دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر دیدگاه قابلیت پویای تحلیل های بازاریابی

عنوان فارسی

دیدگاه قابلیت پویای تحلیل های بازاریابی: شواهدی از شرکت های بریتانیایی

عنوان انگلیسی

A dynamic capability view of marketing analytics: Evidence from UK firms

کلمات کلیدی :

  تحلیل های بازاریابی؛ دیدگاه قابلیت پویا؛ تصمیم گیری بازاریابی؛ مدیریت توسعه محصولات؛ مزیت رقابتی پایدار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فرضیات تحقیق 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی و نتیجه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

درحالی که تحلیل بازاریابی، نقش مهمی در حصول بینش از داده های عظیم ایفا می کند تا تصمیم گیری بازاریابی و رقابت پذیری شرکت را بهبود بخشند، اما مطالعات آکادمیک اندکی، مکانیزم های قابل استفاده برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را بررسی کرده اند. برای از بین بردن این خلاء، این مطالعه از دیدگاه قابلیت دینامیکی یا پویا بهره می گیرد تا بیان کند که یک شرکت می تواند با استفاده از سنجش، بهره گیری و چیدمان مجدد قابلیت هایش، که خود را با استفاده از ابزارهای تحلیلی بازاریابی، تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت توسعه محصول متجلی می کنند، مزیت رقابتی پایدار حاصل کند. همچنین، این مطالعه تاثیر فرض های مقدم استفاده از ابزار تحلیل بازاریابی بر فرآیندهای مرتبط با بازاریابی را بررسی می کند. تحلیل انجام شده از یک مطالعه پیمایشی از 221 مدیر شرکت در انگلستان (الف) تاثیر مثبت استفاده از ابزارهای تحلیل بازاریابی هم بر تصمیم گیری بازاریابی و هم بر مدیریت توسعه محصول؛ (ب) تاثیر هر دو مورد بر مزیت رقابتی پایدار؛ (ج) تاثیر غیرمستقیم فراهم بودن داده ها بر تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت توسعه محصول و (د) اثر غیرمستقیم پشتیبانی مدیریتی بر تصمیم گیری بازاریابی، را نشان می دهد. مدل پژوهشی پیشنهاد شده در این مطالعه، بینش هایی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای تحلیل بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، فراهم می آورد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

While marketing analytics plays an important role in generating insights from big data to improve marketing decision-making and firm competitiveness, few academic studies have investigated the mechanisms through which it can be used to achieve sustained competitive advantage. To close this gap, this study draws on the dynamic capability view to posit that a firm can attain sustained competitive advantage from its sensing, seizing and reconfiguring capabilities, which are manifested by the use of marketing analytics, marketing decision-making, and product development management. This study also examines the impact of the antecedents of marketing analytics use on marketing related processes. The analysis of a survey of 221 UK firm managers demonstrates: (a) the positive impact of marketing analytics use on both marketing decision-making and product development management; (b) the effect of the latter two on sustained competitive advantage; (c) the indirect effect of data availability on both marketing decision-making and production development management; and (d) the indirect effect of managerial support on marketing decision-making. The research model proposed in this study provides insights into how marketing analytics can be used to achieve sustained competitive advantage.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر دیدگاه قابلیت پویای تحلیل های بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi