دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتری

عنوان فارسی

تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتری: یک رویکرد میانجی تعدیل شده

عنوان انگلیسی

The influence of e-banking service quality on customer loyalty: A moderated mediation approach

کلمات کلیدی :

  وفاداری مشتری؛ میانجی گری تعدیل شده؛ کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی؛ اعتماد اولیه در بانکداری الکترونیکی؛ مشارکت در بانکداری الکترونیکی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 119
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. دلالت های عملی و دانشگاهی 7. محدودیت ها و جهت گیری های پژوهشی آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا یک استراتژی اساسی برای جذب و حفظ مشتریان با پلت فرم های بانکداری الکترونیک در نظر گرفته می شود. هدف این مقاله، بررسی تجربی مکانیزم واسطه ای جامع برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به پلت فرم های بانکداری الکترونیک از طریق شیوه های کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSQ) می باشد. قابلیت اطمینان، طراحی وب، حریم خصوصی و امنیت، خدمات و حمایت از مشتری ابعاد EBSQ می باشد. طراحی / روش / رویکرد: داده ها از طریق پرسشنامه های سازمان یافته از یک نمونه 1028 کاربر بانکداری الکترونیک در هند جمع آوری شد. به منظور تست فرضیات، یک رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها: یافته های این مطالعه نشان داد که ابعاد EBSQ، قابلیت اطمینان همراه با حریم خصوصی و امنیت باعث افزایش وفاداری مشتریان به بانکداری الکترونیک خواهد شد. اعتماد اولیه به بانکداری الکترونیک اثرات ابعاد EBSQ را بر وفاداری مشتری به جز برای طراحی وب سایت وساطت می کند. اثرات واسطه ای اعتماد اولیه بین مشتریان متغیر است. محدودیت ها / پیامدهای تحقیق: این مطالعه با کاربران بانکداری الکترونیک در یک کشور با استفاده از داده های مقطعی انجام شد. بنابراین، این مدل باید در میان کاربران بانکداری الکترونیک در کشورهای دیگر با داده های طولی نیز تکرار شود. پیامدهای عملی: افزایش وفاداری مشتری یکی از اهداف مهم بانک هاست. این مطالعه نشان داد که بانک ها به منظور افزایش اعتماد اولیۀ مشتریان و وفاداری آن ها نسبت به خدمات بانکداری الکترونیک باید بر کدام ابعاد EBSQ تاکید بیشتری داشته باشند. اصالت / ارزش: این مطالعه یک مکانیزم واسطه ای را برای افزایش وفاداری مشتریان به بانکداری الکترونیک پیشنهاد داد که اعتماد اولیه به عنوان واسطه و نقش مشتری به عنوان میانجی در نظر گرفته می شود. در این مطالعه نظریۀ شناخت – انگیزه – رابطه برای پیوند دادن ابعاد EBSQ با وفاداری مشتری به کار گرفته شد. بنابراین، این مطالعه درک بهتر این نظریه در حوزۀ بانکداری الکترونیک را امکانپذیر می سازد. مقدمه: پیشرفت در فناوری اطلاعات و استفادۀ گسترده از اینترنت روش های ارسال خدمات را در چند دهۀ اخیر تغییر داده است. سیستم آجر و ملات جایگزین سیستم کلیک و پورتال به منظور ارائه خدمات سفارشی به مشتریان شده است (شیخ و کارجالوتو، 2015) و بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بانک ها در حال حاضر خدمات خود را از طریق یک کانال بانکداری الکترونیک به مشتریان خود عرضه می کنند. کامپیوترهای شخصی واسطه ای است که مشتریان می توانند از خدمات بانکداری الکترونیک با اصطلاح بانکداری آنلاین، بانکداری اینترنت و بانکداری الکترونیکی استفاده کنند، این اصطلاحات به صورت متناوب در منابع مورد استفاده قرار می گیرد (امین، 2016، آیو و همکاران، 2016، یاپ و همکاران، 2010). بانکداری الکترونیک به فرایندی گفته می شود که از طریق آن مشتریان به صورت دیجیتال با بانک از طریق کامپیوتر بدون نیاز به تماس انسانی در ارتباط هستند (جاواردن، 2004). در مرحلۀ اولیه، بانکداری الکترونیک جهت ارائه اطلاعات دربارۀ خدمات بانکداری استفاده می شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Providing high-quality e-banking services is considered a basic strategy for attracting and retaining customers with electronic-banking platforms. The purpose of this paper is to empirically investigate a comprehensive moderated mediated mechanism for enhancing customer loyalty toward e-banking platforms via e-banking service quality (EBSQ) practices. Reliability, website design, privacy and security and customer service and support are the dimensions of EBSQ. Design/methodology/approach: Data were collected through structured questionnaires from a sample of 1,028 e-banking users in India. To test the hypotheses, a structural equation modeling approach was used. Findings: The findings showed that of the EBSQ dimensions, reliability along with privacy and security enhanced customer loyalty to e-banking. The initial trust in e-banking mediates the effects of EBSQ dimensions on customer loyalty except for website design. The mediation effects of initial trust varied between high and low-involved consumers. Research limitations/implications: This study was conducted with e-banking users in one country using cross-sectional data. Hence, the model should be replicated among e-banking users in other countries and with the longitudinal data. Practical implications: Establishing a loyal customer base is an important goal for banks. This study demonstrates which specific EBSQ dimensions banks should emphasize to enhance consumers’ initial trust and loyalty toward e-banking services. Originality/value: This study suggests a moderated mediated mechanism for enhancing customer loyalty to e-banking, which incorporates initial trust as a mediator and consumer involvement as a moderator. It applies cognitive-motivation-relational theory to link EBSQ dimensions with customer loyalty. Thus, this study enables a better understanding of this theory in the e-banking context. Introduction: Advancement in information technology and the widespread use of the internet have changed service delivery methods in the last few decades. The brick and mortar system has been replaced by a click and portal system to provide customized services to consumers (Shaikh and Karjaluoto, 2015) and banks are not an exception. Banks are now providing their services through an electronic-banking (e-banking) channel. Personal computers are the medium by which customers can use e-banking services, with the terms “Online banking,” “internet banking,” “electronic banking” and “e-banking” used interchangeably in the literature (Amin, 2016; Ayo et al., 2016; Yap et al., 2010). E-banking means the process through which a customer digitally interacts with a bank via computers without the need of a human contact (Jayawardhena, 2004). At the initial stage, e-banking was used to provide information about banking services.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi