دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری

عنوان فارسی

تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری

عنوان انگلیسی

Influence of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty

کلمات کلیدی :

  قابلیت نوآوری؛ تجربه مصرف کننده؛ اعتبار؛ وفاداری؛ QCA؛ پیکربندی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سابقه نظری و مدل مفهومی 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده و نتایج 5. یافته ها 6. بحث، پیامدها و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله نظریه پیچیدگی را به منظور درک اثر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری به کار می گیرد. این مطالعه به بررسی نقش جمعیت مصرف کننده بر چنین روابطی می پردازد. بدین منظور، این مقاله تجارب موثر و عقلانی را به عنوان عناصر کلیدی تجربه مصرف کننده تشخیص داده و یک چارچوب مفهومی را با پیشنهادات تحقیقاتی ارائه می دهد. به منظور بررسی پیشنهادات تحقیق، این مطالعه آنالیز عامل تاییدی (CFA) و آنالیز کیفی تطبیقی مجموعه فازی (fsQCA)، با استفاده از یک نمونه از 606 مصرف کننده از برندهای خرده فروشی بین المللی به کار گرفت. یافته های حاصل از منابع مربوط به نوآوری، مصرف کننده و مدیریت برند به این مطالعه کمک کرد. علاوه بر این، نتایج حاصل از این مطالعه دستورالعمل هایی را برای مدیران به منظور ایجاد ارزش مشتری در محیط خرده فروشی از طریق قابلیت نوآوری فنی (خدمات جدید، عملیات خدمت رسانی و فناوری) و قابلیت های نوآوری غیر فنی (مانند مدیریت، فروش و بازاریابی) ارائه داد. علاوه بر این، این مقاله ارتباط بین تجربه خرید مصرف کننده و اعتبار و وفاداری شرکت را نیز نشان داد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research applies complexity theory to understand the effect of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty. This study investigates the contribution of consumer demographics to such relationships. To this end, this article recognizes effective and intellectual experiences as the key elements of customer experience and proposes a conceptual framework with research propositions. To examine the research propositions, this study employs confirmatory factor analysis (CFA) and fuzzy set qualitative comparative analysis (fsQCA), using a sample of 606 consumers of international retail brands. The findings contribute to the literature on innovation, customer, and brand management. In addition, the results also provide guidelines for managers to create customer value in the retail environment through technical innovation capability (new services, service operations, and technology) and non-technical innovation capability (management, sales, and marketing). Furthermore, this article reflects on the link between the consumer shopping experience and firm reputation and loyalty.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi