دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی

عنوان فارسی

تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی در صنعت هتلداری

عنوان انگلیسی

Effect of internal marketing on knowledge sharing and organisational effectiveness in the hotel industry

کلمات کلیدی :

  بازاریابی داخلی؛ به اشتراک گذاری دانش؛ اثربخشی سازمانی؛ رسانه ارتباطی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت دانش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
taylor
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. طرح پژوهش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم و پیامدها 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مطالعه تجربی، بررسی و توجیه این مفهوم است که مدیریت دانش باید در زمینه بازاریابی داخلی و به منظور بررسی نحوه تاثیر رسانه ارتباطی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی به کار گرفته شود. این تحقیق تجربی مربوط به 499 پرسشنامه قابل استفاده از کارکنان هتل های با امتیاز یا مدیریت جهانی در تایوان می باشد. نتایج مدل سازی معادلات ساختاری نشان می دهد که رسانه ارتباطی کمپین های بازاریابی داخلی – گفتگو – به اشتراک گذاری دانش را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد. این موضوع کارکنان خط مقدم را قادر به ارائه ی خدمات مناسب به مشتریان خارجی در اولین برخود آن ها می سازد. علاوه بر این، به تقویت صلاحیت کارکنان و افزایش کیفیت خدمات مشتری در طول ارائه ی خدمات نیز کمک کرده و بنابراین می تواند یک مزیت پایدار را در رقابت پذیری بازار و اثربخشی سازمانی ارائه دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this empirical study was to examine and justify the concept that knowledge management needs to be brought into the internal marketing (IM) field, and to investigate how communication media affect knowledge sharing (KS) and organisational effectiveness (OE). This empirical research concerns 499 usable questionnaires from employees of globally managed or franchised hotels in Taiwan. Structural equation modelling results show that the communication media of IM campaigns – conversation – significantly affected KS. This enables front-line employees to provide the right company offerings to external customers at their first encounter. Furthermore, it contributes to the reinforcement of employee competencies and enhances the quality of customer service during the service encounter and, thus, can provide a sustained advantage in market competitiveness and OE.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi