دانلود ترجمه مقاله شخصیت برند و تاثیر آن بر اعتماد برند و تعهد برند
عنوان فارسی |
شخصیت برند و تاثیر آن بر اعتماد برند و تعهد برند: مطالعه تجربی برندهای مد لوکس |
عنوان انگلیسی |
Brand personality and its impact on brand trust and brand commitment: an empirical study of luxury fashion brands |
کلمات کلیدی : |
  شخصیت برند؛ اعتماد برند؛ تعهد برند؛ برندهای مد لوکس |
درسهای مرتبط | برندینگ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مطالعه 1: تعیین شخصیت برندهای مد لوکس 4. مطالعه 2: ارتباط بین شخصیت برند، اعتماد برند و تعهد برند 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی
در این مطالعه از روش Aaker برای بررسی تجربی شخصیت برندهای لوکس مد استفاده شده و به بررسی تأثیر برند بر اعتماد و تعهد، بر اساس نمونه ای از مصرف کنندگان آمریکایی پرداخته شده است. نتایج مطالعه 1 نشان داد که مصرف کنندگان آمریکایی شش بعد شخصیت مجزا و 37 ویژگی شخصیتی را در برندهای لوکس مد درک می کنند. مطالعه 2 نتایج حاصل از مطالعه 1 را تأیید کرد و همچنین به وضوح نشان داد که شخصیت برند تأثیر معنی داری بر اعتماد و تعهد برند دارد. این یافته ها بینش ارزش های اساسی ای که مصرف کنندگان از مد لوکس استفاده می کنند و راهنمایی های تئوریکی، برای دست اندرکاران صنعت مد لوکس، برای به دست آوردن تعهد و وفاداری به برند ارائه می دهند. مقدمه: در جوامع مصرف کننده معاصر، مردم محصولاتی را نه تنها براساس کاربرد و کارکرد آن ها خریداری می کنند (خصوصیات فیزیکی و مزایای عملکردی) بلکه همچنین محصولات را از روی نمادها یا ویژگی های نمادین شان خریداری می کنند (مائله ، اتون و سپفلن 2011). به دلیل تغییر شرایط بازار و ترجیحات مصرف کننده، تمرکز بازاریابان و مدیران برند به طور فزاینده ای به مزایای نمادین برندها تغییر می کند. این مسئله منجر به افزایش علاقه به مفهوم شخصیت برند می شود که یک رویکرد منظم برای ایجاد مزایای نمادین ارائه می دهد (هاین ، 2009). برای بازاریابانی که امروزه در بازارهای جهانی مصرف کننده هستند، شخصیت تجاری، یک روش کارآمد برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان در سراسر جهان است. تصور می شود شخصیت برند به طور کاملاً مستقل بر تصمیمات خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد (فرلینگ ، کراسنو ، و هنارد ، 2011 ؛ سیری ، 1982) و باعث افزایش احساسات در مصرف کنندگان می شود (آکر 1997، بیل 1993، اسوامیناثان، استیلی و اهلوالیا 2009).
This study employed Aaker’s methodology to empirically investigate the personality of luxury fashion brands and explored the impact of brand personality on brand trust and brand commitment based on a sample of American consumers. Results of Study 1 revealed that American consumers perceive six distinct personality dimensions and 37 personality traits in luxury fashion brands. Study 2 validated the results from Study 1 and further clearly indicated that brand personality has a significant effect on both brand trust and brand commitment. The findings provide insights into the underlying values that consumers seek from luxury fashion consumption and lend a theoretical guidance to practitioners in the luxury fashion industry in their efforts to win customers’ brand commitment and loyalty. Introduction: In contemporary consumer societies, people purchase products not only for what they can do (physical attributes and functional benefits) but also for what they symbolise, and the symbolic qualities of products are often the primary reasons for consumers’ purchase (Maehle, Otnes, & Supphellen, 2011). Because of changing market conditions and consumer preferences, the focus of marketers and brand managers shifts increasingly to symbolic benefits of brands. This leads to an increased interest in the concept of brand personality, which offers a systematic approach to create symbolic benefits (Heine, 2009). For marketers facing today’s global consumer markets, brand personality is an efficient way of creating and building a connection with consumers worldwide. A well-established brand personality is thought to impact consumer purchase decisions (Freling, Crosno, & Henard, 2011; Sirgy, 1982) and increase emotions in consumers (Aaker, 1997; Biel, 1993; Swaminathan, Stilley, & Ahluwalia, 2009).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.