دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای حیاتی موفقیت در اقدامات خرده فروشی موقت

عنوان فارسی

فاکتورهای حیاتی موفقیت در اقدامات خرده فروشی موقت: دیدگاه چند فعالی

عنوان انگلیسی

Critical success factors of temporary retail activations: A multi-actor perspective

کلمات کلیدی :

  خرده فروشی تجربی؛ فروشگاه پاپ آپ؛ مدیریت تجربه مشتری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی و نتیجه گیری ها: در این تحقیق پدیده بکار انداختن موقت خرده فروشی را بررسی کردیم و شواهدی در رابطه با فاکتورهایی که ممکن است در موفقیت این کارهای مبتنی بر تجربه سهیم باشند، ارائه کردیم. با تحلیل از دیدگاه چند عاملی، یافته های ما تفاوت ها و اشتراکات تعریف مفهوم موفقیت فعال سازی موقت خرده فروشی و عوامل تاثیرگذار آن را نشان می دهد. با ادغام دیدگاه مدیران سازمان، مدیران برند و مصرف کنندگان، چارچوبی مفهومی ارائه کردیم (شکل 1). این چارچوب با خلاصه کردن نظرات متفاوت و مشترکی که با بحث و بررسی عمیق با چندین عامل حاصل شده است، نگاهی کلی درباره پدیده فعال سازی موقت خرده فروشی فراهم می کند. این چارچوب به نظریه فعلی در حوزه فعال سازی های موقت خرده فروشی از طریق تعریف و بیان فاکتورهای کلیدی تاثیرگذار بر موفقیت این کارها کمک می کند. یکی از نتایج کلیدی به ماهیت فعالیت های موقت خرده فروشی و اهداف متفاوت عوامل مختلف مربوط است. فعالیت های خرده فروشی موقت را می توان براساس اهدافشان مبتنی بر فروش یا مبتنی بر بازاریابی تعریف کرد. از آنجا که رابطه بین فروش ها و بازاریابی مبتنی بر همکاری یا هماهنگ نیست و بسیار متعارض است (دوسناپ و جابر، 2000؛ هامبورگ و جنسن، 2007)، اصطکاک بین کارهای فروش و بازاریابی کسب و کار در مقالات به خوبی مشخص شده است و در عمل بیشتر به عنوان واحدهای جداگانه در نظر گرفته می شوند. این تعارض به متفاوت بودن اهداف نسبت داده می شود زیرا بازاریابی کاری بلند مدت و محصول محور محسوب می شود در حالیکه فروش رابطه ای کوتاه مدت و مشتری محور است. این تعارض بر دیدگاه موفقیت فعالیت خرده فروشی موقت تاثیر می گذارد، و سازمان های فروش محور عمدتاً بر سودآوری و اتخاذ شاخص های سخت برای سنجش موفقیت تمرکز می کنند و اهمیت کمتری به عنصر تجربی می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion and conclusions: In this study, we explore the phenomenon of temporary retail activations and provide evidence concerning the factors that can contribute to the success of these experiential-driven initiatives. Through a multi-actor perspective analysis, our findings identify divergences and commonalities in defining the concept of temporary retail activation success and its contributors. Merging the perspective of agency executives, brand managers and consumers, we propose a conceptual framework (Fig. 1). This framework provides a holistic view of the temporary retail activation phenomenon, by summarising divergent and common views which emerged through in-depth discussions with multiple actors. The framework contributes to the current theory in the area of temporary retail activations through the definition and articulation of key factors influencing the success of these initiatives. A key finding relates to the nature of temporary retail activations and the different goals pursued by the different actors. According to their objectives, temporary retail activations can be defined as sales-driven or as marketing-driven. As the relationship between sales and marketing is neither collaborative nor harmonious and highly conflict laden (Dewsnap and Jobber, 2000; Homburg and Jensen, 2007), friction between the business functions of sales and marketing are well established within literature and, in practice, they are mostly considered separate departments. This conflict is attributed to differing goals, as marketing is considered to be long-term and product oriented whilst sales are short-term and customer relationship oriented. This conflict affects the view of temporary retail activation success, with sales-led organisations focusing mainly on profitability and adopting hard metrics to measure success and giving less importance to the experiential element.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای حیاتی موفقیت در اقدامات خرده فروشی موقت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi