دانلود پاورپوینت مقاله ارتباط مصرف کنندگان تنها با خرده فروشان

عنوان فارسی

ارتباط مصرف کنندگان تنها با خرده فروشان

درسهای مرتبط

  مدیریت بازاریابی

تعداد اسلاید : 17 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1403 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : دانلود ترجمه مقاله مصرف کنندگان تنها و خرده فروشان
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
34,800 تومان
توضیحات

تنهایی یک وضعیت فردی بوده که توسط تجربه ناخوشایندی که هنگام کمبود در شبکه ای از روابط اجتماعی به برخی شیوه های مهم، کمّی یا کیفی، تجربه می کند، مشخص می گردد. تنهایی نتیجه اختلاف بین آنچه فرد خواهان دستیابی به آن هاست و آنچه که در حال حاضر دارد، می باشد، هر چه این اختلافات بیشتر باشد، حس تنهایی نیز بیشتر خواهد بود. از آنجا که مردم این اختلاف را درک می کنند، اغلب تلاش هایی به منظور حل آن با استفاده از فرصت های موجود برای برقراری تعامل اجتماعی با دیگران انجام می دهند (به عنوان مثال رفتن به خرده فروشی). تنهایی یک ارزیابی خودی از مشارکت اجتماعی افراد می باشد. از انجا که تنهایی به خوبی درک می شود، یک پدیده ی ناشناخته نیست، و نشان دهنده ناراحتی افراد در کیفیت روابط مورد نظر نسبت به کیفیت روابط واقعی با دیگران (به عنوان مثال همکار، دوست یا دیگر افراد مهم) می باشد.

افراد نیاز مبرمی به وابستگی اجتماعی و برقراری روابط عاطفی با افراد دیگر دارند، هنگامی که این نیاز برای مدت زمانی تحقق پیدا نکند، این افراد ممکن است احساس تنهایی کنند. دو نوع اساسی از تنهایی – تنهایی اجتماعی و تنهایی عارفی – وجود دارد که هر دوی این احساسات می توانند تفاوت های قابل توجهی با هم داشته باشند (به جای این که ماهیت دوگانه ای داشته باشند). تنهایی اجتماعی نشانه عدم وجود یک رابطه / وابستگی صمیمی احتمالا به دلیل یک رویداد در زندگی (به عنوان مثال مرگ همسر) می باشد. تنهایی عاطفی نشانه عدم وجود یک شبکه اجتماعی مانند دوستان و همکاران (به عنوان مثال مهاجرت افراد جوان به یک شهر جدید) می باشد. به صراحت می توان بیان کرد که برخی از افراد با داشتن روابط اجتماعی پایین باز هم احساس خوبی دارند. در مجموع، فقدان روابط اجتماعی دارای اثرات روانشناسی و رفتاری زیانباری می باشد.

این پاورپوینت در 17 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 12 آن قرار داده شده است:

مصرف کنندگان و خرده فروشان

بر اساس مطالعات، افراد هنگامی که نیازهای اساسی آن ها تحقق نمی یابد، تمایل به یافتن جایگزین هایی برای آن هستند. بر همین اساس، تحقیقات پیشنهاد می دهد که افراد تنها ممکن است به دنبال یافتن مکان هایی برای رفاه خود باشند. بنابراین، این امر بدین معنی است که این افراد احساس تنهایی بیشتری (عاطفی و اجتماعی) داشته و به دنبال یافتن چنین اماکنی می باشند. در واقع، افراد ممکن است به خرده فروشی ها به عنوان یک مکان برای یافتن روابط اجتماعی پناه آورند و افراد در این مکان ها حس حمایت و تحریک پذیری اجتماعی را دریافت خواهند کرد. در واقع، یک تجربه اجتماعی خارج از خانه انگیزه ی کلیدی برای خرید می باشد. به طور مشابه، صحبت با کارکنان فروش (به عنوان یک فعالیت اجتماعی) یک محرک کلیدی در خرید می باشد. در موسسات خرده فروشی، مشتریان احساس مشارکت اجتماعی یا انجام فعالیت های بین فردی را خواهند داشت و بنابراین این موضوع باعث کاهش انزوای عاطفی آن ها می گردد.


سفارش ترجمه

دیدگاهها

  1. بهنام بابیانی

    مطالب مناسب ومفیدمیباشد

    • مرتضی موسی زاده

      ممنون از دیدگاه شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi