دانلود ترجمه مقاله موفقیت تجاری شرکت های کوچک و متوسط در روسیه و مسئولیت اجتماعی مدیران
عنوان فارسی |
موفقیت تجاری شرکت های کوچک و متوسط در روسیه و مسئولیت اجتماعی مدیران |
عنوان انگلیسی |
Business Success of Small and Medium Sized Enterprises in Russia and Social Responsibility of Managers |
کلمات کلیدی : |
  شرکت های کوچک و متوسط؛ موفقیت تجاری؛ مسئولیت پذیری اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 19 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق و داده ها 3. نتایج 4. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، رویکرد نویسندگان در مطالعه فاکتورهای موفقیت تجاری برای شرکت های کوچک و متوسط را ارائه داده است. این رویکرد بر مبنای شیوه غالب فعلی برآورد موفقیت شرکت ها در قالب توانایی آنها برای سوددهی می باشد. نویسندگان، معیارهای موفقیت مورد استفاده توسط مدیران شرکت های کوچک و متوسط روسیه ای را بر مبنای نظرسنجی انجام گرفته در میان مدیران 212 شرکت کوچک و متوسط در دوره زمانی ماه سپتامبر تا نوامبر 2014 آنالیز کرده، و رابطه بین موفقیت تجاری شرکت های کوچک و متوسط و سطح مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران آنها را تشریح کرده اند. به منظور برآورد مسئولیت پذیری اجتماعی، نویسندگان مقدار حقوق متوسط و دستمزد سالیانه مدیران این شرکت های کوچک و متوسط را مورد استفاده قرار داده اند. از این رو، یک رابطه غیر خطی بین موفقیت تجاری شرکت های کوچک و متوسط و مسئولیت اجتماعی مدیران ایجاد شده است.
This article introduces the authors’ approach to the study of business success factors for small and medium sized enterprises. The approach is based on the currently dominant practice of estimating the success of an enterprise as its ability to produce profit. The authors have analyzed the success criteria used by managers of Russian small and medium sized enterprises based on the survey carried out among the managers of 212 small and medium sized enterprises in the period of September – November, 2014, and described the correlation between the business success of small and medium sized enterprises and the level of their managers’ social responsibility. To estimate the social responsibility, the authors used the values of average salaries and the proportion between the salaries of average executives and those of their managers. Hence, a nonlinear relation has been established between the business success of a small and medium sized enterprises and the manager's social responsibility.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.