دانلود پایان نامه اهمیت دیجیتالی شدن و رسانه اجتماعی برای بین المللی شدن
عنوان فارسی |
دیجیتالی شدن و رسانه های اجتماعی برای فرآیند بین المللی شدن در حال حاضر چقدر مهم می باشند؟ یک مطالعه کیفی براساس شرکت های SME سوئدی |
عنوان انگلیسی |
How important are digitalization and social media for an internationalization process in present time? A qualitative study based on Swedish SME companies |
کلمات کلیدی : |
  بین المللی شدن؛ شرکت های SME؛ رسانه های اجتماعی؛ دیجیتالی شدن؛ روابط |
رشته های مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 91 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 59 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. یافته های تجربی 6. تجزیه و تحلیل 7. نتیجه گیری 8. پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده 9. مشارکت در تحقیقات
چکیده – فرآیندهای بین المللی شدن کارآفرینی از خیلی وقت پیش موضوعی بوده است که کارآفرینان و همچنین محققان را به خود جلب کرده است. در جامعه امروزی که دیجیتالی شدن شدیداً در جامعه ما ریشه دوانیده و با دامنه گسترده فروشگاه های اینترنتی کسب و کارهای SME، این مطالعه اهمیت دیجیتالی شدن و استفاده از رسانه های اجتماعی در یک فرآیند بین المللی شدن برای شرکت های SME سوئدی را مورد بررسی قرار می دهد. با ملاحظه اینکه بسیاری از نظریه ها امروز اهمیت استفاده از دیجیتال را مدنظر قرار نداده اند، اما این خلا پژوهشی است که نویسنده قصد دارد آنرا مورد مطالعه قرار دهد. برای بررسی این مسئله به بهترین نحو ممکن، نویسنده از یک مطالعه کیفی استفاده کرده است که در آن پنج نفر از پنج شرکت مختلف مورد مصاحبه قرار گرفتند. براساس مجموعه های تجربی و مبنای ادبی برای این مطالعه، نویسنده این پرسش پژوهشی را تحلیل کرد و به نتیجه گیری هایی رسید. نتیجه گیری هایی که این مطالعه به آنها رسیده است در نظر گرفتن دیجیتالی شدن و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار در یک فرآیند بین المللی شدن امروز، هم از طریق ساده سازی و همچنین امکان جهانی شدن از طریق یک صفحه می باشد. از طریق دیجیتالی شدن، می توانید دانشی در مورد بازارها کسب کنید، روابط و شبکه هایی ایجاد کنید و برند، بازاریابی و فروش خود را ارتقا دهید.
ترجمه مقاله مرتبط با این پایان نامه | دانلود ترجمه مقاله اطلاعات آنلاین درباره فرآیندهای دیجیتالی کردن و تاثیر آن بر ارزش شرکت |
The internationalization processes of entrepreneurship have long been a topic that has interested both entrepreneurs and researchers. In today's society with digitalization tightly integrated in our society, and with the SME business's wide range of e-stores, this study examines the importance of digitization and the use of social media in an internationalization process for Swedish SME businesses. Considering that many of the theories today do not take into account the importance of digital usage, this was a gap that the author wanted to research. In order to investigate this question in the best possible way, the author used a qualitative study where five people were interviewed from five different companies. Based on the empirical collection and literary basis for this study, the author has analyzed the research question and come to some conclusions. The conclusions that this work landed in are the viewing of digitalization and the use of social media as a tool in an internationalization process today, this through both simplifications, but also the possibility of globalization through a screen. Through digitization, you can acquire knowledge of the markets, create relationships and networks, positioning your brand, marketing and sales.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.