دانلود ترجمه مقاله مشخصه های صنعت، مراحل ارتباطات تجارت الکترونیک، و کارآفرینان

عنوان فارسی

مشخصه های صنعت، مراحل ارتباطات تجارت الکترونیک، و کارآفرینان و رشد درآمد SMEها

عنوان انگلیسی

Industry characteristics, stages of E-commerce communications, and entrepreneurs and SMEs revenue growth

کلمات کلیدی :

  استراتژی کارآفرینانه؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ مراحل توسعه تجارت الکترونیک؛ درآمد رسانه های اجتماعی؛ وب سایت‌ های شخص ثالث؛ صنعت

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه و فرضیات 3. داده ها 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله به طور تجربی، نقش مشخصه های صنعت توصیف شده توسط شدت اطلاعات زنجیره ارزش یا محصول در رابطه بین مراحل توسعه تجارت الکترونیک و رشد درآمد برای نمونه معرف بزرگی از شرکتهای کوچک و متوسط (SMEها) و سایر کارآفرینانی که در بریتانیا فعالیت می ‌کنند را مورد بررسی قرار می دهد. نتایج نشان می ‌دهد که SMEهای مشخص شده با (الف) شدت اطلاعات بالای زنجیره ارزش یا محصول صنعت که دارای (ب) وب سایت کسب‌ و کار خود، یک وب سایت شخص ثالث و / یا یک مشخصه اجتماعی هستند، به طور میانگین بیشتر افزایش در رشد درآمد را در برابر همتایان خود در (الف) صنایع دیگر یا آن هایی که (ب) توسعه تجارت الکترونیکی ندارند گزارش می دهند. با این حال، احتمال عملکرد بهبود یافته به طور قابل‌ توجهی در میان SMEهایی که در مراحل مختلف توسعه تجارت الکترونیک قرار دارند متفاوت نیست. این یافته صرف نظر از این که آیا کسب ‌و کار در یک صنعت اطلاعات گرای زنجیره ارزش بالا و یا یک صنعت اطلاعات گرای محصول قرار دارد، صادق است. به طور خلاصه، به نظر می رسد که عملکرد کسب و کار بهبود یابد چرا که سازمان‌ های کارآفرینانه فنآوری اطلاعات را برای تسهیل ارتباطات بازاری گسترده تر و تماس بیشتر با خریداران آنلاین اتخاذ می ‌کنند. به علاوه، این امر صرف ‌نظر از سطح پیچیدگی رابط، طراحی فنآوری تجارت الکترونیک و انواع شدت اطلاعات بالای صنعت است. برای نتیجه گیری، این مقاله برخی مباحث و توصیه‌ هایی را برای پژوهش و عملکرد کارآفرینی ارائه می ‌دهد که به وسیله نتایج به معنی می رسند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper empirically examines the role of industry characteristics portrayed by information intensity of value chain or product in the relationship between the stages of E-commerce development and revenue growth for a large representative sample of small and medium-sized enterprises (SMEs) and other entrepreneurs who operate in the United Kingdom. The results indicate that SMEs characterised by (A) high information intensity of value chain or product of industry that (B) have their own business website, a third-party website and/or a social profile, on average more often report increases in revenue growth versus their counterparts in either (A) other industries or that (B) do not have the E-commerce development. However, the likelihood of improved performance does not vary significantly among SMEs which are at different development stages of E-commerce. This finding holds regardless of whether the business is in a high value chain information intensive industry or a product information intensive industry. In short, business performance appears to improve as entrepreneurial organizations adopt information technology to facilitate greater market communication and increased exposure to online shoppers. Furthermore, this is irrespective of the level of sophistication of the interface, the design of the E-commerce technology and the high information intensity types of the industry. To conclude, this paper presents some discussions and recommendations for entrepreneurial research and practice that are implied by the results.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مشخصه های صنعت، مراحل ارتباطات تجارت الکترونیک، و کارآفرینان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi