دانلود ترجمه مقاله نوآوری باز در زنجیره ارزش برای پایداری
عنوان فارسی |
نوآوری باز در زنجیره ارزش برای پایداری شرکت ها |
عنوان انگلیسی |
Open Innovation in Value Chain for Sustainability of Firms |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری باز؛ زنجیره ارزش؛ پایداری؛ توسعه پایدار؛ پایداری شرکت ها |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 38 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. رویکردها و روش ها 4. موضوع خاص
این قسمت به عنوان ویرایش مهمان از شماره ویژه «نوآوری باز در زنجیره ارزش برای پایداری (زیست محیطی) شرکت ها»، عمل می کند. در ابتدا، این قسمت ویرایشی، می پرسد که آیا برای شرکت ها پایدار نگه داشتن عملکردشان برای همیشه امکان پذیر است یا خیر. سپس، ادبیات معروف زنجیره ارزش را مرور می کند. پس از آن، یک چارچوب پژوهشی برای نوآوری باز در زنجیره ارزش توسعه می دهد و پنج روش رخداد نوآوری باز درون آنرا توضیح می دهد. اینها شامل نوآوری باز کاربر، نوآوری باز مشتری، جامعه سود مشترک، جامعه رشد با هم، و نوآوری باز داخلی می باشند. در آخر، این ویرایش، مقالات شماره ویژه که بر جنبه های مختلف نوآوری باز برای شرکت ها برای دستیابی به پایداری، تمرکز می کنند را معرفی می کند. مقدمه: حتی اگر تعدادی از شرکت ها تنها به صورت یک نام، یک برند، یا یک ساختمان دفتری یا یک حافظه (خاطره) وجود داشته باشند: باقی ماندگان یک شرکت قدیمی باشکوه، تعدادی از شرکت ها مانند دوپونگ، شرکت Hudson’s Bay، W.R.Grace و Kodak و دیگر شرکت ها در آمریکای شماری، به ضابطه ماندگاری شرکت Wachem رسیده اند [1]. شرکت های با قدمت زیاد، به محیط زیست حساس هستند: آنها بخت و آینده خود را براساس دانش (مانند نوآوریهای فنآوری Dupont) یا براساس منابع طبیعی (مانند دسترسی شرکت Hudson’s Bay به خزهای جنگل های کانادا) ساخته اند و هماهنگ با جهان اطرافشان باقی مانده اند [1]. ماندگاری شرکت به متناسب شدن و وفق دادن خود با چرخه های فرآیندهای استراتژی خودمختار یا القا شده به شکل های مختلف پویایی استراتژیک، بستگی دارد و اینکه نقش رهبری استراتژیک آگاهانه، متعادل سازی مناسب فرآیندهای القا شده و خودمختار در کل این چرخه ها می باشد [2]. علاوه بر آن، تنوع بین شرکتی، یادگیری سازمانی را افزایش می دهد و باعث ماندگاری شرکت در ائتلاف های استراتژیک جهانی می شود [3].
This piece serves as the guest editorial of the Special Issue on the ‘Open Innovation in Value Chain for Sustainability of Firms’. Firstly, this editorial piece asks whether it is possible for firms to sustain their performance forever. Then, it reviews the popular literature on the value chain. Afterwards, it develops a research framework for open innovation in the value chain, and proposes five ways of open innovation taking place within it. These include user open innovation, customer open innovation, common profit community, together growth community, and inner open innovation. Lastly, this editorial introduces articles from the Special Issue that concentrate on the various open innovation perspectives for firms to achieve sustainability. Introduction: Even though some companies exist only as a name, a brand, an office building or a memory: remnants of a glorious past, a lot of companies such as Dupong, the Hudson’s Bay Company, W.R. Grace and Kodak and others in North America meet van Wachem’s longevity company criteria [1]. Long-lived companies were sensitive to the environment: they had built their fortunes on knowledge (such as Dupont’s technological innovations) or on natural resources (such as the Hudson’s Bay Company’s access to the furs of Canadian forests), and they remained in harmony with the world around them [1]. Corporate longevity depends on matching cycles of autonomous and induced strategy processes to different forms of strategic dynamics, and that the role of alert strategic leadership is to appropriately balance the induced and autonomous processes throughout these cycles [2]. In addition, interfirm diversity increases organizational learning, and motivates firm longevity in global strategic alliances [3].
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.