دانلود ترجمه مقاله اینستافیمس و رسانه اجتماعی موثر بر بازاریابی

عنوان فارسی

اینستافیمس و رسانه اجتماعی موثر بر بازاریابی

عنوان انگلیسی

Instafamous and social media influencer marketing

کلمات کلیدی :

  مدیریت برند؛ اینستاگرام؛ بازاریابی رسانه اجتماعی؛ تاییدیه های سلبریتی؛ حضور اجتماعی؛ برندسازی لوکس؛ اینستافیمس

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 50
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب های نظری 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف از این مقاله تست اثرات دو نوع افراد مشهور (افراد مشهور اینستاگرام در مقابل افراد مشهور سنتی) بر منبع قابلیت اعتماد ، نگرش برند، حسادت و حضور اجتماعی است. مدل نظری پیشنهادی شامل نوع شهرت به عنوان متغیر مستقل، حضور اجتماعی به عنوان واسطه و خود ناهمخوانی به عنوان میانجی. طرح / روش تحقیق / رویکرد: یک مقایسه تصادفی دو گروهی (سلبریتی اینستاگرام در مقابل سلبریتی سنتی) بین افراد مورد آزمایش انجام شد. یافته ها: نتایج نشان داد که مصرف کنندگانی که پست های برند سلبریتی اینستاگرام را مشاهده می کنند، به عنوان منبع قابل اعتمادتری درک کرده، حضور اجتماعی قوی تری را حس می کنند و احساس غبطه بیشتری از منبع نسبت به مصرف کنندگانی که پست های برند سلبریتی های سنتی را مشاهده می کنند، از خود نشان خواهند داد. مدل سازی معادلات ساختاری و فواصل اطمینان بوت استراپ نشان داد که حضور اجتماعی اثرات علّی نوع سلبریتی بر اعتماد، نگرش برند و غبطه را وساطت می کند. آنالیز رگرسیون چندگانه نشان دهنده اثرات واسطه ای خودناهمخوانی ایده آل – واقعی مربوط به ظاهر است. پیامدهای عملی: در نهایت، پیامدهای مدیریتی برای بازاریابی رسانه اجتماعی و برندسازی تحت تاثیر اینستاگرام ارائه شد. از دیدگاه برنامه ریزی بازاریابی، این یافته ها از قدرت موثر بازاریابی به عنوان استراتژی موثر برندسازی صحبت می کنند. اصالت / ارزش: این مقاله در رابطه با پیامدهای نظری منابع بازاریابی بر تایید سلبریتی بحث می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to test the effects of two types of celebrities (Instagram celebrity vs traditional celebrity) on source trustworthiness, brand attitude, envy and social presence. The proposed theoretical model consists of the celebrity type as the independent variable, social presence as the mediator and self-discrepancy as the moderator. Design/methodology/approach: A randomized two-group comparison (Instagram celebrity vs traditional celebrity) between-subjects experiment (n=104) was conducted. Findings: The results indicate that consumers exposed to Instagram celebrity’s brand posts perceive the source to be more trustworthy, show more positive attitude toward the endorsed brand, feel stronger social presence and feel more envious of the source than those consumers exposed to traditional celebrity’s brand posts. Structural equation modeling (Mplus 8.0) and bootstrap confidence intervals indicate that social presence mediates the causal effects of celebrity type on trustworthiness, brand attitude and envy. Multiple regression analyses reveal the moderating effects of appearance-related actual–ideal self-discrepancy. Practical implications: Ultimately, managerial implications for social media marketing and Instagram influencer-based branding are provided. From the perspective of marketing planning, the findings speak to the power of influencer marketing as an effective branding strategy. Originality/value: The paper discusses theoretical implications for the marketing literature on celebrity endorsements.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 16 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اینستافیمس و رسانه اجتماعی موثر بر بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi