دانلود ترجمه مقاله مرور تحقیقات نوآوری در زمینه مهمان نوازی و گردشگری

عنوان فارسی

یک مرور نظام مند یکپارچه درباره تحقیقات نوآوری در زمینه مهمان نوازی و گردشگری

عنوان انگلیسی

An integrative systematic review of innovation research in hospitality and tourism

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ نوآوری در خدمات؛ مهمان نوازی و گردشگری؛ مرور نظام مند ادبیات پژوهش؛ مرور یکپارچه ادبیات پژوهش

درسهای مرتبط مدیریت گردشگری و جهانگردی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 164
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. مشخصه های تحقیقات نوآوری در H&T 5. ترکیبو تحلیل تحقیقات نوآوری تحت سه چشم انداز 6. بحث و بررسی و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، درباره دیدگاه ها و موضوعات کلیدی در تحقیقات نوآوری رشته های گوناگون و در زمینه مهمان نوازی و گردشگری به مرور نقّادانه می پردازد. مطالعه حاضر، 85 مطالعه انجام شده برای مرور تحقیقات نوآوری در چندین حیطه و 261 مقاله تجربی از تحقیقات مهمان نوازی و گردشگری را برای دستیابی به این هدف تلفیق و تحلیل نموده است. موضوعات کلیدی بر اساس نحوه درک شدن این پدیده در قالب سه دیدگاه متفاوت سازمان دهی گردیده است: یعنی، نوآوری به عنوان یک پدیده اقتصادی، نوآوری به عنوان یک پدیده بازار، و نوآوری به عنوان یک پدیده سازمانی. از طریق تحلیل و بحث عمیق، این مقاله یک دسته گسترده از مسیرهای بالقوّه برای تحقیقات آتی را شناسایی نمود. بررسی کردن نوآوری به عنوان آشفتگی نظام مند از منظر نظریه پیچیدگی، تجاری سازی نوآوری های بلا استفاده به عنوان بخشی از پارادایم نوآوری رایگان، و اثر حاکمیت شرکتی بر نوآوری، بخشی از این مسیرهای پژوهشی هستند، که پیامدهای صنعتی کلیدی این مطالعه را نشان می دهند. مقدّمه: شومپیتر (1934) نوآوری را به عنوان یک " فعّالیت که بدانوسیله اختراعات در بازار برای دستیابی به یک هدف تجاری انجام می شود " تعریف نمود ( اسنایدر، ویتِل، گوستافسون، فومبِل، و کریستنسون، 2016، ص.2402) . غالباً، نوآوری به منزله " اساس و مبنای یک اقتصاد رقابتی " نگریسته می شود ( آدامز، بِسانت، و فِلپس، 2006، ص.21) . همچنین، نوآوری یکی از عوامل تعیین کننده عملکرد و موفّقیت شرکت، مزیت رقابتی پایدار، و رشد اقتصادی و اجتماعی است ( اَندرسون، پوتوجنیک، و ژو، 2014؛ دامان پور، واکِر، و آولّانِدا، 2009) . بدلیل این تاثیرات نیرومند، علاقه به نوآوری شامل بخش های زیادی، هَم در صنعت و هَم دانشگاه، می شود؛ و، هرچند با تاخیر قابل ملاحظه ای آغاز به کار نمود، اما حیطه مهمان نوازی و گردشگری نیز از این حیث استثناء نیست ( گومِزلج، 2016؛ هالاگِر، 2010).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study critically reviews the key perspectives and topics in innovation research in various disciplines and the hospitality and tourism (H&T) field. This study synthesizes and analyzes 85 innovation literature review studies from several fields and 261 empirical articles from the H&T literature to achieve this purpose. The key topics are organized into three different perspectives based on how the phenomenon is understood: innovation as an economic phenomenon, innovation as a market phenomenon, and innovation as an organizational phenomenon. Through in-depth analysis and discussion, this article identified an extensive array of potential future research avenues. Some of these include exploring innovation as systemic turbulence under the lens of complexity theory, the commercialization of idle innovations as part of the open innovation paradigm, and the effect of corporate governance on innovation, representing key industry implications of the study. Introduction: Schumpeter (1934) defined innovation as an “activity through which inventions are carried out in the market for a commercial purpose” (Snyder, Witell, Gustafsson, Fombelle, & Kristensson, 2016, p. 2402). Innovation is often seen as “the basis of a competitive economy” (Adams, Bessant, & Phelps, 2006, p. 21) and as a source of value for both customers and investors (Rubera & Droge, 2013). It is also a determinant of firm performance and success, sustainable competitive advantage, and economic and social growth (Anderson, Potočnik, & Zhou, 2014; Damanpour, Walker, & Avellaneda, 2009). With such powerful effects, the interest in innovation spans a great variety of sectors, in both industry and academia; and, although it started with a significant lag, the hospitality and tourism (H&T) field is no exception (Gomezelj, 2016; Hjalager, 2010).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مرور تحقیقات نوآوری در زمینه مهمان نوازی و گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi