دانلود ترجمه مقاله شیوه های رهبری و مهارت های یادگیری مبتنی بر بازی
عنوان فارسی |
شیوه های رهبری و مهارت های توسعه یافته از طریق یادگیری مبتنی بر بازی |
عنوان انگلیسی |
Leadership styles and skills developed through game-based learning |
کلمات کلیدی : |
  رهبری؛ یادگیری مبتنی بر بازی؛ مهارت ها؛ جلسات بحث؛ آنالیز محتوا؛ آنالیز فاکتور |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. روش تحقیق 4. ابزار و اندازه گیری ها 5. آنالیز داده 6. یافته های اصلی و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر
نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر: این آنالیز پژوهشی نشان می دهد که چگونه ممکن است بازی ها به عنوان یک ابزار آموزش نوآورانه برای کمک به شرایط پیچیده و توسعه ی مهارت های مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرد. در همه ی زمان ها، بازی می تواند به آموزش مهارت ها و مفاهیم به ما کمک کند. بازی ها به ما اجازه می دهند که تنها با پیامدهای فردی و اجتماعی جزئی به موفقیت برسیم. مهارت های رهبری مقدار قابل توجهی از موفقیت تیم های پروژه را تشکیل می دهد. در حوزه ی مدیریت پروژه، پیچیدگی محیط کسب و کار رقابتی، انسجام فرهنگ های جهانی و تکنولوژی فراگیر ممکن است نیروها و بازی هایی بوده و باعث توسعه ی قابل توجهی مهارت ها گردند. با استفاده از روش یادگیری مبتنی بر بازی، ما تلاش هایی در جهت استفاده از بازی به صورت جدید انجام ندادیم، بنابراین به دنبال یافتن بازی های جهانی موجود بر روی اینترنت بدون هیچ هزینه ای می باشیم که بتواند اهداف مورد نظر ما را برآورده سازد – شناسایی صلاحیت های رهبر: مربی (اعضاء تیم مربی)، تسهیل کننده (توسعه ی مهارت های اعضاء تیم)، تغییر دهنده ذهنیت (ارتقاء خلاقیت، حذف مقاومت ها)، برقرار کننده روابط (تغذیه ی تیم و عملکرد فردی) و انگیزه دهنده (انگیزه با استفاده از ترکیبی از پاداش های درونی و بیرونی). این شناسایی شیوه های رهبری و مهارت های مربوطه از طریق یادگیری مبتنی بر بازی با پیچیدگی فراوانی که پیش روی افراد و سازمان ها می باشد، باعث نیاز ما به دستیابی به بینش بیشتر نسبت به مدلی شده که شامل محیط خارجی و منابع داخلی سازمان ها می باشد. تحقیقات بیشتر می تواند نشان دهد که چگونه آنالیز بازی ها می تواند به منظور دستیابی به عملکرد بالای تیم ها مورد استفاده قرار گیرد: 1. تعیین این که کدام بازی ها امکان انتقال شایستگی ها در حوزه ی سازمانی به شیوه ای موثرتر را دارا می باشند، 2. نقش رهبر در موفقیت و عدم موفقیت پروژه به چه صورت می باشد، 3. تعیین درجه و دلایلی که سازمان ها به سرعت مورد انتظار، شیوه ی انجام بازی ها را به عنوان ابزارهای یادگیری و آموزش اتخاذ نمی کنند، 4. آنالیز تجربی در رابطه با مطالعات طولی، توسعه روابط و عملکرد کارکنان.
Conclusions and further research: This research analysis how games may be used as an innovative learning tool to assist with complex situations and develop the skills required. Since all times games can teach us skills and concepts. Games allow us the freedom to fail with only minor personal and social consequences. Leadership skills have been shown to be of considerable value to the success of project teams. In the project management context, the complexity of the competitive business environment, integration of global cultures, and technological ubiquity are mighty forces and games, conversely, have shown to be inherent venues of significant skills development. Using GBL methodology we tried to use games not serious thus seeks to find universal games available on the Internet and at no cost, but that accomplish the desired goals - the leader competencies identification: Coach (coaching team members); Facilitator (developing the skills of team members); Mindset Changer (promoting creativity, eliminate resistances); Communicator (feeding back team and individual performance); and, Motivator (motivating using a combination of intrinsic and extrinsic rewards). This leadership styles and associated skills identification through GBL in the accelerating complexity faced by individuals and organisations requires us to gain greater insight into a model that includes the external environment, the internal resources of the organisations. Further research can analyse how games can be used to achieve leadership of high-performance teams: 1. determining which games allow the transfer of competencies to the organisational context in a more efficient way 2. The role of the leader in successful and unsuccessful projects. 3. Determining the degree and reasons to which organisations are not adopting as fast as expected the practice of playing games as learning and training tools? 4. More empirical analysis with regards to longitudinal studies, relationship development, and employee performance.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.