دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری

عنوان فارسی :

تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری

عنوان انگلیسی :

Influence of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty

کلمات کلیدی :

  قابلیت نوآوری؛ تجربه مصرف کننده؛ اعتبار؛ وفاداری؛ QCA؛ پیکربندی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
11,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سابقه نظری و مدل مفهومی 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده و نتایج 5. یافته ها 6. بحث، پیامدها و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research applies complexity theory to understand the effect of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty. This study investigates the contribution of consumer demographics to such relationships. To this end, this article recognizes effective and intellectual experiences as the key elements of customer experience and proposes a conceptual framework with research propositions. To examine the research propositions, this study employs confirmatory factor analysis (CFA) and fuzzy set qualitative comparative analysis (fsQCA), using a sample of 606 consumers of international retail brands. The findings contribute to the literature on innovation, customer, and brand management. In addition, the results also provide guidelines for managers to create customer value in the retail environment through technical innovation capability (new services, service operations, and technology) and non-technical innovation capability (management, sales, and marketing). Furthermore, this article reflects on the link between the consumer shopping experience and firm reputation and loyalty.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله نظریه پیچیدگی را به منظور درک اثر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری به کار می گیرد. این مطالعه به بررسی نقش جمعیت مصرف کننده بر چنین روابطی می پردازد. بدین منظور، این مقاله تجارب موثر و عقلانی را به عنوان عناصر کلیدی تجربه مصرف کننده تشخیص داده و یک چارچوب مفهومی را با پیشنهادات تحقیقاتی ارائه می دهد. به منظور بررسی پیشنهادات تحقیق، این مطالعه آنالیز عامل تاییدی (CFA) و آنالیز کیفی تطبیقی مجموعه فازی (fsQCA)، با استفاده از یک نمونه از 606 مصرف کننده از برندهای خرده فروشی بین المللی به کار گرفت. یافته های حاصل از منابع مربوط به نوآوری، مصرف کننده و مدیریت برند به این مطالعه کمک کرد. علاوه بر این، نتایج حاصل از این مطالعه دستورالعمل هایی را برای مدیران به منظور ایجاد ارزش مشتری در محیط خرده فروشی از طریق قابلیت نوآوری فنی (خدمات جدید، عملیات خدمت رسانی و فناوری) و قابلیت های نوآوری غیر فنی (مانند مدیریت، فروش و بازاریابی) ارائه داد. علاوه بر این، این مقاله ارتباط بین تجربه خرید مصرف کننده و اعتبار و وفاداری شرکت را نیز نشان داد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 11,500 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر اعتبار و وفاداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.