دانلود ترجمه مقاله کارفرمایان چگونه آموزش آنلاین حسابداری را درک می کنند

عنوان فارسی

کارفرمایان چگونه آموزش آنلاین حسابداری را درک می کنند: شواهدی از کنتاکی

عنوان انگلیسی

How employers perceive online accounting education: Evidence from Kentucky

کلمات کلیدی :

  آموزش آنلاین؛ درجات حسابداری؛ ادراک کارفرمایان

درسهای مرتبط حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 47
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. خلاصه و نتیجه گیری 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه، اولویت های کارفرمایان در مورد متقاضیان شغلی با پیشینه محیط آموزشی سنتی (در مقایسه با ترکیبی یا از راه دور (آنلاین)) را گسترش می دهد. داشتن بیش از یک مدرک تحصیلی مورد ترجیح است، حتی اگر یکی از مدارک به صورت آنلاین گرفته شده بود و کارفرمایان به همان اندازه نظر مطلوب خواهند داشت اگر مدرک آنلاین در سطح فوق دیپلم یا لیسانس گرفته شده است. متقاضیانی که مدرک دوم، مدرک لیسانس آنلاین را در رشته حسابداری گرفته اند نیز مطلوب دیده شدند. اعتبار موسسه آموزشی متقاضی کار ، از اهمیت بیشتری برای کارفرما در مقایسه با محیط آموزشی برخوردار است و اعتبار بخشی برنامه حسابداری AACSB جداگانه، اهمیت کمتری نسبت به اعتبار بخشی تجاری AACSB، دارد. در آخر اینکه، کارفرمایانی که با آموزش آنلاین آشنا هستند (یعنی، خودشان دروس از راه دور گرفته اند) به احتمال بیشتری، فارغ التحصیلان دارای مدرک آنلاین را استخدام می کنند، آموزش آنلاین را قوی تر می دانند و پتانسیل بیشتری برای همراستایی مهارت های نرم در محیط آنلاین (البته با همچنان اولویت برای متقاضیان سنتی) را برخلاف آن کارفرمایان بدون تجربه تحصیلات آنلاین، درک می کنند. مقدمه: از آنجا که قابلیت دسترسی و استفاده از آموزش آنلاین همچنان در حال سر به فلک کشیدن است (آلن و سیمن، 2011، 2014)، رشته حسابداری نسبت به این موضوع، بدون تاثیر باقی نمانده. درحالی که نگ (2011) گزارش می دهد که تعداد دروس آنلاین حسابداری هرساله همچنان رو به رشد است، اما بیش از 200 موسسه آموزشی با اعتبار بخشی تجاری AACSB (انجمن پیشبرد دانشکده های تجاری)، یک برنامه تحصیلی آنلاین ارائه می دهد (BestBizSchools، 2015) و تقریباً 11% از متقاضیان دارای مدرک تجاری، چنین مدرک منحصراً آنلاین را دریافت می کنند (انستیتو علوم آموزشی، مرکز ملی آمار آموزشی، 2017). به این ترتیب، صدها موسسه آموزش اعتبار داده شده، دروس حسابداری آنلاین را هم در سطح فوق دیپلم و هم در سطح لیسانس ارائه می دهند (گروه آموزشی SR، 2017). در پرتو چنین روندی، پژوهش های حسابداری اثر آموزش آنلاین را از چندین زاویه، شامل برداشت ها یا ادراکات دانشجو (برای مثال، ویشینوفسکی و راندوویلسکی، 2009)، عملکرد دانشجو (برای مثال، چن، جونز و مورلند، 2013؛ دونکان، کنورثی و مک نامارا، 2012) و ادراکات کارفرما (برای مثال، گراسمن و جانسون، 2016؛ ژینکولا، 2011؛ کوهلمایر، سیز و سیسیچ، 2011) را مورد بررسی قرار داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study expands upon employer preferences for job applicants with traditional (as opposed to blended or online) educational environment backgrounds. Completing more than one degree is preferable, even if one degree was completed online, and employers are equivalently favorable if the online degree was completed at the undergraduate or graduate level. Applicants who complete a second, online bachelor’s degree in accounting are also favored. The reputation of the job applicant’s educational institution is of greater importance to employers than the educational environment, and separate AACSB accounting program accreditation is less important than AACSB business accreditation. Finally, employers who are familiar with online education (i.e., have taken online courses themselves) are more likely to hire an online graduate, rate online education as more rigorous, and perceive a greater potential for soft skill attainment in the online environment (albeit with preference still towards traditional applicants), as opposed to those employers without online education experience. Introduction: As the availability and usage of online education continues to skyrocket (Allen & Seaman, 2011, 2014), the accounting field is not immune to its influence. While Ng (2011) reports that the number of online accounting courses continues to grow each year, more than 200 institutions with AACSB (Association to Advance Collegiate Schools of Business) business accreditation offer an online degree plan (BestBizSchools, 2015), and approximately 11% of undergraduates with a degree in business obtain such a degree exclusively online (Institute of Education Sciences, National Center for Education Statistics, 2017). Accordingly, hundreds of accredited institutions offer online accounting courses, at both the undergraduate and graduate level (SR Education Group, 2017). In light of such a trend, accounting research has examined the effect of online education from several angles, including student perceptions (e.g., Wishniewsky & Randovilsky, 2009), student performance (e.g., Chen, Jones, & Moreland, 2013; Duncan, Kenworthy, & McNamara, 2012), and employer perceptions (e.g., Grossman & Johnson, 2016; Jeancola, 2011; Kohlmeyer, Seese, & Sincich, 2011).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 20 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله کارفرمایان چگونه آموزش آنلاین حسابداری را درک می کنند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi