دانلود ترجمه مقاله تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی عملکرد روابط در خدمات حرفه ای
عنوان فارسی |
اهمیت تفاضلی تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی عملکرد روابط در خدمات حرفه ای |
عنوان انگلیسی |
Differential importance of social and economic determinants of relationship performance in professional services |
کلمات کلیدی : |
  روابط تجاری؛ تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی؛ شرکت های خدمات حرفه ای؛ نظریه پیکربندی؛ مراحل عمر |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
مدیریت موفق روابط تجاری برای بسیاری از شرکت های خدماتی حرفه ای (PSF ها) بسیار مهم است تا بتوانند بواسطه آن نیازهای پیچیده مشتری را برآورده کنند. علاوه بر آن، ماهیت مبتنی بر پروژه کار PSF ها، بر آنها فشار وارد می کند تا مشتریان را در دوره های مختلف پروژه، حفظ کنند. با بهره گیری از هردو اثر خالص و جنبه های پیکربندی، این مطالعه یک درک تمام نگر از اهمیت نسبی و تعامل تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی عملکرد روابط تجاری در زمینه روابط پویای بین PSF و مشتریانشان، حاصل می کند. با استفاده از داده های بدست آمده از 297 مشتری تجاری، نتایج آشکار می کنند که بطور کلی، تعیین کننده های اجتماعی نسبت به تعیین کننده های اقتصادی به عنوان محرک های رغبت مشتری برای همکاری با یک PSF در آینده، مهمتر هستند. اهمیت تعیین کننده های اجتماعی در مراحل بعدی طول عمر رابطه، افزایش می یابد. همچنین، تحلیل پیکربندی چندین فضای نتیجه مساوی از تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی در کل مراحل حیات برای تقویت رغبت مشتری برای مشارکت در آینده، را آشکار می کند. بنابراین، هیچ تعیین کننده منفردی، خودش برای تضمین عملکرد رابطه کافی نیست. ما این مقالات را با نشان دادن اینکه فضاهای متمایز تعیین کننده های اجتماعی و اقتصادی برای دستیابی به پیامد مطلوب لازم هستند و اینکه این فضاها در مراحل و فازهای مختلف عمر رابطه تجاری تغییر می کنند، گسترش می دهیم. مقدمه: روابط تجاری موفق، برای رشد و بقای شرکت ها فوق العاده مهم هستند، زیرا باید از منابع و قابلیت های سازمان های دیگر برای رقابت پذیر باقی ماندن استفاده کنند (بائو، لی، پانگ، بائو، و ایی، 2017؛ پالماتیر، دانت و گریوال، 2007). در زمینه روابط تجاری بین شرکت های خدمات حرفه ای (PSF ها) و شرکت های مشتری آنها، چنین روابطی اغلب برای بهره گیری از تخصص مورد نیاز برای حل مسائل تجاری پیچیده، قالب ریزی می شوند (لاورنس، ژانگ و هینکه، 2016؛ وون نوردنفلیخت، 2010). اما، با پیدایش PSF های جدید، شدت رقابتی در بخش خدمات تخصصی افزایش یافته است (مالهوترا و موریس، 2009). علاوه بر آن، ماهیت مبتنی بر پروژه بسیاری از خدمات تخصصی، فشاری دائمی بر PSF وارد می کند تا مشتریانشان را حفظ کنند و روابط تجاری پیوسته در مراحل مختلف پروژه های متمایز ایجاد کنند (کاسیدی و نیادزایو، 2017؛ لاورنس و همکاران، 2016).
Managing business relationships successfully is critical for many professional service firms (PSFs) in order to be able to address complex client needs. Furthermore, the project-based nature of PSFs' work puts pressure on them to retain clients across project periods. Drawing on both net effect and configurational perspectives, this study provides a holistic understanding of the relative importance and of the interplay of social and economic determinants of business relationship performance in the context of dynamic relationships between PSFs and their clients. Using data from 297 business clients, the results reveal that, overall, social determinants are more important than economic determinants as drivers of the client's willingness to cooperate with a PSF in future. The importance of social determinants increases further in later relationship lifetime phases. The configurational analysis also reveals several equifinal constellations of social and economic determinants across the lifetime phases to drive a client's willingness to cooperate in future. Therefore, no single determinant by itself is sufficient for ensuring relationship performance. We advance the literature by showing that distinct constellations of social and economic determinants are required to achieve the desired outcome, and that these constellations change across business relationship lifetime phases. Introduction: Successful business relationships are critical to the survival and growth of firms because they must leverage other organizations' resources and capabilities to stay competitive (Bao, Li, Pang, Bao, & Yi, 2017; Palmatier, Dant, & Grewal, 2007). In the context of business relationships between professional service firms (PSFs) and their client firms, such relationships are often forged to leverage the expertise required to solve complex business problems (Lawrence, Zhang, & Heineke, 2016; Von Nordenflycht, 2010). However, with the emergence of new PSFs, competitive intensity in the professional services sector has increased (Malhotra & Morris, 2009). Furthermore, the projectbased nature of many professional services puts constant pressure on PSFs to retain their clients and build continuous business relationships across distinct projects (Casidy & Nyadzayo, 2017; Lawrence et al., 2016).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.