دانلود ترجمه مقاله بررسی تأثیر مدیریت دانش روی عملکرد منابع انسانی
عنوان فارسی |
بررسی تأثیر مدیریت دانش روی عملکرد منابع انسانی در مدیریت شعبات بانک کشاورزی در تهران |
عنوان انگلیسی |
An Investigation of the Impact of Knowledge Management on Human Resource Performance in Management of Keshavarzi Bank Branches in Tehran |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش؛ داده ها؛ اطلاعات؛ دانش؛ عملکرد کارکنان |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات 3. روش تحقیق 4. معیارها 5. یافته های پژوهش 6. نتایج 7. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – این مقاله روی چند موضوع اساسی تمرکز کرده است. هدف اصلی آن بررسی تأثیر مدیریت دانش (KM) روی عملکرد منابع انسانی (HR) در مدیریت شعبات بانک کشاورزی در تهران می باشد. این مقاله همچنین اولویت بندی المان های مختلف عملکرد HR را در نظر گرفته و پیشنهاداتی برای بهبود این عملکرد از طریق بهره مندی از اجزای KM را ارائه داده است. به منظور نیل به اهداف این پژوهش، پرسش نامه ای شامل 21 پرسش به کار گرفته شده است. در ابتدا، آنالیز قابلیت اطمینان به منظور شناسایی و حذف متغیرهای نامناسب انجام شده است. محققین همچنین از تست کولموگروف اسمیرنوف برای بررسی عادی بودن توزیع متغیرها استفاده کرده اند. تست رتبه بندی فریدمن نیز بر روی اجزای عملکرد کارکنان به کار گرفته شده است. نهایتاً، به منظور آنالیز تأثیر KM روی عملکرد کارکنان و اجزای آن، تست T یک نمونه ای انجام شده است. با توجه به نتایج، KM تأثیر چشم گیری روی عملکرد HR و نیز کل المان های عملکردی (به جز المان های محیطی) داشته است. جهت گیری برای پژوهش های آتی نیز ارائه شده است.
This article attempts at several foci. Its main objective is to explore the impact of knowledge management (KM) on human resource (HR) performance in management of Keshavarzi bank branches in Tehran. It also considers prioritization of various elements of HR performance and proposes suggestions for improvement of performance through utilization of KM components. For purposes of this study, a questionnaire, including 21 questions, was implemented. First, reliability analysis was conducted to identify and eliminate irrelevant variables. The researchers also used Kolmogroph Esmirnov test to consider the normality of variables' distribution. Friedman rank order test was also performed on employee performance components. Finally, to analyze the impact of KM on employee performance and its components, one-sample t-tests were performed. In light of the results, KM significantly influenced HR performance as well as all performance components, except for environment. Directions for further research are also proposed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.