دانلود ترجمه مقاله صلاحیت کسب و کارهای بین المللی و شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
صلاحیت کسب و کارهای بین المللی و شرکت های کوچک و متوسط |
عنوان انگلیسی |
International Business Competence and Small and Medium Enterprises |
کلمات کلیدی : |
  صلاحیت؛ صلاحیت کسب و کار؛ بین المللی شدن؛ SMEs |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 49 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بررسی ها 5. محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) همیشه نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور داشته اند. در عصر جهانی شدن، کسب و کارها مجبورند تا پا را فراتر از مرزها بگذارند تا بتوانند مزیت های رقابتی خود را حفظ کرده و به موفقیت های بیشتر نزدیک تر گردند. بین المللی شدن به روشی برای کسب و کارها تبدیل شده تا عملکرد خود را بهبود بخشند و این موضوع تبدیل به دری برای شرکت های کوچک و متوسط شده تا خود را در معرض دید قرار دهند. مطالعات مربوط به شرکت های کوچک و متوسط بین المللی (iSMEs) و صلاحیت های تجاری بین المللی برای شرکت های کوچک و متوسط مالزیایی (iMSMEs) بسیار محدود بوده است. بنابراین، این پژوهش به واسطه مصاحبه با کارشناسان شرکت های کوچک و متوسط شرق و غرب مالزی به بررسی صلاحیت های این شرکت ها پرداخته است. این کارشناسان به پنج گروه تقسیم می شوند که عبارتند از: دانشگاهیان، سیاست گذاران، آژانس های حمایتی دولتی، اتاق های بازرگانی و صنایع. این پژوهش از یک رویکرد موضوعی برای شناسایی پیش زمینه های نوظهور؛ و کدینگ هوشمند برای تعیین عوامل تاثیر گذار استفاده کرده است؛ و هر زمینه اصلی و فرعی را با استفاده از یک سری درصدها و نقل قول ها گزارش داده است. سهم این پژوهش نیز تعریف جدیدی از صلاحیت، صلاحیت های کسب و کاری بین المللی و شاخص های صلاحیت کسب و کار بین المللی برای شرکت های کوچک و متوسط بین المللی می باشد. علاوه بر این، نتایج این پژوهش و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
Small and Medium Enterprises (SMEs) have always been an important contributor to a country's economic prosperity. In the globalization era, businesses are forced to push beyond the boundaries to sustain their competitive advantage and have the competency to succeed. Internationalization has become a way forward for businesses to increase performance and this move has open doors to SMEs to be in the picture. Studies on internationalized Small and Medium Enterprises (iSMEs) and international business competence in particular for the Internationalized Malaysian Small and Medium Enterprises (iMSMEs) are very limited. Therefore, this research explores into the world of competence for the internationalized Malaysian Small and Medium Enterprises (iMSMEs) by interviewing the Small and Medium Enterprises experts from the East and West of Malaysia. The experts’ panels (RES) are divided into five categories: academicians, policy makers, supporting government agencies, chambers of commerce and industries. The research uses a thematic approach to identify themes and emergent themes; and intelligent coding to determine most influential factors; and reports each theme and sub-theme using percentage and supporting quotations. The research contributes on the new definition of competence, international business competence and international business competence indicators for internationalized Small and Medium Enterprises. In addition, implications of this study and directions for future research are also discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.