دانلود ترجمه مقاله مصرف کنندگان تنها و دوستان خرده فروش آن ها

عنوان فارسی

مصرف کنندگان تنها و دوستان خرده فروش آن ها

عنوان انگلیسی

Lonely consumers and their friend the retail salesperson

کلمات کلیدی :

  احساس تنهایی مصرف کننده؛ فروشنده خرده فروش؛ فروش انطباقی؛ خرید به عنوان یک تجربه اجتماعی؛ PLS-SEM

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 112
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله مصرف کنندگان تنها و خرده فروشان

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تمرکز مطالعه 3. مشارکت در مطالعه 4. بررسی منابع 5. تنهایی 6. ابعاد اجتماعی خرید 7. پیش زمینه مشتریان به منظور برقراری ارتباط با فروشندگان 8. متغیرهای نتیجه 9. روش 10. اندازه گیری 11. روش های اندازه گیری و ارزیابی مدل بیرونی 12. ارزیابی مدل درونی و فرضیات تحقیق 13. مفاهیم مدیریتی 14. محدودیت ها و پژوهش های آینده پیوست A: آیتم های مقیاس

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: از آنجا که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای وابسته به فناوری بوده و ظاهرا به طور مداوم از طریق دستگاه های موبایل و رسانه اجتماعی به هم مرتبط هستند (مرکز تحقیفات Pew، 2014، 2015)، بنابراین اکثر مردم آنلاین بوده و از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و همین امر باعث تنهاتر شدن آن ها می شود (مک فرسون، اسمیت – لوین و براشورس، 2006). در واقع، در حال حاضر مردم تنهاتر شده اند و به میزان کمتری با افراد دیگر ملاقات می کنند، بنابراین این امر منجر به کاهش کیفیت روابط اجتماعی شده است (هامپتون، سیسیون و هر، 2011، جایسون، 2009، مارچ، 2012، اسنل، 2017). برای مثال در سال 1985، شبکه محرمانه شخصی مردمی 94/2 گزارش شد، اما در سال 2004 این رقم به 08/2 کاهش یافت. به طور مشابه، 25 درصد از آمریکایی های بررسی شده در سال 2004 گزارش کردند که آن ها هیچ مکالمه ای درباره ی موضوعات مهم با افراد اطراف خود ندارند، در حالی که در سال 1982 تنها 10 درصد از مردم این موضوع را مطرح کردند (مارچ، 2012). اخیرا، طی یک نظر سنجی مشخص شد که 72 درصد از آمریکایی ها احساس تنهایی می کنند (هریس پل، 2016). در واقع، تحقیقات نشان دهنده ی همه گیرشدن حس تنهایی در میان افراد جامعه می باشد (گریفین، 2010، کورینک، 2013، ماتوس و همکاران، 2016، اسنل، 2017، هریس پل، 2016، تورکل، 2012). شیوع حس تنهایی به دلیل تجربه ی عاطفی ناخوشایند گسترش می یابد. محققان مشخص کردند که حس تنهایی مرتبط با مسائل پزشکی مربوط به سلامت روان و بیماری های فیزیکی بوده که می تواند منجر به مرگ زودرس گردد (کاکوپو و کاکوپو، 2014، کاکوپو، لوندون، گووسنس و کاکوپو، 2015). از آنجا که افراد احساس تنهایی را تجربه می کنند، به دنبال مکان ها و یا فعالیت هایی به منظور دستیابی به سطح مطلوبی از ارتباط اجتماعی معنی دار هستند (پپلو و پرلمان، 1979). کیفر، لاندائو و سولیوان (2014) پیشنهاد کردند که یک مکان معین (مانند خرده فروشی های فیزیکی) می تواند به منظور دستیابی به تعاملات اجتماعی که باعث ارائه ی حمایت اجتماعی می شود، مورد استفاده قرار گیرد. محققان دیگر به این مفهوم اشاره کردند که تعامل با خرده فروشان می تواند درمان مناسبی برای حس تنهایی ارائه دهد (کوناوی، 1994، فورمان و سیرام، 1991، کانگ و ریدگاوی، 1996). یک خرده فروش را به عنوان خروجی اجتماعی احتمالی در نظر بگیرید، خرده فروش ممکن است ترکیبی از دوستی، گوش دادن دقیق، روابط بین فردی و دیگر ارزش های اجتماعی / ارتباطی را برای مصرف کننده ارائه دهد (گوینر، گرملر و بیتنر، 1998، هریسون، بتی، ریلوندز و نوبل، 2012، لیی و دیوبینکسی، 2017، میک، دموس و فابر، 1992، ریلوندز و باتی، 1999). با ارائه ی این مزایا، " موسسات خرده فروش می توانند یک محیط نسبتا غیرترسناک را برای افراد به منظور شروع روابط اجتماعی فراهم آورند که با پیدا کردن چهره ی آشنا در این فروشگاه به افراد قوت قلب داده شده و کارکنان خرده فروشی در واقع ممکن است به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر تجربه ی اثر منفی روانی تنهایی عمل کنند" (فورمان و سیرام، 1991).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: As consumers have become increasingly reliant on technology and are seemingly constantly connected through mobile devices and social media (Pew Research Center, 2014, 2015), the more people are on-line and use social media, the lonelier they become (McPherson, Smith- Lovin, & Brashears, 2006). Indeed, people are now alone more and have fewer frequent gatherings with other people, thus leading to a reduction in quality of social connections (Hampton, Sessions, & Her, 2011; Jayson, 2009; Marche, 2012; Snell, 2017). In 1985, for example, people's network of personal confidants was reported to be 2.94 but declined to 2.08 by 2004. Similarly, 25% of surveyed Americans reported in 2004 that they had no one to talk to about important matters compared with only 10% in 1985 (Marche, 2012). More recently, a survey found that 72% of Americans feel lonely (The Harris Poll, 2016). In fact, assertions are being made of a current epidemic of loneliness (Griffin, 2010; Korinek, 2013; Matthews et al., 2016; Snell, 2017; The Harris Poll, 2016; Turkle, 2012). The prevalence of loneliness extends beyond an unpleasant emotional experience. Researchers have discerned that loneliness is associated with medical issues related to mental health and physical ailments, which can lead to early mortality (Cacioppo & Cacioppo, 2014; Cacioppo, Grippo, London, Goossens, & Cacioppo, 2015). As individuals experience loneliness, they seek venues and/or activities to attain a desired level of meaningful social connection (Peplau & Perlman, 1979). Keefer, Landau, and Sullivan (2014) suggest that a given place (e.g., physical retail store) could be utilized to achieve social interactions that offer social support. Other scholars support this notion, hinting that engaging with a retail salesperson can provide an appropriate intervention/remedy (Conaway, 1994; Forman & Sriram, 1991; Kang & Ridgway, 1996). Imagining a retailer as a possible social outlet, a retail salesperson might well offer a combination of friendship, attentive listening, interpersonal rapport, and other social/relational value to a customer (Gwinner, Gremler, & Bitner, 1998; Harrison, Beatty, Reynolds, & Noble, 2012; Lee & Dubinsky, 2017; Mick, DeMoss, & Faber, 1992; Reynolds & Beatty, 1999). By providing these benefits, “… retailing establishments can present a relatively nonthreatening environment for an individual to initiate social contacts…. [After all,] finding a familiar face in these stores may be reassuring…. [As such,] retail personnel might actually act as a last line of defense against the experience of the psychologically negative affect of loneliness” (Forman & Sriram, 1991, pp. 221, 231).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 20 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مصرف کنندگان تنها و دوستان خرده فروش آن ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi