریه های قابلیت و پیچیدگی پویا، این مطالعه درباره اثر مستقیم چابکی بازاریابی- که یک فرا قابلیت پویای مشتمل بر حسگری بازار، سرعت، انعطاف پذیری و پاسخگویی است- بر عملکرد شرکت و اثر غیرمستقیم آن از طریق انطباق برنامه بازاریابی تحقیق می کند. بعلاوه، تغییرات این روابط مستقیم و غیرمستقیم تحت سطوح متنوع پیچیدگی بازار نیز بدقّت بررسی می شود. غالباً، شرکت های بازار نوظهور بدلیل پیچیدگی بازار اقتصاد پیشرفته، مانند وجود مزیت کَم هزینه بودن شرکت های محلی اقتصاد پیشرفته، در موقعیت نامطلوبی قرار دارند. بدین ترتیب، تحقیق درباره این چارچوب در این بستر ارزشمند است. با استفاده از داده های شرکت های پاکستانی که به بازارهای اقتصادهای پیشرفته صادرات دارند، یافته های این مطالعه نشان می دهد که چابکی بازاریابی بر عملکرد شرکت اثرگذار است، درحالیکه این اثر در شرایط پیچیدگی زیاد بازار نیرومندتر می باشد. هنگامیکه پیچیدگی بازار کَم است، قابلیت شرکت ها برای منطبق کردن برنامه بازاریابی آنها برای تحقّق بخشیدن به الزامات بازار اقتصاد پیشرفته نقش واسطه و میانجی این اثرگذاری را ایفا می کند. پیامدهای نظری و مدیریتی پشتیبان نیز ارائه گردیده است. مقدّمه: چابکی بازاریابی، که یک نمونه جدید از فرا قابلیت پویاست، بعنوان یک موضوع مورد علاقه پژوهشگران و کارشناسان پدیدار گردیده است. با این وجود، اثرات مستقیم و غیرمستقیم آن بر عملکرد شرکت بررسی نشده، درحالیکه اثرات آن در ارتباط با تنوّع شرایط پیچیدگی بازار، بویژه برای شرکت های بازار نوظهور در بازارهای اقتصاد پیشرفته، نیز نامشّخص باقی مانده است. بدین ترتیب، هدف این مطالعه این است که با بررسی نمودن این اثرات و ارائه دادن بینش های نظری و عملی ارزشمند این خلاء موجود را برطرف سازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Marketing agility has recently gained the attention of international marketing managers and scholars. However, scholars have not examined how this capability directly and indirectly influences firm performance and how the effects change under the complex market conditions facing emerging market (EM) firms in advanced economy (AE) markets. Hence, underpinned by the dynamic capability and complexity theories, this study investigates the direct effect of marketing agility—a dynamic meta-capability involving market sensing, speed, flexibility and responsiveness—on firm performance and its indirect effect via marketing program adaptation. Moreover, it explores changes in these direct and indirect relationships under varying market complexity levels. EM firms are often disadvantaged owing to AE market complexity, such as the presence of low-cost advantage of local AE firms. Hence, investigating this framework in this context is valuable. Using data on Pakistani firms exporting to AE markets, the study finds that marketing agility influences firm performance, and the influence is stronger under high market complexity. When market complexity is low, the influence is mediated by the firms’ ability to adapt their marketing program to meet AE market requirements. Supporting theoretical and managerial implications are offered. Introduction: Marketing agility, a new example of dynamic meta-capability, has emerged as a topic of interest for scholars and practitioners. However, its direct and indirect effects on firm performance are underexplored, and its effects pertaining to the variability of market complexity situations also remain unknown, particularly for emerging market (EM) firms in advanced economy (AE) markets. Hence, this study aims to fill this gap by exploring these effects and contributing valuable theoretical and practical insights.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 26 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اهمیت چابکی بازاریابی برای شرکت های بازار نوظهور در بازارهای پیشرفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi