دانلود ترجمه مقاله نوآوری ها در مدیریت دانش
عنوان فارسی |
نوآوری ها در مدیریت دانش |
عنوان انگلیسی |
Innovations within knowledge management |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری؛ نوآور؛ مدیریت دانش؛ خلاقیت |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش (Knowledge Management) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. تفسیر نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف این پژوهش، مطالعه چشم انداز مدیریت دانش نوآورانه می باشد. این پژوهش از مفهوم هشت فرآیند مدیریت دانش استفاده کرده و سه دسته بندی از نوآوری های مدیریت دانش در یک زمینه سازمانی را مشخص کرده است. این مقاله سعی کرده تا نتایج این اقدامات نوآورانه را تایید کند. این پژوهش، چهار جنبه کارایی و اثربخشی سازمانی را در نظر گرفته است: رقابت سازمانی، درآمد، رضایت خریداران و رضایت شرکای تجاری. این آنالیز، شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ در لهستان را پوشش داده است. نتیجه گیری اصلی این است که شرکت های مورد مطالعه، نوآوری کمی در زمینه مدیریت دانش داشته اند.
The research aims at studying the scope of innovative knowledge management. It uses the concept of eight processes of knowledge management and identifies three broad categories of knowledge management innovations in an organizational context. It tries to verify outcomes of these innovative efforts. The research considers four aspects of organizational effectiveness: enterprise competitiveness, revenues, buyers' satisfaction, and business partners' satisfaction. The analysis covers small, medium, and large companies in Poland. The main conclusion is that studied enterprises are little innovative in the area of knowledge management.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.