دانلود ترجمه مقاله نوآوری و عملکرد مالی شرکت های تجاری

عنوان فارسی

نوآوری و عملکرد مالی شرکت های تجاری در برزیل

عنوان انگلیسی

Innovation and financial performance of companies doing business in Brazil

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ اقدامات در زمینه نوآوری؛ تاثیرات نوآوری؛ عملکرد مالی؛ PINTEC؛ PIA

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتایج اصلی 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در این مقاله، روابط بین تلاش های نوآوری، تاثیرات این نوآوریها و عملکرد مالی شرکت های برزیلی را تحلیل می کنیم. این فرضیه را بیان می کنیم که تلاش های نوآوری مستقیماً به عملکرد مالی تبدیل نمی شوند. بخاطر عدم قطعیت ذاتی پروژه های نوآورانه، چنین تلاش هایی باید ابتدا منتهی به نتایج یا تاثیرات نوآوری موثر شوند، قبل از اینکه قادر به مشارکت در عملکرد مالی یک شرکت شوند. با استفاده از پایگاه داده های رسمی جامع «انستیتو جغرافیا و آمار برزیل» (IBGE) در مورد نوآوری و عملکرد، 5025 شرکت را با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و مدل سازی معادله ساختاری، مورد مطالعه قرار می دهیم. نتایج بیان می کنند که تلاش های نوآوری می توانند تاثیراتی تولید کنند؛ اما، این تاثیرات لزوماً به معنای عملکرد مالی بهتر نمی باشند. بنابراین، اگرچه تلاش های شرکت ها می تواند باعث بوجود آمدن محصولات جدید شود، در سود مالی در کوتاه مدت مشارکت نخواهند داشت، که این گویای ماهیت ریسکی و پرهزینه نوآوری می باشد. هدف این مطالعه مشارکت در بحث در مورد تاثیرات سطح شرکتی نوآوری در زمینه یک کشور در حال توسعه بزرگ می باشد، زیرا نتایج تجربی این ادبیات، پراکنده و متنوع می باشند. مقدمه: به عقیده وودوارد (2009)، یکی از دلایل اینکه شرکت ها به نوآوری می پردازند این است که به عملکرد بهتر و بالاتر دست پیدا کنند. حتی اگر نوآوری عمدتاً با تلاش تک تک شرکت ها ارتباط داشته باشد، اما به محرک اصلی رفاه اجتماعی و رشد اقتصادی یک کشور، تبدیل شده است (چن، 2017)؛ بنابراین، بسیاری از ملت ها شدیداً به دنبال بدست آوردن یک مزیت رقابتی در زمینه نوآوری جهانی می باشند (آتکینسون، 2012). هر دوی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، بر نوآوری تاکید و تمرکز می کنند تا رشد و رقابت پذیری خود را شتاب دهند (آکس، آودرتسچ، لهمن و لیخت، 2016؛ چن، ایین و می، 2018). تید و بسانت (2013) بیان کردند که موفقیت شرکت ها را می توان به میزان زیادی بوسیله نوآوری توجیه و تبیین کرد. فینی و راجرز (2003)، نوآوری را به طور میانگین، در برگیرنده افزایش عملکرد شناسایی کردند اند، زیرا مخارج برای تحقیق و توسعه (R&D) و درخواست حق اختراع، عواملی مرتبط هستند که بر ارزش بازاری شرکت ها تاثیر می گذارند. علاوه بر آن، لی و چن (2009) استدلال کردند که وارد کردن محصولات جدید در بازار، برای سهامداران خلق ارزش می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper, we analyze the relationships among innovation efforts, the impacts of these innovations, and the financial performance of Brazilian companies. We hypothesize that innovation efforts do not directly translate into financial performance. Due to the inherent uncertainty of innovative projects, such efforts must first lead to effective innovation results or impacts before they are capable of contributing to a company's financial performance. Using the Brazilian Institute of Geography and Statistics' (IBGE) comprehensive official databases on innovation and performance, we study 5,025 firms using exploratory factor analysis and structural equation modeling. The results suggest that efforts in innovation possibly generate impacts; however, these impacts do not necessarily imply better financial performance. Therefore, although firms' efforts may lead to new products, they will not contribute to financial gains in the short term, reflecting the risky and costly nature of innovation. The study aims to contribute to the discussion on firm-level impacts of innovation from the context of a large developing country, since empirical results of the literature are mixed. Introduction: According to Woodward (2009), one of the reasons for companies to undertake innovations is to achieve higher performance. Even though innovation is mainly related to the efforts of individual companies, it has become the central driver of a country's social welfare and economic growth (Chen, 2017); therefore, many nations strive to obtain a competitive advantage in the global innovation context (Atkinson, 2012). Both developed and developing economies are focusing on innovation to accelerate growth and competitiveness (Acs, Audretsch, Lehmann, & Licht, 2016; Chen, Yin, & Mei, 2018). Tidd and Bessant (2013) suggested that the success of companies can be largely explained by innovation. In fact, Feeny and Rogers (2003) identified innovation as entailing, on average, an increase in performance, since expenditures on research and development (R&D) and patent applications are relevant factors that influence companies’ market value. In addition, Lee and Chen (2009) argued that the introduction of new products in the market creates value for shareholders.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری و عملکرد مالی شرکت های تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi