دانلود ترجمه مقاله مروری بر مقالات یادگیری پایداری درون سازمانی
عنوان فارسی |
مروری بر مقالات در زمینه یادگیری پایداری درون سازمانی |
عنوان انگلیسی |
A Literature Review of Inter-Organizational Sustainability Learning |
کلمات کلیدی : |
  یادگیری درون سازمانی؛ پایداری؛ SDGها؛ همکاری؛ قابلیت ها؛ قاب ها |
درسهای مرتبط | پایداری سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 52 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 271 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه 3. روش ها 4. یافته ها 5. تحقیقات آتی 6. نتیجه گیری: مشارکت ها در نظریه و عمل
«اهداف توسعه پایدار» (SDG ها)، بیش از پیش برای شرکت های امروزی که به دنبال ساختن استراتژی های پایداری تلفیق کننده SDG ها در فعالیت های اصلی خود هستند، مهم شده اند. برای رسیدن به این اهداف به نحو مشارکتی و همکارانه، همراستا با SDG 17- مشارکت برای اهداف، توجه زیادی به خود جلب کرده است، بنابراین، باعث رشد مجموعه مقالات در مورد مشارکت های پایداری محور شده است. با این حال، رسیدن به SDG ها از طریق مشارکت ها، کار سرراستی نیست. برای شرکت ها، سهیم شدن در SDG ها از طریق ائتلاف ها و مشارکت ها، نیاز به ساختن قابلیت های محیط زیستی و استقبال از چارچوب های ارزشی جدید دارد؛ به بیان دیگر، نیاز به طی فرآیند پیچیده یادگیری بین سازمانی دارد. این مقاله، مجموعه مقالات مرتبط با مشارکت های پایداری محور را با تاکید بر فرآیند یادگیری بین سازمانی، مرور می کند. در نتیجه این مرور، مدلی از یادگیری پایداری بین سازمانی، حاصل می شود. این مدل، سطوح و انواع مختلف فرآیند یادگیری بین سازمانی؛ مشخصات شریک و مشارکت موثر بر یادگیری؛ شرایط محیطی که شرایط رخداد یادگیری را مشخص می کنند؛ تسهیل کننده ها و ممانعت کننده های یادگیری؛ و در نهایت پیامدهای یادگیری را استخراج می کند. همچنین این مدل بحث و گفتمان پژوهشی کنونی در مورد یادگیری بین سازمانی در زمینه ائتلاف ها و مشارکت های پایداری محور را گسترش و سازمان دهی مجدد می کند و یک درک مبتنی بر یادگیری مشارکت های پایداری را برای متخصصان فراهم می کند. براساس این مرور مقالات، مقاله حاضر ایده هایی برای پژوهش های آتی پیشنهاد می کند و در توسعه یک دستور کار پژوهشی در آینده در زمینه ائتلاف ها و مشارکت های پایداری محور، مشارکت می کند.
Sustainable development goals (SDGs) have become increasingly important for today’s firms as they build sustainability strategies that integrate SDGs into their core activities. Addressing these goals collaboratively, in line with SDG 17—partnerships for the goals, has gained momentum, hence the growing literature on sustainability-oriented partnerships. However, addressing SDGs through partnerships is not straightforward. For firms, contributing to SDGs through alliances and partnerships requires building environmental capabilities and embracing new value frames; in other words, going through the complex process of inter-organizational learning. This paper reviews the literature on sustainability-oriented partnerships with a focus on the inter-organizational learning process. As a result of the review, a model of inter-organizational sustainability learning is presented. This model captures the different levels and types of the inter-organizational learning process; partner and partnership characteristics that impact learning; the environmental conditions that set the conditions for learning to take place; the catalyst and inhibitors of learning; and finally outcomes of learning. This model expands and re-organizes the existing scholarly conversation about inter-organizational learning in the context of sustainability-oriented alliances and partnerships and offers a learning-based understanding of sustainability partnerships to practitioners. Based on the review, the paper proposes ideas for future research and contributes to the development of a future research agenda in the area of sustainability-oriented alliances and partnerships.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.