دانلود ترجمه مقاله تاثیر نوآوری بر عملکرد شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت

عنوان فارسی

تاثیر نوآوری بر عملکرد شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت های تولیدی ویتنام

عنوان انگلیسی

The Impact of Innovation on the Firm Performance and Corporate Social Responsibility of Vietnamese Manufacturing Firms

کلمات کلیدی :

  نوآوری فرآیند؛ نوآوری محصول؛ باز بودن؛ عملکرد شرکت؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ صنعت تولید

درسهای مرتبط مسئولیت اجتماعی شرکت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 66
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
58,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – نوآوری، فرآیند پیچیده ای بوده و در انواع مختلف ذینفعان تأثیرگذار است. از نظر تئوری ذینفعان ، سهامداران و بستانکاران احتمالاً نگران عملکرد مالی شرکت ها هستند. با اینحال در عصر جدید، مسئولیت‌های یک شرکت باید به سایر ذینفعان از جمله کارکنان، تامین کنندگان و جوامع آن گسترش یابد. این مطالعه با هدف توسعه مقالات به بررسی اثرات فردی نوآوری‌های محصول و فرآیند و سپس تعاملات آن‌ها با همکاری خارجی، عملکرد شرکت، فعالیت‌های شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) بر حسب سهم محلی برای یک نمونه از شرکت‌های تولیدی ویتنامی در طول سال‌های 2011 تا 2013 می پرازد. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که نوآوری‌های فرآیند و محصول برای عملکرد شرکت از لحاظ سهم بازار سودمند هستند، اما در دارایی‌های کل نقشی ندارد. این بدان معنی است که سرمایه گذاری در فعالیت های نوآورانه نیازمند زمان است تا تغییرات مثبتی را در سودآوری ایجاد کند، اما می تواند به کسب وفاداری مشتری کمک کند. ما همچنین شواهدی را یافته ایم که نشان می دهد نوآوری می تواند بنگاه ها را مبهم تر کند ، به ویژه هنگامی که طرف های خارجی در آن حضور دارند. این امر شرکت ها را ترغیب می کند تا از طریق فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) سیگنال هایی را در مورد پایداری و حسن نیت خود ارسال کنند. با توجه به فعالیت های CSR، ما اولین کسانی هستیم که به تفکیک مشارکت اجتماعی شرکت ها در جهت رفاه محلی پرداخته و به جای اینکه صرفا یک شاخص ترکیبی از CSR مانند برخی از مطالعات موجود ارائه دهیم شواهد مفصلی را در مورد تأثیر نوآوری در هر گروه ارائه می دهیم. مقدمه: افزایش رقابت های جهانی و منطقه ای ، شرکت ها را بر آن داشته است تا با ایجاد نوآوری تصمیم بگیرند تا زمینه رقابت را ایجاد یا حفظ کنند. یک محیط به سرعت در حال تغییر و دارای تغییرات ناگهانی ثابت باعث می‌شود که شرکت‌ها توانایی نوآوری خود را افزایش دهند [1]. نوآوری نه تنها مورد توجه شاغلان است ، بلکه توجه علمی را به ویژه در بررسی تأثیر چندین مشخصات نوآوری بر عملکرد شرکت به خود جلب کرده است. در میان مشخصات نوآوری، نوآوری های محصول و فرآیند اغلب مورد بررسی قرار می گیرند. با تغییر سریع فن آوری در دهه های اخیر ، محصولات اصلاح شده (نوآوری محصول) یا تغییر در روش های تولید آنها (نوآوری فرآیند) اغلب در صنعت تولید مشاهده می شوند [2،3]. حتی اگر نوآوری گرایش به بهبود عملکرد اقتصادی داشته باشد [4،5] ، محققان در تعمیم تأثیر مثبت فرآیند و نوآوری های محصول بر عملکرد شرکت همچنان در حال تفکر هستند. برخی مطالعات نشان می دهند که نوآوری در فرآیند کارآمدتر است و به صورت بهتری می تواند از شرکت ها حمایت کند، در حالی که سایرین شواهدی را در زمینه حمایت از استدلال های معکوس ارائه می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Innovation is a complex process and has been shown to be influential towards different types of stakeholders. From the viewpoint of stakeholder theory, shareholders and creditors are more likely to be concerned about corporate financial performance. However, in the new era an enterprise’s responsibilities have to extend to other stakeholders, including its employees, suppliers and communities. This study aims to extend the literature by examining the individual effects of product and process innovations, and then their interactions with external collaboration, on firm performance and corporate social responsibility (CSR) activities in terms of local contributions for a sample of Vietnamese manufacturing firms during 2011–2013. Research findings suggest that process and product innovations are beneficial to firm performance in terms of market share, but not return on total assets. This implies that investment in innovative activities requires time to make positive changes in profitability, but it may help with winning customer loyalty. We also find evidence suggesting that innovation could make firms more obscure, especially when there are external parties involved. This motivates firms to send signals about their sustainability and goodwill through corporate social responsibility (CSR) activities. With regard to CSR activities, we are the first to provide a breakdown of categories of corporate social contribution towards the local well-being, and elaborate evidence on the effect of innovation on each category, rather than just a composite index of CSR as in some extant studies. Introduction: Increased global and regional competitions have led firms to determine to create or sustain competitive edge by engaging in innovation. A fast-changing environment with constant abrupt changes makes it indispensable for firms to build up their capability to innovate [1]. Innovativeness is not only a matter of interest to practitioners, but has drawn great academic attention, especially in investigating the effect of several innovation specifications on firm performance. Among the innovation specifications, product and process innovations are often examined. With the rapid technological change in recent decades, modified products (product innovation) or alterations in the ways that they are produced (process innovation) are often witnessed in the manufacturing industry [2,3]. Even though innovation tends to be associated with improvements in economic performance [4,5], researchers remain uneasy in generalizing this positive impact of process and product innovations on firm performance. Some studies suggest that process innovation is more efficient and able to support firms better, while others provide evidence in support of the reverse arguments.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 58,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر نوآوری بر عملکرد شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi