دانلود ترجمه مقاله مشارکت تجاری غیر انتفاعی در قالب محرک بازاریابی داخلی در سازمان های غیر انتفاعی

عنوان فارسی

مشارکت تجاری غیر انتفاعی در قالب محرک بازاریابی داخلی در سازمان های غیر انتفاعی. نتایج تعدیل کننده ها و عملکردهای غیر انتفاعی

عنوان انگلیسی

Business-nonprofit partnerships as a driver of internal marketing in nonprofit organizations. Consequences for nonprofit performance and moderators

کلمات کلیدی :

  مشارکت تجاری غیر انتفاعی؛ بازاریابی داخلی؛ سازمان های غیر انتفاعی؛ عملکرد غیر انتفاعی؛ درآمد تجاری در سازمان های غیر انتفاعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم مدیریتی 7. محدودیت ها و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – سازمان های غیر انتفاعی (NPOs) با فشارهای رقابتی ناشی از چالش های اجتماعی و اقتصادی پیچیده روبرو هستند. ظرفیت آنها برای انجام مأموریت های شان شدیداً به اتحاد های موفق در حال توسعه با سهامداران داخلی و خارجی کلیدی، شامل روابط سازمانی هماهنگ بستگی دارد. در این زمینه، هدف از این تحقیق آنالیز این موارد می باشد: (1) مشارکت های غیر انتفاعی تجاری (BNPPs) در توسعه رویکرد بازاریابی داخلی با استفاده از NPOs؛ (2) تأثیر این رویکرد در زمینه مدیریت منابع انسانی روی عملکرد غیر انتفاعی؛ و (3) تأثیر تعدیل احتمالی استراتژی تأمین مالی غیر انتفاعی. این تحقیق تجربی، بر اساس یک نظر سنجی روی نمونه ای از NPOهای اسپانیایی انجام شده و نشان می دهد که روابط هماهنگ بین سازمان های تجاری و غیر انتفاعی رابطه نزدیکی با فرآیند انتقال دانش داشته و منجر به بهبود عملکرد غیر انتفاعی سازمان می گردد؛ با این حال، این تأثیرات مثبت بستگی به ظرفیت NPOها در ایجاد درآمد از منابع تجاری دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Nonprofit organizations (NPOs) confront competitive pressures derived from complexeconomic and societal challenges. Their capacity to fulfil their mission increasingly depends ondeveloping successful alliances with key external and internal stakeholders, including coopera-tive interorganizational relationships. In this context, the aim of this research is to analyze: (1)to which extent business-nonprofit partnerships (BNPPs) foster the development of an internalmarketing approach by NPOs; (2) the impact of this approach to human resource managementon nonprofit performance; and (3) the possible moderating effect of the funding strategy ofthe nonprofit. This empirical research, based on a survey to a representative sample of SpanishNPOs, shows that cooperative relationships between nonprofit and business organizations areclosely associated with a process of knowledge transfer, resulting in improved nonprofit per-formance; although these positive effects depend on the capacity of NPOs to generate incomefrom commercial sources.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مشارکت تجاری غیر انتفاعی در قالب محرک بازاریابی داخلی در سازمان های غیر انتفاعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi