دانلود ترجمه مقاله نوآوری باز و تاثیرات آن بر عملکرد نوآوری
عنوان فارسی |
نوآوری باز و تاثیرات آن بر عملکرد نوآوری پایدار و اقتصادی |
عنوان انگلیسی |
Open innovation and its effects on economic and sustainability innovation performance |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری باز؛ عملکرد نوآوری پایدار؛ عملکرد نوآوری اقتصادی؛ معیار |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مبانی نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و تحقیقات آینده
افزایش پیچیدگی محصولات و خدمات، تغییر سریع تقاضاها در بازار یا افزایش فشار از جانب گروه های اجتماعی مختلف، روندهایی هستند که شرکت ها را ملزم می کند تا شیوه های جدیدی را اجرایی کنند تا رقابتی باقی بمانند. جستجوی در بیرون برای اطلاعات و تلفیق آن در زمینه نوآوری باز، یکی از شیوه هایی است که می تواند باعث افزایش موفقیت شود. اما، محدوده کامل شریکان نوآوری باز بالقوه، هنوز بطور کافی مورد بررسی قرار نگرفته و اثراتشان بر عملکرد نوآوری، نامشهود باقی مانده. در این پژوهش، نقش های شریکان نوآوری باز مختلف ایفا شده در بهبود عملکرد نوآوری اقتصادی، عملکرد نوآنوری پایداری را مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر آن، پرسیدیم که آیا دنبال کردن برآورده سازی اهداف نوآوری اقتصادی و پایداری، باعث تضاد با هم می شوند. با بهره گیری از یک نمونه مقطعی از شرکت های صنعتی و بکار گیری یک رویکرد بنچمارک یا محک برای شناسایی محرک های عملکرد مرتبط، دریافتیم که علاوه بر شریکان مشهور، مانند دانشگاهها و مشتریان، افزایش همکاری با nGO ها و واسطه ها، برای شرکت ها مفید است. علاوه بر آن، عملکرد نوآوری اقتصادی همبستگی مثبتی با عملکرد نوآوری پایداری دارد. این بیان کننده آن است که اهداف نوآوری اقتصادی و پایداری بطور همزمان قابل حصول می باشند. این مقاله، در ادبیات نوآوری باز یا آزاد، با آشکار سازی اینکه کدام شریکان همکاری بهترین تناسب برای تقویت ملکرد نوآوری دارند، و با شفاف سازی رابطه بین عملکرد نوآوری اقتصادی و پایداری، در ادبیات پژوهشی مربوطه مشارکت می کند. مقدمه: افزایش پیچیدگی محصولات و خدمات، چرخه حیات کوتاه تر و تقاضای بازار سریعاً رو به افزایش نیاز به قابلیت ها و شیوه های مدیریتی مختلف برای توسعه نوآوری و حفظ مزیت رقابتی یک شرکت دارد. این قابلیت ها، شامل آن چیزی است که «نبوغ سازمانی» گفته می شود و شرکت را قادر می سازد تا از محیط خود یادگیری داشته باشد یا در مورد آن یادگیری داشته باشد (لاوسون و سامسون، 2001).
The increasing complexity of products and services, rapidly changing market demands, or growing pressure from various societal groups are trends that require companies to enact new practices to remain competitive. The external search for information and its integration in the context of open innovation is one practice that can lead to increased success. However, the full range of potential open innovation partners has not yet been sufficiently explored, and their effects on innovation performance remain unclear. In this research, we investigated the roles different open innovation partners played in improving economic innovation performance and sustainability innovation performance. Furthermore, we asked whether striving to meet economic and sustainability innovation goals represents a conflict. Drawing on a cross-sectional sample of industrial firms and applying a benchmark approach to identify the relevant performance drivers, we found that, in addition to well-known partners such as universities and customers, increased collaboration with NGOs and intermediaries is beneficial for firms. Moreover, economic innovation performance positively correlates with sustainability innovation performance. This implies that economic and sustainability innovation goals can be reached simultaneously. Thereby, this paper contributes to the open innovation literature by revealing which collaboration partners fit best to strengthen innovation performance, and by clarifying the relationship between economic and sustainability innovation performance. Introduction: The increasing complexity of products and services, shorter life cycles, and rapidly changing market demands require new or different capabilities and management practices to successfully develop innovations and sustain a company's competitive advantage. These capabilities include what is called ‘organizational intelligence’ enabling the company to learn from and about its environment (Lawson & Samson, 2001).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.