دانلود ترجمه مقاله خرید صنعتی در طول همه گیری بیماری کروناویروس

عنوان فارسی

خرید صنعتی در طول همه گیری بیماری کروناویروس: یک مطالعه میان فرهنگی

عنوان انگلیسی

Industrial buying during the coronavirus pandemic: A cross-cultural study

کلمات کلیدی :

  کروناویروس؛ COVID-19؛ خرید صنعتی؛ فرهنگ ملی؛ هافستد

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفهوم سازی 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

با شروع همه گیری کرونا ویروس در سال 2020، عرضه کنندگان صنعتی با چالش های زیادی در زمینه کاهش فرصت های فروش و تداوم تولید کسب و کار خود روبرو شدند. در این رابطه، محققان در این مطالعه به بررسی پیشنهادات مشتریان صنعتی در زمینه خرید با افزایش همه گیری این بیماری پرداختند. با ترسیم نظریه تصمیم گیری مثبت و بررسی تجربی 31353 فرصت فروش در 57 کشور، محققان نشان دادند که همه گیری کرونا ویروس احتمال خرید مشتریان صنعتی را به ویژه برای محصولات با قیمت بالا کاهش می دهد. در کشورهای با عدم قطعیت پایین و جهت گیری قوی بلند مدت (مانند چین، هند، سنگاپور)، احتمال خرید توسط همه گیری کروناویروس کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد. همه گیری کروناویروس احتمال خرید محصولات کم هزینه در کشورهایی با فرهنگ اجتناب از عدم قطعیت و جهت گیری کوتاه مدت (مانند آرژانتین، برزیل و مکزیک) را نیز افزایش می دهد. این امر احتمالا به این دلیل است که مشتریان از عملکرد خود در صورت کمبود منابع احتمالی محافظت می کنند. متعاقبا، این مساله به عرضه کنندگان کمک کرده که بر روی فرصت های فروش صحیح به منظور تامین امنیت کسب و کار خود در طول شوک های جهانی مانند همه گیری کروناویروس متمرکز شوند. مقدمه: با وجود اولین و مهم ترین بحران بهداشتی و بشری، همه گیری کروناویروس عواقب اقتصادی شدیدی در سراسر جهان به همراه داشته است (IMF، 2020). نرخ بیکاری به میزان قابل توجهی رو به افزایش است (هال، 2020، راش و آراتانی، 2020)، تقاضای مشتری در حال کاهش بوده و زنجیره های تامین قطع می شود، چون کشورها مرزهای خود را به شکل چشمگیری بسته اند (بوچلز، 2020، سالکدو، یار و چرالوس، 2020). از آوریل 2020، اقتصاد جهانی شدیدترین رکودها را تحربه می کند (گوپینات، 2020). به دلیل این که اقتصاد جهانی در مسیر نزولی قرار دارد، شرکت های صنعتی با کاهش تقاضا و تعطیلی کارخانه های تولید خود روبرو هستند. در نتیجه، رفتار خرید آن ها نیز در حال تغییر است (دولی، یان، موهن و گوپالاکریشان، 2010، فوکسل، 1979، لامینگ، 2000). تا به امروز، هیچ مطالعه دانشگاهی به بررسی نحوه تغییر رفتار خرید مشتریان صنعتی در طول همه گیری جهانی کرونا ویروس نپرداخته است. با ایجاد نظریه تصمیم گیری مثبت، پیشنهاد کردیم که احتمال پیشنهاد خرید مشتریان از عرضه کنندگان صنعتی در طول همه گیری کروناویروس، به ویژه پیشنهاد خرید محصولات گران قیمت در کشورهای با جهت گیری بلند مدت پایین و uncertainty avoidance بالا کاهش می یابد (هوفستد، 2001، هوفستد و مینکو، 2010).

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the onset of the 2020 coronavirus pandemic, industrial suppliers are increasingly challenged to close their open sales opportunities and keep generating business. Against this backdrop, the authors of this study investigate which offerings industrial customers are most likely to purchase as the pandemic progresses. Drawing on positive decision theory and empirically investigating 31,353 sales opportunities across 57 countries, the authors show that the coronavirus pandemic significantly decreases industrial customers' purchase probability, especially for high-priced offerings. In countries with low uncertainty avoidance and strong long-term orientation (e.g., China, India, Singapore), purchase probability is less affected by the pandemic. The coronavirus pandemic even increases purchase probability for offerings with low prices in countries where cultures are simultaneously uncertainty-avoidant and short-term oriented (e.g., Argentina, Brazil, Mexico). This is presumably because customers safeguard their operations in the face of impending supply shortages. Consequently, this helps suppliers focus on the right sales opportunities to secure their business during exogenous global shocks such as the coronavirus pandemic. Introduction: Despite being first and foremost a health and humanitarian crisis, the coronavirus pandemic also exhibits severe economic consequences across the globe (IMF, 2020). Unemployment rates are rising substantially (Hall, 2020; Rushe & Aratani, 2020), customer demand is collapsing, and supply chains are being interrupted as countries increasingly lock down and close their borders (Buchholz, 2020; Salcedo, Yar, & Cherelus, 2020). Since April 2020, the economy is on its way to suffering the most severe global recession since the Great Depression (Gopinath, 2020). With the global economy on a downward trajectory, industrial firms are facing decreasing demand and the shutdown of their production facilities (Szymkowski, 2020). As a result, their purchasing behavior is also changing (e.g., Dooley, Yan, Mohan, & Gopalakrishnan, 2010; Foxall, 1979; Lamming, 2000). To date, no academic work has examined how industrial customers' purchasing behavior changes during a global pandemic. Building on positive decision theory, we propose that customers' probability to purchase offerings from industrial suppliers decreases during the ongoing coronavirus pandemic, especially for offerings with high prices in countries characterized by low longterm orientation and high uncertainty avoidance (Hofstede, 2001; Hofstede, Hofstede, & Minkov, 2010).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله خرید صنعتی در طول همه گیری بیماری کروناویروس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi