دانلود ترجمه مقاله شناسایی محرک های فروش برندهای لوکس در بازارهای نوظهور
عنوان فارسی |
شناسایی محرّک های فروش برندهای لوکس در بازارهای نوظهور: یک مطالعه اکتشافی |
عنوان انگلیسی |
Identifying the drivers of luxury brand sales in emerging markets: An exploratory study |
کلمات کلیدی : |
  فروش برند لوکس؛ بازارهای نوظهور؛ ویژگی های بازار؛ ناهمگونی؛ چند روشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مطالعه 1: کیفی 4. مطالعه 2: روایی تجربی چارچوب 5. تشریح بالقوه نتایج تحقق یافته 6. مشارکت ها 7. محدودیت ها و جهت گیری های پژوهشی آینده
چکیده – برندهای لوکس در سراسر جهان بر بازارهای نوظهور تاثیر مهمی داشته اند. هرچند برخی از برندها در یک بازار نوظهور به موفّقیت رسیده اند، اما نتوانسته اند موفّقیت خود را در بازارهای دیگر تکرار کنند. ما درباره عوامل محرّک فروش برندهای لوکس در بازارهای نوظهور با استفاده از یک رویکرد چند روشی تحقیق می کنیم. ابتدا، از طریق یک مطالعه کیفی، مشخّص می سازیم که کدام ویژگی های بازار در یک بازار نوظهور ( ناهمگونی بازار، رقابت محصولات بدون برند، حاکمیت اجتماعی – سیاسی، و منابع و زیرساخت ها) بر فروش برندهای لوکس تاثیرگذار است، درحالیکه تلاش های بازاریابی یک شرکت و آزادی مالی یک بازار جزو متغیرهای محتمل هستند. ثانیاً، ما بینش ها را با استفاده از داده های 88 برند لوکس و با بهره گیری از تحلیل های اقتصادسنجی استوار مورد آزمون تجربی قرار می دهیم. نتایج ما نشان می دهد که ویژگی های بازار بر فروش{برندهای} لوکس تاثیرگذار است و اثرات این ویژگی های بازار بر فروش برندهای لوکس ناهمگون می باشد. همچنین، به اثرات تعدیل کننده معنادار تلاش های بازاریابی و آزادی مالی دست یافتیم. بدین ترتیب، مطالعه ما ادبیات پژوهش درباره بازاریابی برندهای لوکس و بازارهای نوظهور را گسترش می دهد.
Luxury brands across the globe have made inroads into emerging markets (EM). While some brands have succeeded in one EM, they have failed to replicate their success in others. We investigate the drivers of luxury brand sales in EM using a multi-method approach. First, through a qualitative study, we identify which market characteristics of EM (market heterogeneity, competition from unbranded products, socio-political governance, and resources and infrastructure) affect luxury brand sales, with a firm’s marketing effort and a market’s financial freedom being important contingencies. Second, we empirically test the insights using data from 88 luxury brands and robust econometric analyses. Our results show that market characteristics influence luxury sales and that the effects of such market characteristics on luxury brand sales are heterogeneous. We also find significant moderating effects of marketing efforts and financial freedom. Our study thus extends the literature on the marketing of luxury brands and EM.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.