دانلود ترجمه مقاله وفاداری مشتریان جوان به عامل های پیشنهاد: مدل تجارت الکترونیک B2C
عنوان فارسی |
وفاداری مشتریان جوان عرب خانم به عامل های پیشنهاد: یک مدل جدید برای تجارت الکترونیک کسب و کار به مشتری (B2C) |
عنوان انگلیسی |
Loyalty of young female Arabic customers towards recommendation agents: A new model for B2C E-commerce |
کلمات کلیدی : |
  تصمیم گیری؛ وفاداری؛ سیستم های توصیه گر؛ وب کوال؛ وبسایت های تجارت الکترونیک؛ رفتار هیجانی شناختی |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 119 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. پیشینه نظری 4. مدل پژوهشی و فرضیات 5. طرح پژوهش و مطالعه آزمایشی 6. نتایج تجربی 7. نتیجه گیری
چکیده – تجارت الکترونیک، به دلیل انطباق پذیری و سهولت استفاده هَم برای مشتریان و هَم برای سرویس دهندگان، در حال تبدیل شدن به یک یاری رساننده اصلی به سیستم اقتصادی جهانی می باشد. سیستم های توصیه گر به عنوان ابزارهای کارآمد برای هدایت کردن کاربران به منظور مشاهده محصولات اضافی که درگاه های تجارت الکترونیک ارائه داده اند، در بیشتر وبسایت های مدرن تجارت الکترونیک جاگرفته اند. این محصولات با علایق مشتریان بسته به فعّالیت های فعلی آنها، یا براساس ترجیحاتی که در پروفایل های خود بیان کرده اند، انطباق دارد. از آنجاییکه سرویس دهندگان دغدغه بیشتری نسبت به رفتار مشتریان در بلندمدّت، و بویژه وفاداری مشتریان دارند ( که اثر مستقیمی بر موفّقیت بلندمدّت وبسایت های تجارت الکترونیک دارد)، بیشتر سیستم های توصیه گر برای توجه کردن به این جنبه توسعه یافته اند. این مطالعه درباره عوامل اصلی در شکل گیری وفاداری خریداران آنلاین خانم از طریق یک عامل توصیه گر تجارت الکترونیک تحقیق می کند. یک مدل جدید معرّفی، تدوین، و تحلیل می گردد تا به بهبود یافتن وفاداری مشتریان تجارت الکترونیک از طریق سیستم های توصیه گر کمک شود. بر اساس پیامدهای نتایج، قادر به درک سازه های تحقیق و برجسته سازی نتایج تحقیق هستیم تا به مدیریت کردن سیستم های توصیه گر به طور کارآمدتر کمک نمائیم. مقدّمه: پیدایش خدمات اینترنت و فنّاوری های " وِب 2.0 "، صدها برند از فروشگاه های الکترونیکی سرتاسر جهان برای کاربران، همراه با بستری که در آنجا کاربران قادر به مرور کردن محصولات، مقایسه نمودن قیمت ها، و بهره برداری از پیشنهادات فروش عالی هستند را در اختیار جامعه جهانی قرار داده است [1]. طیّ سال های اخیر، رشد سودهای حاصل از فروش آنلاین از سود بیشتر فروش ها در بازارهای سنّتی فراتر رفته است، زیرا مشتریان تلاش دارند بازارهای جدید در خارج از نواحی داخلی خود را پیدا کنند [2]. در نتیجه، مدل های تجاری جدید وارد اقتصاد جهانی شده است [3]. طرح های کسب و کار که قبلاً غیرعملی بودند در حال توسعه یافتن هستند، و با پیدایش سیستم های آنلاین در حال ظهور می باشند [4]. سیستم های تجارت الکترونیک افراد را قادر می سازد تا تراکنش ها را از طریق شبکه های بی سیم یا رسانه اینترنت انجام دهند، و نیاز برای دیدار فیزیکی از یک بازار را رفع می کند. پیشرفت عظیم سیستم های تجارت الکترونیک موجب علاقه مندی به پژوهش های نظری و عملی برای تحقیق کردن درباره عوامل کلیدی پیشرفت و سودآوری چنین سیستم هایی گردیده است.
E-commerce is becoming a major contributor to the worldwide economic system, owing to its adaptability and ease of use for both customers and service providers. Recommender systems are embedded in most modern e-commerce websites, as efficient tools for guiding users to view additional items provided by e-commerce portals. These items are matched with customers' interests depending on their current activities, or on preferences stated in their profiles. As service providers are more concerned with the long-term behavior of customers, and specifically customer loyalty (which bears directly on the long-term success of e-commerce websites), most recommender systems have been developed to consider that aspect. This study investigates the major factors in the loyalty formation of female online shoppers through an e-commerce recommender agent. A new model is introduced, developed, and analyzed for helping to improve e-commerce customer loyalty via the recommender systems. Based on the implications of the results, we can understand research constructs and highlight research outcomes to help in managing recommender systems more effectively. Introduction: The onset of internet services and “Web 2.000 technologies has provided the commerce community with hundreds of brands from e-stores worldwide for users, and a context in which the users can browse items, compare prices, and take advantage of great offers [1]. In recent years, the growth of online sales profits has exceeded that of most traditional market sales, as customers seek to find new markets outside their domestic areas [2]. As a result, new trading models have been introduced into the global economy [3]. Previously-unworkable business schemes are being developed, and are emerging with the advent of online systems [4]. E-commerce systems make it possible for people to make transactions through wireless networks or through the internet medium, eliminating the need to physically visit a marketplace. The massive advancement of e-commerce systems has created an interest in theoretical and practical research to investigate the keys to the advancement and profitability of such systems.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.