دانلود ترجمه مقاله تاثیر شایستگی های رهبر بر اشتراک دانش و عملکرد شغلی
عنوان فارسی |
تاثیر شایستگی های رهبر بر اشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلی: نظریه سرمایه اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
The effect of leader competencies on knowledge sharing and job performance: Social capital theory |
کلمات کلیدی : |
  شایستگی های رهبر؛ اشتراک گذاری دانش؛ عملکرد شغلی؛ نظریه سرمایه اجتماعی؛ مدیران کل مهاجر |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 61 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها 6. بحث و بررسی و دلالت ها 7. نتیجه گیری
بررسی رهبری از جنبه صلاحیت و شایستگی به محققان اجازه می دهد تا ابعاد مختلف ویژگی ها و ظرفیت های رهبر را درک کنند. از این جنبه، مطالعه ما، براساس نظریه سرمایه اجتماعی، مدلی را پیشنهاد و تست کرده است که از مفاهیم شایستگی رهبر، اشتراک دانش، عملکرد شغلی کارکنان و وفاداری کارکنان در زمینه مدیران عمومی خارج رفته، بهره می گیرد. این مطالعه نشان می دهد که شایستگی های رهبر برای ارتقاء اشتراک دانش و بهبود عملکرد شغلی کارکنان، بسیار مهم هستند. مشاهده شده که هر دوی اشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلی کارکنان تاثیری مستقیم بر وفاداری کارکنان دارد. مقدمه: کارکنان خدمات شایسته و دارای عملکرد خوب می توانند یک دارایی محسوب شوند و رهبران نقشی اساسی در تاثیر گذاری بر عملکرد کارکنان و موفقیت سازمان دارند. سازمان های هتل مواجه شده با افزایش رقابت در محیط بازار (برای مثال، Airbnb.com) نیز از این قائده مستثنی نیستند. با توجه به تاثیر قابل توجه رهبران، مطالعات متعددی، شایستگی های رهبر را مورد بررسی قرار داده اند (برای مثال، شوم، گاتلینگ و شوماخر، 2018). پرسش های پژوهشی کلیدی مانند «ویژگی ها و مهارت های لازم رهبران شایسته چه هستند؟» و «پیامدهای شایستگی رهبر چه هستند؟»، خود را نشان داده اند و توجهات را به خود جلب کرده اند و در نتیجه پژوهش در این زمینه را بسیار زیاد کرده اند. بررسی رهبری از جنبه شایستگی به محققان امکان می دهد تا ابعاد مختلف خصوصیات و ظرفیت های رهبر را درک کنند. با اینکه مطالعات متعددی (برای مثال، هان، سئو، یئو و یون، 2016؛ مساعده، اوبیدات و تارهینی، 2016)، سبک رهبری (برای مثال، رهبری تحول آفرین) را بررسی کرده اند، اما توجه بسیار کمتری به شایستگی های رهبر در صنعت هتل داری شده است. مطالعه ما با بررسی شایستگی های رهبر در صنعت هتل داری، یک مجموعه از مهارت های لازم برای رهبران هتل را شناسایی می کنند و صنعت هتلداری را به سمت توسعه و ارزیابی رهبران، هدایت می کنند.
Examining leadership from a competency perspective allows scholars to understand different dimensions of leader qualities and capacities. From this perspective, our study, based on social capital theory, proposed and tested a model that embraced the concepts of leader competency, knowledge sharing, employee job performance, and employee loyalty in the context of expatriate general managers. The study shows leader competencies are critical for promoting knowledge sharing and enhancing employee job performance. Both knowledge sharing and employee job performance are found to have a direct effect on employee loyalty. Introduction: Well-performing service employees can be an asset and leaders play a critical role in influencing employees' performance and the organization's success. This is no exception to hotel organizations faced with increasing competition in the market place (e.g., Airbnb.com). Given the significant impact of leaders, numerous studies examined leader competencies (e.g., Shum, Gatling, & Shoemaker, 2018). Key research questions such as “what are the required qualities and skills of competent leaders?” and “what are the outcomes of leader competencies?” have surfaced and drawn attention, proliferating research in this field. Examining leadership from a competency perspective allows scholars to understand different dimensions of leader qualities and capacities. Although many studies (e.g., Han, Seo, Yeo, & Yoon, 2016; Masa'deh, Obeidat, & Tarhini, 2016) examined leadership style (e.g., transformational leadership), much less attention has been given to leader competencies in the hotel industry. Our study, by examining leader competencies in the hotel industry, will identify a set of required skills for hotel leaders and guide the hotel industry to develop and assess leaders.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 19 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.