دانلود پایان نامه بین المللی شدن از طریق اکوسیستم های تجاری

عنوان فارسی

بین المللی شدن از طریق اکوسیستم های تجاری: ارزش اکوسیستم ها در تاسیس و رشد شرکت های دیجیتال در اروپا چیست؟

عنوان انگلیسی

Internationalisation through business ecosystems: What is the value of ecosystems in launching and growing digital firms in Europe

کلمات کلیدی :

  اکوسیستم تجاری؛ شرکت های ذاتاً دیجیتال؛ خلق و استخراج ارزش؛ تنگناها

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 75 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 68
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
769,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "بین المللی شدن از طریق اکوسیستم های تجاری: ارزش اکوسیستم ها در تاسیس و رشد شرکت های دیجیتال در اروپا چیست؟" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. مطالعه تجربی 5. تجزیه و تحلیل و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – این پایان نامه بر موضوع اکوسیستم های تجاری و استفاده از آنها در شرکت های دیجیتال جهت بین المللی سازی خود، تمرکز می کند. هدف آن، بررسی فرآیند خلق و استخراج ارزش برای شرکت های دیجیتال از جنبه اکوسیستم های تجاری است. به این منظور، مفاهیم مختلفی مانند نظریه ذاتاً دیجیتال، نظریه های فرآیند بین المللی سازی به هم مرتبط کلیدی و نظریه اکوسیستم های تجاری از طریق مرور مقالات، بررسی می شوند. مدل های دیگری از پژوهش های قبلی به عنوان مبنایی برای ایجاد یک چارچوب ایجاد شده توسط ما استفاده می شوند که برای سناریو و ترکیب سه جنبه این تحقیق، کاربردی تر هستند. خلاء دانش تعریف شده توسط نویسندگان در مورد افزودن بینش های جدید در مورد جنبه اکوسیستم در کسب و کارهای بین المللی با بررسی فرآیند خلق و استخراج ارزش شرکت های ذاتاً دیجیتال، می باشد. علاوه بر آن، این نشان دهنده معایب و مزایای حاصل از اکوسیستم تجاری است. این منجر به پرسش های پژوهشی در مورد بهره برداری از اکوسیستم های تجاری برای خلق و استخراج ارزش در بین المللی سازی شرکت های دیجیتال و همچنین تنگناها و مزایایی که همراه با آن می آیند، می شود. برای گردآوری داده های تجربی برای حصول بینش در مورد پرسش های پژوهشی و نتیجه گیری موفق، مصاحبه های نیمه ساختارمند در حیطه یک مطالعه موردی چندگانه، انجام شدند. علاوه بر آن، داده های ثانویه از نویسندگان و متخصصان مختلف در زمینه های پژوهشی مربوطه برای بررسی یافته ها، مورد استفاده قرار گرفتند. همانگونه که نتیجه این مطالعه نشان داد، اکوسیستم های تجاری به میزان زیادی توسط شرکت های دیجیتال مورد بهره برداری قرار می گیرند. علاوه بر آن، برایشان خلق ارزش می کند و به آنها اجازه می دهد تا به روش های مختلف، مانند تمرکز بر کسب و کار هسته خود، پیشرفت کنند و قادر به ورود به بازارهای جدید باشند. این کار تنها با همکاری بازیگران مختلف در اکوسیستم تجاری امکان پذیر است. با این حال، همچنین تنگناهای شدیدی وجود دارند که مشخص شده به فراتر از آنچه که در حال حاضر در مجموعه مقالات هست رسیده اند و بوسیله محققان دیگر مورد ملاحظه قرار گرفته اند و همچنین مزایای آنها باعث می شود که رقابتی باقی بمانند. علاوه بر آن، این مطالعه دلالت های مدیریتی در مورد نحوه پرداختن به مسئولیت غیرخودی بودن و کوچک بودن فراهم می سازد و برای دلالت های سیاستی، سیاست گذاران باید از مسائل جهانی و سیاسی و تاثیرشان بر کسب و کارها آگاه باشند.

چکیده انگلیسی

This thesis focus lies on the topic of business ecosystems and their use for digital firms in their internationalisation. The aim is to investigate the value creation and capture process for digital firms through the perspective of business ecosystems. For this endeavour, different concepts such as the born digital theory, key interlinked internationalisation process theories and business ecosystems theory are described throughout the literature review. Other models of previous researchers are used as a foundation to render an own created framework that is more applicable to the scenario and combination of the three aspects this paper investigates. The knowledge gap defined by the authors is about adding new insights on the ecosystem perspective in international businesses by exploring the value creation and capture process of born digitals. Furthermore, it will display the bottlenecks and benefits deriving from a business ecosystem. This leads to the research questions investigating the utilisation of business ecosystems for value creation and capture in internationalisation of digital firms, as well as the bottlenecks and benefits that come with it. For the empirical data collection to receive insights on the research questions and successfully draw conclusions, semi-structured interviews were conducted within the scope of a multiple case study. In addition, secondary data from various authors and experts in the respective research areas were used to bedrock the findings. As the results of the study showed, business ecosystems are greatly appreciated and utilised by digital firms. Moreover, they create value for them and let them strive in many ways, such as focusing on their core business, to succeed and be able to enter new markets. This is only possible with the cooperation of the various actors in the business ecosystem. Nevertheless, there are also severe bottlenecks that have been brought to light that reach beyond what has been present in the literature and considered by other scholars, as well as benefits that keep them competitive. Furthermore, this study provides managerial implications on how to deal with the liability of outsidership and smallness, and for the policy implications, that policymakers should be aware of global and political issues, and their impact on businesses.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 769,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه بین المللی شدن از طریق اکوسیستم های تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi