دانلود ترجمه مقاله آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه مشتری را افزایش می دهند؟

عنوان فارسی

آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه مشتری را افزایش می دهند؟ مطالعه تجربی در مورد برند مدهای لوکس

عنوان انگلیسی

Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand

کلمات کلیدی :

  برندهای لوکس؛ فعالیت های درک شده از بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی (SMM)؛ ارزش ویژه؛ ارزش ویژه رابطه ای؛ ارزش ویژه برند؛ ارزش ویژه مشتری؛ قصد خرید

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فعالیت های بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی 3. ارزش ویژه مشتری و گردانندگان آن 4. قصد خرید 5. طراحی فرضیه ها 6. روش 7. یافته ها 8. نتیجه گیری و کاربردها 9. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در پرتو افزایش توجه به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) میان برندهای مد لوکس، این تحقیق جهت شناسایی مشخصات فعالیت های SMM و بررسی رابطه میان آن فعالیت های درک شده، برابری ارزشی، ارزش ویژه رابطه ای، ارزش ویژه برند، ارزش ویژه مشتری و قصد خرید از طریق یک مدل معادله ساختاری، درنظر گرفته شد. پنج سازه از فعالیت های درک شده SMM برای برندهای مد لوکس عبارتند از سرگرمی، تعامل، مدگرایی، سفارشی سازی و تبلیغات شفاهی. اثر آنها بر برابری ارزشی، ارزش ویژه رابطه ای و ارزش ویژه برند، مثبت و معنادار هستند. رابطه بین عوامل ارزش ویژه مشتری، ارزش ویژه برند تاثیر منفی معناداری بر ارزش ویژه مشتری دارد، درحالیکه برابری ارزشی و ارزش ویژه رابطه ای، تاثیر معناداری ندارد. برابری ارزشی و ارزش ویژه رابطه ای، مثل قصد خرید، تاثیرات مثبت و معناداری دارند، درحالی که ارزش ویژه رابطه ای تاثیر معناداری ندارد. در آخراینکه، رابطه بین قصد خرید و ارزش ویژه مشتری از معناداری برخوردار است. یافته های این تحقیق ما را قادر می سازند تا بفهمیم ایا برندهای لوکس می توانند رفتار خرید آتی مشتریانشان را دقیقتر پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت دارایی ها و همچنین فعالیت های بازاریابی، فراهم سازند. مقدمه بازار محصولات لوکس به غنا و بلوغ خود رسیده است، همراه با توسعه تدریجی حیطه بازار آن و رشد سرعت تعداد مشتریان. بازار محصولات لوکس، یک صنعت ارزش افزوده بالا است که به سمت دارایی های برند بالا متمایل می شود. بخاطر افزایش تقاضا برای محصولات لوکس در بازارهای در حال پیدایش مانند چین ، هند و خاور میانه، فرصت های فراوان جهت توسعه این کسب و کار بیش از پیش، بوجود آمده اند. در گذشته، برندهای مد لوکس می توانستند به دارایی های برند قوی و مشتریان ثابت مطمئن متکی باشند. با این وجود، اخیراً ورود برندهای مد متعدد در بازار محصولات لوکس، و بعد از آن گرم شدن تنور رقابت، منعکس کننده تغییرات پیش بینی نشده در بازار است. کاهش فروش بخاطر رکود اقتصادی جهانی، بازار محصولات لوکس را وادار به تغییر کرد. اکنون اینها دیگر فقط به نشان برند خود متکی نیستند بلکه باید بر میراث، کیفیت، ارزش زیباشناختی برند و روابط مطمئن با مشتری جهت موفقیت تاکید داشته باشد. یک عنصر کلیدی برای صنعت لوکس، فراهم کردن ارزش برای مشتریان به هر وسیله ممکن می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In light of a growing interest in the use of social media marketing (SMM) among luxury fashion brands, this study set out to identify attributes of SMM activities and examine the relationships among those perceived activities, value equity, relationship equity, brand equity, customer equity, and purchase intention through a structural equation model. Five constructs of perceived SSM activities of luxury fashion brands are entertainment, interaction, trendiness, customization, and word of mouth. Their effects on value equity, relationship equity, and brand equity are significantly positive. For the relationship between customer equity drivers and customer equity, brand equity has significant negative effect on customer equity while value equity and relationship equity show no significant effect. As for purchase intention, value equity and relationship equity had significant positive effects, while relationship equity had no significant influence. Finally, the relationship between purchase intention and customer equity has significance. The findings of this study can enable luxury brands to forecast the future purchasing behavior of their customers more accurately and provide a guide to managing their assets and marketing activities as well. Introduction: The luxury market has attained maturity, along with the gradual expansion of the scope of its market and a rapid growth in the number of customers. Luxury market is a high value-added industry basing on high brand assets. Due to the increased demand for luxury in emerging markets such as China, India, and the Middle East, opportunities abound to expand the business more than ever. In the past, luxury fashion brands could rely on strong brand assets and secure regular customers. However, the recent entrance of numerous fashion brands into the luxury market, followed by heated competition, signals unforeseen changes in the market. A decrease in sales related to a global economic downturn drives luxury businesses to change. Now they can no longer depend solely on their brand symbol but must focus on brand legacy, quality, esthetic value, and trustworthy customer relationships in order to succeed. A key element to luxury industry becomes providing values to customers in every way possible.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 27,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه مشتری را افزایش می دهند؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi