دانلود ترجمه مقاله محرک های موفقیت در توسعه محصولات جدید
عنوان فارسی |
محرک های موفقیت در زمینه توسعه محصولات جدید |
عنوان انگلیسی |
The drivers of success in new-product development |
کلمات کلیدی : |
  توسعه محصول جدید (NPD)؛ بازاریابی صنعتی؛ عوامل راهبردی و سازمانی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. در جستجوی موفقیت 2. محدوده و تمرکز این مقاله 3. محرک های موفقیت پروژه های محصول جدید 4. محرک های موفقیت برای کسب و کارها: فاکتورهای استراتژیک و سازمانی 5. سیستم ها و فرآیندهای درست 6. نگاهی به آینده
چرا تعدادی از محصولات جدید بسیار موفق هستند و تعدادی از شرکت ها در توسعه محصول جدید، دارای عملکرد عالی هستند؟ این مقاله، عوامل موفقیت را از مطالعات پژوهشی متعدد در عملکرد NPD (توسعه محصول جدید) در صنعت، مورد ملاحظه قرار می دهد. سه دسته از محرک های موفقیت تعریف شده اند. اول، محرک های موفقیت، که موفقیت تک تک پروژه های محصول جدید را توجیه می کنند، جنبه تاکتیکی بیشتری دارند: آنها مشخصات پروژه های محصول جدید، مانند بهترین شیوه های اجرایی معین (توجه به صدا (نظر، اعتراض) مشتری، انجام تکالیف خط مقدم؛ و اتخاذ یک گرایش جهانی برای پروژه) و همچنین ماهیت خود محصول (برای مثال، یک نسبت ارزش قانع کننده)، را استخراج می کنند. دسته دوم، محرک های موفقیت در سطح تجاری می باشند: اینها شامل عوامل سازمانی و استراتژیک، مانند استراتژی نوآوری شرکت (کسب و کار) و نحوه گرفتن تصمیمات سرمایه گذاری R&D توسط شرکت؛ نحوه سازمان یافتن برای NPD؛ اقلیم و فرهنگ؛ و رهبری می باشند. دسته سوم محرک های موفقیت مشخص شده، سیستم ها و روشهایی که شرکت برای مدیریت NPD پیاده سازی کرده اند، برای مثال، سیستم های ورود و خروج، رویکردهای توسعه چابک و روشهای ایده پردازی، می باشند. جزئیات هرکدام از این 20 محرک موفقیت، همراه با دلالت های مدیریتی آنها در این مقاله تشریح شده اند.
Why are some new products so successful and some companies outstanding performers in new-product development? The article identifies success factors from numerous research studies into NPD (new-product development) performance in industry. Three categories of success drivers have been defined. First, success drivers, that explain the success of individual new-product projects, are more tactical: They capture the characteristics of new product projects, such as certain executional best practices (building in voice-of-customer; doing the front-end homework; and adopting a global orientation for the project), and well as the nature of the product itself (a compelling value proposition, for example). A second category is drivers of success at the business level: They include organizational and strategic factors, such as the business's innovation strategy and how the firm makes its R&D investment decisions; how it organizes for NPD; climate and culture; and leadership The third category of success divers identified is the systems and methods the firm has in place for managing NPD, for example gating systems, Agile development approaches, and ideation methods. The details of each of these 20 success drivers, along with their managerial implications, are outlined in the article.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.