دانلود ترجمه مقاله آیا هتل های مستقل از حضور هتل های معروف، سود می برند؟
عنوان فارسی |
آیا هتل های مستقل از حضور هتل های دارای برند معروف، سود می برند؟ |
عنوان انگلیسی |
Do independent hotels benefit from the presence of branded ones? |
کلمات کلیدی : |
  گسترش عملکرد؛ هتل های مستقل و هتل های دارای برند؛ هتل های زنجیره ای و صاحب امتیاز؛ صنعت مکان های اقامتی در تگزاس |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. داده ها و مدل 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
بحث و بررسی و نتیجه گیری: با استفاده از نمونه ای از 1604 مشخصه هتل مستقل و 3605 هتل دارای برند در تگزاس، ما تاثیر حضور هتل برند دار را روی عملکرد هتل های مستقل در بازارهای محلی از سال 2008 تا سال 2014 مورد بررسی قرار داده ایم. این تاثیرات اشاره به ناهنجاری های عملکردی دارند. علاوه بر این، ما تاثیرات تعدیل کننده نگرش های هتل های برند (یعنی نوع کلاسی و مدیریتی) و هتل های مستقل (یعنی، اندازه، سایز و کلاس) و نیز محیط (یعنی رقابت) روی انتقال مزایای ناهنجاری از هتل های دارای برند به هتل های مستقل را مورد بررسی قرار داده ایم. برآوردهای اقتصادی ناشی از مدل های FE نشان می دهند که در همه هتل های مستقل، تاثیر متوسط ناهنجاری در سطح 0.10 تا حد زیادی تعدیل شده است. علاوه بر این، این تاثیرات بیشتر توسط هتل های مستقل کلاس بالا و جوان تر اظهار شده اند. علاوه بر این، نتایج نشان می دهند که نوع هتل های برند نیز در این ناهنجاری ها نقش دارند. به طور خاص، این تعمیمات به طور عمده ناشی از هتل های زنجیره ای هستند در حالی که ناهنجاری های ایجاد شده در این هتل ها نادیده گرفته شده و می تواند در هتل های دارای برندههای کلاس بالا به وضوح دیده شود. به عنوان تجارت و کسب و کاری بالغ، صنعت هتلداری در ایالات متحده تحت تاثیر هتل های دارای برند (در برابر هتل های مستقل می باشد). هتل های دارای برند دارای عملکرد بهتری نسبت به هتل های مستقل هستند و این موضوع به دلیل مزایای تکنولوژیکی، آگاهی از برند، برنامه وفادارانه شناخته شده و مهارت های مدیریتی موثر در این هتل ها می باشد (نیل و کارلبک، 2011). نتایج ما نشان می دهند که هتل های مستقل، مزایای مثبت زیادی را از عملکرد هتل های دارای برند دریافت می کنند.
Discussion and conclusions: Using a sample of 1604 independent and 3605 branded hotel properties in Texas, we investigated the effect of branded hotel presence on the performance of independent hotels in the same local market from 2008 to 2014. This effect is referred to as performance spillovers. In addition, we examined the moderating effects of attributes of both branded hotels (i.e., class and management type) and independent hotels (i.e., size, age and class), as well as environment (i.e., competition) on the transfer of spillover benefits from branded to independent hotels. The econometric estimation results from the FE models suggested that for all independent hotels, the average spillover effect was moderately significant at the 0.10 significance level. Moreover, this spillover effect was more pronounced for younger and higher-class independent hotels. Furthermore, the results demonstrated that different types of branded hotels contributed differently to these spillovers. In particular, spillovers were predominately generated by franchised hotels, whereas spillovers generated by chain-operated hotels were negligible; moreover these spillovers can be largely attributed by high-class branded hotels. As a mature and saturated business, the U.S. lodging industry is dominated by branded hotels (vs. independent hotels). Branded hotels in general enjoy superior performance over independent hotels due to technology advantages, brand awareness, well-established loyalty programs, and effective management expertise (O'Neill & Carlback, 2011). Our overall results show that independent hotels receive moderately internalized positive spillover benefits from their branded peers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.