دانلود ترجمه مقاله ارتباط فروش گوشه ای آنلاین با شرایط برند آفلاین
عنوان فارسی |
ارتباط فروش گوشه ای آنلاین با شرایط برند آفلاین |
عنوان انگلیسی |
Linking online niche sales to offline brand conditions |
کلمات کلیدی : |
  خرده فروشی چندکاناله؛ جایگزینی کانال؛ سینرژی یا هم افزایی کانال؛ شهر مبدا؛ برند گوشه ای (جاویژه)؛ شرایط برند آفلاین |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات و فرضیات 3. داده ها 4. معیارها و مدل 5. یافته های تجربی 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
بحث و بررسی و نتیجه گیری: این تحقیق بسیار مهم بوده و مرتبط با زمینه استفاده روز افزون از کانال های خرید آنلاین و آفلاین متعدد می باشد و کسب و کارها باید استراتژی های مربوط به استفاده از این کانال ها را همانگ سازی و بهینه سازی نمایند. یافته های این مقاله، سهمی در بین مقالاتی دارد که به دنبال بررسی تعامل بین کانال های آفلاین و آنلاین بوده و تاثیر شدت توزیع آفلاین روی رشد فروش آنلاین محصولات و بازارهای آنلاین برندی خاص را در نظر می گیرند و مجموعه ای از شرایط برند آفلاین پیش فرض نیز در آن ها بررسی می گردد. به منظور بسط دادن اطلاعات مان در این زمینه، این اولین پژوهشی است که به لحاظ تجربی به بررسی تاثیر شهر مبدا، شرایط آفلاین و آنلاین پرداخته است. وابستگی آفلاین برای نگرش های خاص در محصولات، فاکتور دیگری است که مقدمات مربوط به این زمینه را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. محیط تجربی ما همچنین مشارکتی منحصر به فرد را در این زمینه ارائه داده و برندهای جاویژه در محیط های آنلاین و آفلاین بر طبق آن مورد بررسی قرار گرفته اند. با در نظر گرفتن رشد روز افزون اهمیت برندهای خاص جاویژه، ما معتقدیم که این مطالعه کاملا مناسب و جامع می باشد. به طور خاص، ما نشان داده ایم که تاثیر شهر مبدا برای برندهای خاص جاویژه و نیز تاثیر آن روی بازارهای فیزیکی، چشم گیر می باشد. مطالعات قبلی حاکی از تاثیر شهر مبدا روی خروجی های بازار آنلاین بوده اند (برونبرگ و همکاران، 2009؛ کالنینز و لافونتین، 2013). با نشان دادن اینکه شرایط آفلاین کلی می توانند چنین تاثیر محکمی روی فروش آنلاین داشته باشند، ما بررسی های قبلی را مورد بازبینی قرار داده و معیارهای قدرتمندی از این موارد به دست آورده ایم که بر طبق آن می توان استدلال کرد که اینترنت، مرتبط با شرایط جغرافیایی می باشد.
Discussion and conclusion: This study is important and relevant in the context of the increasing use of multiple offline and online purchase channels, and businesses' need to coordinate and optimize the strategies across channels. The findings offer a contribution to extant literature concerning the interaction between offline and online channels, particularly with regards to the effect of distribution intensity offline on the growth of category sales online and of a specific brand's online market share while examining a set of previously overlooked but critical offline brand conditions. To the best of our knowledge, this is the first work that empirically shows that the city of origin effect, an offline condition, manifests online. Offline affinity for a certain product attribute is another factor that the study newly introduces in this context. Our empirical setting also provides unique contribution; niche brands have often been investigated in either offline or online context, but not in terms of the offline-online interaction. Considering the growing importance of specialty niche brands, we believe our study is timely and relevant. Specifically, we show that the city of origin effect exists for specialty niche brands, and that its influence transcends the physical market and manifests online. Prior studies demonstrate the effect of city of origin on offline market outcomes (Bronnenberg et al., 2009; Kalnins & Lafontaine, 2013). By showing that a general offline condition can have such a robust impact on online sales, we have added a previously overlooked but powerful measure to the list of evidence establishing that the Internet is subject to general conditions of geography.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.