دانلود ترجمه مقاله بررسی موفقیت مدیریت دانش: یک مطالعه تجربی از شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
بررسی موفقیت مدیریت دانش: یک مطالعه تجربی از شرکت های کوچک و متوسط |
عنوان انگلیسی |
Investigating the success of knowledge management: An empirical study of small- and medium-sized enterprises |
کلمات کلیدی : |
  مدل موفقیت IS؛ مدل موفقیت KM؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ مدیریت دانش |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش (Knowledge Management) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 91 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – بیشتر شرکت ها شروع به درک اهمیت KM در جریان عملیات ها و فرآیندهای خود کرده اند تا عملکرد سازمانی خود را بهبود بخشند. بنابراین، در این مقاله، ما سعی کرده ایم تا مدلی را برای ارزیابی موفقیت KM در شرکت های کوچک و متوسط بررسی کرده و ارائه دهیم. این مطالعه، اولین تست تجربی در استفاده از مدل موفقیت KM ژنکس و الفمن (J&O) می باشد، این مدل به دلیل پیش زمینه نظری قوی در تحلیل تاثیرات KM و تعاملات آن با بهره وری کارکنان در محیط شرکت های کوچک و متوسط تایوانی، تشریح خوبی را در زمینه موفقیت KM ارائه می دهد. روش های مدلسازی معادله ساختاری روی داده های جمع آوری شده به واسطه پرسشنامه های توزیع شده بین 277 کارمند، اعمال شده است. تمام روابط فرض شده بین متغیرها، شدیدا مورد تایید داده های به دست آمده می باشند. یافته ها به عنوان نقاط مرجع مفیدی برای محققینی هستند که علاقه مند به بررسی موضوعات مرتبط با پیاده سازی موفق KM می باشند، این یافته ها برای فعالانی نیز که به دنبال نیل به مزایای استفاده از KM در SMEها هستند، مفید می باشد.
Most firms have started to realize the importance of KM in streamlining their operations and processes to improve organizational performance. So in this paper, we try to survey and present a model for measuring success of KM in small- and medium-sized enterprises (SMEs). This study is the first empirical test of an adaption of the Jennex and Olfman (J&O) KM success model considered a better description of KM success due to its strong theoretical grounding to analysis the influences of KM and inter-actions on workers' productivity in Taiwanese SMEs settings. Structural equation modeling techniques are applied to data collected through questionnaires from 277 knowledge workers. All the hypothesized relationships between the variables are significantly supported by the data. The findings served as useful reference points for researchers interested in investigating issues related to the successful implementation of KM, and for practitioners aiming to achieve the benefits of KM in SMEs.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 26 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.