دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش و مصرف گرایی فناوری اطلاعات: فرصت ها و چالش ها

عنوان فارسی

مدیریت دانش و مصرف گرایی فناوری اطلاعات: فرصت ها و چالش ها

عنوان انگلیسی

Knowledge Management and Consumerization of Information Technology: Opportunities and Challenges

کلمات کلیدی :

  فناوری موبایل، رسانه جمعی (اجتماعی)، مصرف گرایی آی تی (فناوری اطلاعات)، پلتفورم های چند فناوره، مدیریت دانش، نرم افزار اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت دانش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : ACM Digital Library
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 11
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
13,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته های اولیه 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اساساً روند مدیریت کردن دانش، بدلیل مصرف گرایی فناوری اطلاعات، روز به روز در حال تغییر است. مصرف گرایی فناوری اطلاعات (COIT)، روش انجام کار دانش ورزها را تغییر می دهد و دانش و اطلاعات را به اشتراک می گذارد. بنابراین فعالیت های مرتبط با مدیریت دانش در یک سازمان فقط بواسطه اطلاعات سنتی و فناوری های روابط ICT)ها( (مثل DSS,DB، پایگاه داده، ایمیل) صورت نمی گیرد بلکه با اشکال و حالات جدیدی از ICTها که عمدتاً نرم افزارهای اجتماعی و فناوری های وب هستند، انجام می گیرند. اگرچه ماهیت جامع و فراگیر این اشکال جدید ICTها، ایجاد محیط انعطاف پذیر KM را به همراه دارد، اما این فضاهای کار دیجیتالی نیز چالش هایی را به همراه دارند. این تحقیق به بررسی سوال زیر می پردازد: سازمان های دانش محور، در طی مدیریت دانش در یک محیط فناوری چند پلتفورمی، با چه فرصت ها و چالش هایی روبرو هستند؟ در این تحقیق، یافته های اولیه تحقیق مقدماتی (برگرفته از موضوع و سوالات تحقیق) ارائه شده است. وقتی تحقیقی انجام شد، رویکردها و دیدگاههای مختلف محققین و ژورنال های علمی به همراه مصاحبه های صورت گرفته از طرف دانش ورزها، مورد مقایسه قرار می گیرد تا به یک مفهوم کاملتر و توضیحات کاملتری از تحقیق دست پیدا کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

ABSTRACT The conduct of knowledge management (KM) is changing fundamentally due to consumerization of Information Technology. The consumerization of Information Technology (CoIT) is transforming the way knowledge workers conduct work and share knowledge and information. Therefore, knowledge management activities in an organization are no longer only supported by traditional Information and Communications Technologies (ICTs) (such as DB, DSS, data warehouses, email), but are also enabled through new forms of ICTs commonly referred to as social software or Web 2.0 technologies. Although, the ubiquitous and pervasive nature of these new forms of ICTs are creating a flexible KM environment, these digitized workspaces are also creating challenges. This study examines the following research question, what opportunities and challenges do knowledge-intensive organizations face during the conduct of KM in a multiple platform technology environment? In this research in progress, the preliminary findings (emerging research themes and potential research questions) from our pilot test are presented. When the study is completed, the multiple and diverse perspectives from the practitioner and scholarly journals plus interviews with knowledge workers and providers will be compared and contrasted to posit a more complete research agenda and management implications.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 13,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش و مصرف گرایی فناوری اطلاعات: فرصت ها و چالش ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi