دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی
عنوان فارسی |
تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی در صنعت هتلداری |
عنوان انگلیسی |
Effect of internal marketing on knowledge sharing and organisational effectiveness in the hotel industry |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی داخلی؛ به اشتراک گذاری دانش؛ اثربخشی سازمانی؛ رسانه ارتباطی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. طرح پژوهش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم و پیامدها 7. نتیجه گیری
چکیده – هدف از این مطالعه تجربی، بررسی و توجیه این مفهوم است که مدیریت دانش باید در زمینه بازاریابی داخلی و به منظور بررسی نحوه تاثیر رسانه ارتباطی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی به کار گرفته شود. این تحقیق تجربی مربوط به 499 پرسشنامه قابل استفاده از کارکنان هتل های با امتیاز یا مدیریت جهانی در تایوان می باشد. نتایج مدل سازی معادلات ساختاری نشان می دهد که رسانه ارتباطی کمپین های بازاریابی داخلی – گفتگو – به اشتراک گذاری دانش را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد. این موضوع کارکنان خط مقدم را قادر به ارائه ی خدمات مناسب به مشتریان خارجی در اولین برخود آن ها می سازد. علاوه بر این، به تقویت صلاحیت کارکنان و افزایش کیفیت خدمات مشتری در طول ارائه ی خدمات نیز کمک کرده و بنابراین می تواند یک مزیت پایدار را در رقابت پذیری بازار و اثربخشی سازمانی ارائه دهد.
The purpose of this empirical study was to examine and justify the concept that knowledge management needs to be brought into the internal marketing (IM) field, and to investigate how communication media affect knowledge sharing (KS) and organisational effectiveness (OE). This empirical research concerns 499 usable questionnaires from employees of globally managed or franchised hotels in Taiwan. Structural equation modelling results show that the communication media of IM campaigns – conversation – significantly affected KS. This enables front-line employees to provide the right company offerings to external customers at their first encounter. Furthermore, it contributes to the reinforcement of employee competencies and enhances the quality of customer service during the service encounter and, thus, can provide a sustained advantage in market competitiveness and OE.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.