دانلود ترجمه مقاله مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی

عنوان فارسی

مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی

عنوان انگلیسی

Innovation Management in Global Competition and Competitive Advantage

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ مدیریت نوآوری؛ رقابت

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 14
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نوآوری 3. رابطه نوآوری – رقابت 4. مدیریت نوآوری و مزیت رقابتی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – افزایش رقابت ناشی از آزادسازی تجارت جهانی منجر به تولید کالاها و ارائه سرویس هایی با توجه به نیازهای جدید ظهوریافته در بازار جهانی شده است. کسب موقعیتی مطلوب در محیط رقابت جهانی وابسته به تعیین استراتژی های صحیح و ایجاد ارزش های متفاوت می باشد. ساختار بازار پویا، شرایط متفاوت بازار و وجود رقبای نوآور، عرصه رقابت را شدیدتر کرده است. امروزه، اهدافی چون افزایش بهره وری و سودآوری، به دست آوردن بازارهای جدید و بهبود شهر بازارهای موجود به واسطه فعالیت های نوآورانه به دست آمده است. بنابراین، شرکت ها به دنبال توسعه مهارت های نوآورانه، حصول توانایی های پایدار و ارتقای عملکردشان هستند. در این زمینه، نوآوری به یکی از المان های ضروری مزیت رقابتی تبدیل شده است. کالاها و خدمات جدید باید به روش جدیدی تولید و ارائه شده و با تطبیق کاربردهای داخلی و خارجی با روش های توسعه یافته جدید، فرآیندهای سازمانی باید بازسازی گردند. این موضوع نه تنها برای تولید کالاهای و ارائه خدمات نوین تر اهمیت دارد، بلکه برای مدیریت آن در قالب یک فرآیند، مهم می باشد. برای تعیین عملکرد نوآورانه، بررسی همه فاکتورهای تاثیرگذار روی فرآیند مدیریت نوآورانه با رویکردی کلان، ضروری است. در کنار تعیین تکنولوژی های ضروری و مدیریتی در قالب المانی مهم در مدیریت نوآوری، تعدیل انسانی و ساختاری سازمان نیز در عملکرد نوآوری اهمیت می یابد. در محیط نوآورانه جهانی، نوآوری های سازمانی و مدیریتی، کلیدهای موفقیت شرکت ها محسوب می گردند. با اینکه تکنولوژی و فرآیندهای تحقیق و توسعه شدیدا فرهنگ و ساختار سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهند، با این حال، مدیریت صحیح نوآوری، یک مزیت رقابتی ایجاد می کند. هدف این مطالعه، ارزیابی تاثیر روی مزیت رقابتی مدیریت نوآوری با توجه به اهمیت مدیریت نوآوری می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Increasing competition due to the liberalization of world trade has led to the production of goods and services according to new needs arising in the global market. Obtaining an advantageous position in the global competitive environment depends on determining right strategies and creating different values. Dynamic market structure, differing market conditions and the existence of innovative competitors make competition even more intense. Nowadays, objectives such as increasing productivity and profitability, gaining new markets and improving existing market shares are reached through innovation activities. Therefore, companies exert themselves to develop innovative skills, gain sustainable abilities and upgrade their performances. In this context, innovation has been one of the essential elements of competitive advantage. New goods and services must be produced in new ways and by adapting the inside and outside applications to the new developed methods, the organizational processes must be restructured. Not only to produce new goods and services, it is also important to manage it as a process. For determination of innovation performance, it is very significant to address all the factors affecting the innovation management process with a holistic approach. While rightly determining needed technology and management stands out as an important element of innovation management, the human and structural adjustment of the organization is also gaining importance in innovation performance. In the global competitive environment, organizational and managerial innovations are the keys to success for companies. While technology and research and development activities significantly influenced the organizational structure and culture, right innovation management provides a competitive advantage. This study aims to evaluate the impact on the competitive advantage of innovation management by putting out the importance of innovation management.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 30,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت نوآوری در رقابت جهانی و مزیت رقابتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi