دانلود ترجمه مقاله تاثیرات متقابل رهبری، ظرفیت جذب و فرهنگ یادگیری سازمانی در نوآوری باز
عنوان فارسی |
تاثیرات متقابل رهبری، ظرفیت جذب و فرهنگ یادگیری سازمانی در نوآوری باز: آزمودن یک مدل میانجی گری تعدیل یافته |
عنوان انگلیسی |
The interplay of leadership, absorptive capacity, and organizational learning culture in open innovation: Testing a moderated mediation model |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری باز؛ رهبری؛ ظرفیت جذب؛ فرهنگ یادگیری سازمانی؛ هندوستان |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 113 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه و توسعه فرضیات 3. روش ها و مواد 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و مشارکت ها 6. محدودیت ها و پژوهش آتی
چکیده – محققان از چندین ساختار برای توضیح موفقیت و شکست ابتکارات نوآوری باز سازمانها استفاده نموده اند. براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، ما مدلی را برای توضیح چگونگی تعامل رهبری با ظرفیت جذب و فرهنگ یادگیری سازمانی برای تاثیر گذاری بر پیامدهای نوآوری باز توسعه می دهیم. این مدل به طور تجربی با استفاده از داده های به دست آمده از مدیران شاغل در بخش های مختلف در هندوستان مورد آزمایش قرار می گیرد. نتایج نشان می دهند که توانمند سازی رهبری منجر به افزایش نتایج نوآوری باز از طریق مداخله فرهنگ یادگیری سازمانی می شود. با این حال، نتایج تاثیر قابل توجهی از تعامل فرهنگ سازمانی و ظرفیت جذب بر نوآوری باز را تایید نمی نمایند. بحث در مورد این یافته ها به همراه مفاهیم تئوری و عملی ارایه شده است.
Researchers have used several constructs to explain the success and failure of organizations' open innovation initiatives. Building upon the resource-based view of the firm, we develop a model to explain how leadership interacts with absorptive capacity and organizational learning culture to influence open innovation outcomes. The model is tested empirically using data sourced from managers working in diverse sectors in India. Results reveal that empowering leadership leads to enhanced open innovation outcomes through the intervention of organizational learning culture. Results, however, do not confirm a significant impact of the interaction of organizational culture and absorptive capacity on open innovation. A discussion of these findings along with implications for theory and practice is presented.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.