دانلود ترجمه مقاله مدیریت زنجیره تامین دیجیتال: نقش فناوری های هوشمند
عنوان فارسی |
مدیریت زنجیره تامین دیجیتال: نقش فناوری های هوشمند |
عنوان انگلیسی |
Managing the digital supply chain: The role of smart technologies |
کلمات کلیدی : |
  عملکرد رابطه؛ تحول دیجیتال؛ فناوری های هوشمند؛ زنجیره تامین دیجیتال؛ همکاری |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 55 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله زنجیره تامین دیجیتال و ابزارهای هوشمند |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری و مدل پژوهش 3. روش پژوهش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه به بررسی روش مورد نیاز جهت دستیابی به مزایای رقابتی در زنجیره تامین دیجیتال می پردازد. علاوه بر این، به بررسی این که چگونه تحولات دیجیتال شرکت ها می تواند فناوری های هوشمند را ایجاد کرند و منجر به بهبود عملکرد روابط گردد، نیز پرداخت. نتایج بررسی در 280 شرکت کوچک و متوسط نشان داد که تحول دیجیتال شرکت ها به تنهایی نمی تواند عملکرد روابط را افزایش دهد و این مساله باید همراه با فناوری های هوشمند به منظور دستیابی به این هدف باشد. این امر بدین معناست که فناوری های هوشمند به طور کامل ارتباط بین تحول دیجیتال و عملکرد رابطه را وساطت می کند. مقدمه: دیجیتالی شدن راه های ارتباط و تعامل افراد با اطرافشان را تغییر داده است. فناوری ها و ابزارهای جدید از جمله گوشی های هوشمند، کامپیوترها، خودروهای بدون راننده و دستگاه های هوشمند همگی دسترسی نحوه انتشار اطلاعات ما را دچار تحول کرده است. این نوآوری ها و تحولات دیجیتالی هر صنعتی را تحت تاثیر قرار داده و زنجیره تامین نیز از این مساله استثناء نیست. دیجیتالی سازی در زنجیره های تامین محصولات و خدمات دیجیتال و همچنین بررسی فرایندهای زنجیره تامین در شرکت هایی که این تغییرات سریع را تجربه می کنند را در برمی گیرد (بوکوکان و گوسر، 2018). به منظور بهره مندی از مزایای زنجیره تامین دیجیتال، لازم است از روش های جدید از جمله تحول دیجیتال با فناوری ها استفاده شود. این مطالعه زنجیره تامین دیجیتال را به عنوان مجموعه ای از فعالیت های به هم مرتبط تعریف کرده که با فناوری های جدید سروکار دارد و در فرایندهای زنجیره تامین بین تامین کنندگان و مشتریان نقش دارد (بوکوکان و کوسر، 2018). به عبارت دیگر، زنجیره تامین دیجیتال یک فرایند هوشمند، جدید و با ارزش افزوده بوده که از روش های جدید، به ویژه تحولات دیجیتال با فناوری ها به منظور خلق ارزش رقابتی و اثرات شبکه استفاده می کند (بوکوکان و کوسر، 2018).
This study investigates the approach required to achieve competitive advantages in the digital supply chain. Moreover, the study examines how digital transformation of companies can fuel smart technologies, leading to improved relationship performance. The results of the survey given to 280 Finnish small and medium-sized enterprises (SMEs) show that digital transformation of the companies alone cannot enhance relationship performance, and that it needs to be coupled with smart technologies to achieve this goal. This means that smart technologies fully mediate the relationship between digital transformation and relationship performance. Introduction: Digitalization has changed the ways in which people communicate and interact with their surroundings. Novel technologies and gadgets—including smartphones, computers, driverless cars, and smart wearable devices—have all transformed how we access and disseminate information. These novelties and digital transformations affect every industry, and supply chains are no exception. Digitalization in supply chains has come to encompass digital products and services as well as the handling of supply chain processes within companies undergoing these rapid changes (Büyüközkan and Göçer, 2018). In order to benefit from the digital supply chain, it is necessary to leverage novel approaches, including digital transformation with technologies. This study defines the digital supply chain as a bundle of interconnected activities, handled with novel technologies, involved in supply chain processes between suppliers and customers (Büyüközkan and Göçer, 2018). In other words, the digital supply chain is an intelligent, value-added, novel process that utilizes new approaches, specifically digital transformation with technologies, to create competitive value and network effects (Büyüközkan and Göçer, 2018).
ترجمه این مقاله در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
علی –
مقاله خوبی هست و مبحث جدیدی برای مدیریت زنجیره تامین
میشه از مباحث این مقاله توی پروژه های خودم استفاده کنم ؟
bagher –
سلام
بله حتما
باز هر سوالی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید (۰۹۳۶۰۱۴۷۴۸۴) قطعا کمکتون خواهند کرد
باتشکر