دانلود ترجمه مقاله اداراکات کارفرمایان از آموزش حسابداری آنلاین
عنوان فارسی |
غلبه بر اداراکات کارفرمایان از آموزش حسابداری آنلاین با آگاهی |
عنوان انگلیسی |
Overcoming employer perceptions of online accounting education with knowledge |
کلمات کلیدی : |
  آموزش آنلاین؛ حسابداری؛ نگرانی کارفرمایان؛ مسائل کیفیت |
درسهای مرتبط | حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : AIJ |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 17 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر ادبیات موضوع 3. طرح و متدولوژی پژوهش 4. طراحی و جمع آوری داده های پژوهش 5. ساخت اعتبارسنجی و تجزیه و تحلیل داده ها 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – آموزش حسابداری در حال حرکت به سمت و سوی یک محیط آموزشی آنلاین است. در حالی که بسیاری از دانشگاه ها در محیطی چهره به چهره آموزش می دهند یا حداقل این گزینه را ارائه می دهند، دانشگاه های بسیاری نیز وجود دارند که آموزش آنلاین حسابداری را ارائه می دهند. نگرش و نیات کارفرمایان بالقوه از دانش پذیران حسابداری باید توسط دانشگاهیان و همچنین توسط دانشجویان درک شود. اعتباربخشی و یادگیری میتواند نقش کلیدی را در آموزش اثربخش حسابداری آنلاین داشته باشد. هدف از این مطالعه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ادراک کارفرمایان از آموزش حسابداری آنلاین می باشد. پس از یک بررسی ادبیات موضوع و مصاحبه های صورت گرفته و نتایج به CPA در اوکلاهما تعمیم داده شد. سؤال تحقیق این است که آیا مدرک حسابداری از یک دانشگاه آنلاین بر تصمیم گرفتن استخدام متقاضی تأثیر می گذارد یا نه. از 220 CPA مورد بررسی، 41.6 درصد موافقت کردند که بر تصمیمات خود برای استخدام تاثیر خواهد گذاشت. تنها داده جمعیت شناختی که به طور قابل توجهی این تصمیم را تحت تاثیر قرار داد، سن بود. سایر اطلاعات جمعیت شناسی ها که مورد بررسی قرار گرفتند: سطح تحصیلات، جنسیت، موقعیت اشتغال و صنعت تاثیر قابل توجهی نداشتند. سه نکته مهم که شناسایی شده اند عبارت بودند از: یکپارچگی دوره های آنلاین، فرصت های تعامل زنده و طراحی دوره های موثر. طراحی دوره، مانند آن که با موضوعات کیفیت پیاده سازی شده، به دو مورد از سه نکته اشاره می کند. آگاهی از آموزش مؤثر آنلاین درسی، توسط دانشگاهیان و دانشجویان و سپس انتقال به کارفرمایان بالقوه برای کمک به غلبه بر نگرانی برای آموزش حسابداری آنلاین ضروری است. مقدمه: آموزش حسابداری با توجه به تکنولوژی های جدید و محبوبیت و در دسترس بودن یادگیری آنلاین در حال تغییر می باشد. با در دسترس بودن در حال رشد فن آوری ها، سطوح درک تکنولوژیکی و دنیای سریع تر، آموزش آنلاین بیشتر از همیشه در دسترس است. و با این در دسترس بودن فرصتی برای دانش آموزان فراهم می کند تا یادگیری آنلاین را به دست بیاورند و به طور کاملا آنلاین آموزش ببینند. مزایای یادگیری آنلاین عبارتند از در دسترس بودن، انعطاف پذیری و فرصت هایی برای افرادی که تعهدات دیگری دارند که ممکن است آنها را از حضور در یک دانشگاه و یک محیط چهره به چهره بازدارد.
Accounting education is moving toward an online learning environment. While many universities teach in the face-to-face environment, or at least offer that option, there are also many universities offering online accounting education. Attitudes and intentions of potential employers of accounting students need to be understood by academics as well as by university students. Accreditation and training can play a key role in effective online accounting education. The purpose of this study was to identify and examine factors that have a significant impact on employer perceptions of online accounting education. A survey was developed from literature review and interviews and then distributed to CPAs in Oklahoma. The research question asked if an accounting degree from an online university would affect the decision to hire an applicant. Of the 220 CPAs surveyed, 41.6% agreed that it would impact their decisions to hire. The only demographic that significantly impacted this decision was age. The other demographics surveyed: level of education, gender, employment position, and industry did not have a significant impact. The top three concerns identified were the integrity of online courses, opportunities for live interaction, and the design of effective courses. Course design, such as that implemented with Quality Matters, addresses two of the top three concerns. Knowledge of effective online course pedagogy, both by academics and students, and then conveyed to potential employers is necessary to help overcome the concerns for online accounting education. Introduction: Accounting education is changing due to new technology and the popularity and availability of online learning. With the growing availability of technologies, levels of technological understanding and a faster-paced world, online learning is more available now than ever before. And with that availability comes the opportunity for students to choose online learning and attain an education completely online. The advantages of online learning are availability, flexibility, and opportunities for individuals who have other obligations that may prevent them from attending a university fulltime in a face-to-face environment.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.