دانلود ترجمه مقاله بازاریابی داخلی چگونه محرک رضایت مشتری در بازارهای اروپایی می باشد؟

عنوان فارسی

بازاریابی داخلی چگونه محرک رضایت مشتری در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی می باشد؟

عنوان انگلیسی

How internal marketing drive customer satisfaction in matured and maturing European markets?

کلمات کلیدی :

  بازاریابی داخلی؛ سازگاری هدف کارکرد متقابل؛ فروشنده؛ قابلیت ارتباطی کارکرد متقابل؛ رضایت مشتری؛ بازارهای بالغ؛ بازارهای در حال بلوغ

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش ها 4. آنالیزها 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و جهت گیری هایی برای پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و جهت گیری هایی برای پژوهش های آتی: یافته های ارائه شده در این تحقیق محدود به یک سری روش ها هستند که می توانند مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات آتی نمایان کنند. اولا، این مطالعه شواهدی تجربی در زمینه متغیرهای فرهنگی ندارد؛ از این رو تحقیقات آتی می توانند نقش مقادیر فرهنگی در بررسی تاثیرات IM روی رضایت مشتری را مدلسازی و بررسی کنند (به عنوان مثال، هافستد و همکاران، 2010؛ هاوس و همکاران، 2004؛ کیکمن و همکاران، 2017؛ وارتز، 1994). ما نشان داده ایم که دیدگاه ها و ادراکات فردی از فرهنگ ملی و تغییرات واقعی در فرهنگ ملی می تواند نیرویی احتمالی در راستای شکل دهی نحوه هدایت مشتریان به واسطه فعالیت ها و اقدامات IM باشد. علاوه بر این، نقش چندفرهنگی را می توان در این زمینه مشاهده کرد مخصوصا اگر زمینه پژوهشی به بررسی شرکت های چندملیتی با شرکت هایی تابعه در سراسر جهان پرداخته باشد. در چنین مطالعاتی، می توان مزایا و نقاط ضعف استفاده از شیوه های فرهنگی را در شرکت های چندملیتی و در محیط های فرهنگی مختلف بررسی کرد (به عنوان مثال، اسچون و لینگز، 2001). دوما، این مطالعه روی بررسی نقش متقابل اهداف میان عملکردی بین شیوه های IM و رضایت مشتری پرداخته است. سازگاری هدف، همانطوری که در این بحث تعریف شده است، روی اهداف اداری و توانایی یک شرکت در ترکیب آنها با توابع تجاری تمرکز کرده است. به همین ترتیب، سازگاری هدف ارتباط مفهومی نزدیکی با ادغام میان عملکردی داشته و به این صورت تعریف می گردد: فرآیندی از تعامل و همکاری میان سازمانی که در آن توابع چندگانه با یکدیگر همکاری کرده و خروجی های قابل قبول برای سازمان ها ایجاد می کنند (فرانکل و مولنکوف، 2015). با این حال، یکپارچگی میان عملکردی می تواند روابطی متقابل و نیز روابط غیرمتمرکز و ذهنی را نیز به همراه داشته باشد (به عنوان مثال، همکاری سازمانی) (کاهن، 1990).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and direction for future research: The findings presented in this study are limited in several ways, which may reveal new paths for future research. First, this study does not have empirical evidence on cultural variables; hence future research may model the role of cultural values in conditioning the effect of IM on customer satisfaction (e.g. Hofstede et al., 2010; House et al., 2004; Kirkman et al., 2017; Schwartz, 1994). We suggest that individual perceptions of national culture and actual variations in national culture may be contingency forces that may shape how IM activities drive customer. Furthermore, the role of multiculturalism can be observed (Kirkman et al., 2017) especially if the research context assumes multinational corporations with multiple subsidiaries around the world. In such a study, one may examine the benefits and drawbacks of imposing headquarters' cultural practices on subsidiaries' practices in different cultural settings (e.g. Souchon & Lings, 2001). Second, this study focuses on the intervening role of cross-functional goal compatibility (i.e. the how) between IM practices and customer satisfaction. Goal compatibility, as defined here, focuses on departmental goals and the ability of a firm to synchronize them across business functions. As such, goal compatibility is conceptually closely related to cross-functional integration which is defined as “…a process of interdepartmental interaction and collaboration in which multiple functions work together in a cooperative manner to arrive at mutually acceptable outcomes for their organization” (Frankel and Mollenkopf, 2015, p. 18). However, cross-functional integration may entail crossfunctional relationships, cross-functional interactivity as well as a more affective and unstructured side of cross-functional relationships (e.g., collaboration) (Kahn, 1990).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی داخلی چگونه محرک رضایت مشتری در بازارهای اروپایی می باشد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi