دانلود ترجمه مقاله افزایش تجربه یادگیری در حسابداری میانه
عنوان فارسی |
افزایش تجربه یادگیری در حسابداری میانه |
عنوان انگلیسی |
Enhancing the learning experience in intermediate accounting |
کلمات کلیدی : |
  ابزار تدریس پرورشی؛ آستانه سود؛ اقدامات اجرایی حسابداری؛ مدیریت سود |
درسهای مرتبط | حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 13 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تحقیقات حسابداری در مدیریت سود پیرامون آستانه های سود 3. مثالی عملی از مدیریت سود حول آستانه سود 4. نتیجه گیری
این مقاله، مثالی از این بیان می کند که چگونه یک مدرس حسابداری می تواند یک تکلیف حسابداری متوسط از استفاده از مثالهای واقعی مدیریت سود را با معرفی پژوهش های دانشگاهی که رفتار مدیریت سود را توضیح می دهند، بسازد. دانشجویان، مهارت های تفکر بحرانی خود را بخاطر ارتباط با مثال واقعی، بهبود می دهند. مدرسان حسابداری می توانند این فرصت را برای دانشجویان با حداقل هزینه منابع و زمان، فراهم کنند. علاوه بر آن، جرقه ای برای شروع توسعه نسل بعدی دانشگاهیان حسابداری بخاطر این قرار گیری در معرض پژوهش در سطح دانشجویی، زده شده است. مقدمه: محتوای ساختاری دروس حسابداری سطح لیسانس، به میزان زیادی در کل دانشگاه های آمریکای شمالی، استانداردسازی شده اند. دروس حسابداری میانی 1 و 2، با ارزش اطلاعاتی اطلاعات حسابداری به عنوان ابزاری برای تخصیص کارآمد منابع در اقتصاد شروع می شوند، در ادامه به «چارچوب مفهومی «هیئت استانداردهای حسابداری مالی» (FASB ها) می پردازند و در مورد گزارش های مالی خاص (یعنی ترازنامه، صورت درآمد و صورت جریان نقدی) بحث می کنند و سپس به نحو خسته کننده ای به مولفه های ترازنامه می پردازند. بندرت، بدنه غنی از پژوهش های آکادمیک تجربی و رفتاری در کتاب های درسی حسابداری ذکر شده است. حتی بسیار کمتر، بحث در مورد چنین پژوهش هایی در کلاس درس، صورت گرفته است. هنگامی که فرصت ها خودشان وجود داشته باشد، متخصصان حسابداری باید نتایج پژوهش آکادمیک حسابداری را وارد کلاس درس کنند. دانشجویان از یک تجربه یادگیری غنی تر بهره مند خواهند شد زیرا نتایج پژوهشگران به تبیین رویدادهای واقعی در جهان حسابداری کمک می کنند.
This paper provides an example of how an accounting educator can build upon an intermediate accounting assignment of using practical real-world examples of earnings management by introducing to students the academic research that explains earnings management behavior. Students improve their critical thinking skills because of the connection to the real-world example. Accounting educators can provide this opportunity to students at a minimal cost of resources and time. In addition, a seed is planted for the development of the next generation of accounting academics because of this exposure to research at the undergraduate level. Introduction: The structural content of undergraduate accounting courses are to a great extent standardized across universities in North America. Intermediate Accounting I and II courses begin with the informational value of accounting information as a means to efficiently allocate resources in the economy, proceed through the Financial Accounting Standards Board’s (FASB’s) Conceptual Framework, discuss the specific financial reports (i.e., balance sheet, income statement, and statement of cash flows), and then painstakingly work through the components of the balance sheet. Rarely is the rich body of empirical and behavioral academic research mentioned in accounting textbooks. Even rarer is the discussion of such research in the classroom. When opportunities present themselves, accounting professors should bring into the classroom the results of accounting academic research. Students will enjoy a richer learning experience because researchers’ results help explain real-world events in the world of accounting.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.