دانلود ترجمه مقاله نقش ادغام دانش در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری
عنوان فارسی |
نقش مرکزی قابلیت ادغام دانش در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری خدمات |
عنوان انگلیسی |
The central role of knowledge integration capability in service innovation-based competitive strategy |
کلمات کلیدی : |
  چارچوب جامع؛ مزیت رقابتی؛ دیدگاه مبتنی بر دانش؛ نوآوری خدمات تجاری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 125 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پایه های مفهومی 3. مدل مفهومی و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
این مطالعه بررسی می کند که چگونه شرکت های خدماتی B2B، دانش را سازمان دهی و مدیریت می کنند تا راهکارهای ارزش افزوده جدید حاصل کنند و به نوبه خود مزیت رقابتی کسب کنند و در نتیجه این مطالعه درخواست برای پژوهش در مورد این زمینه مهم اما نادیده گرفته شده را پاسخ می دهد. مخصوصاً این مطالعه: (1) نقش فرض های مقدم قابلیت تلفیق دانش (KIC) در مزیت رقابتی حاصل شده با نوآوری در خدمات در شرکت های خدماتی B2B پروژه محور را بررسی می کند و (2)، پیوندهای بین KIC و نوآوری در خدمات و به نوبه خود، مزیت رقابتی پایدار (SCA) را مدل سازی می کند و آنها را مورد آزمون تجربی قرار می دهد. یافته های حاصل شده از پژوهش ما برروی شرکت های استرالیایی و آمریکایی پروژه محور، این نظریه اصلی ما را تایید می کنند که دانش جدید اکتساب شده از طریق منابع بیرونی و درونی، فی نفسه کافی نیستند، بلکه باید با دانش فعلی تلفیق شوند تا راهکارهای خدماتی نوین که نیازهای مشتریان را برآورده می کنند، ارائه دهند. نتایج بدست آمده از آزمون اثرات غیرخطی چیدمان های دانش جدید بر نوآوری در خدمات، بینش های عمیق تری در مورد رابطه توصیه شده، حاصل می کنند. پژوهش ما، در درخواست برای چارچوب جامع مزیت رقابتی هدایت شده با نوآوری در خدمات، مشارکت می کند. در آخر، دلالت های نظری و مدیریتی ارائه می دهیم و زمینه های انجام پژوهش های بعدی را پیشنهاد می کنیم.
This study examines how B2B service firms organize and manage knowledge in order to deliver new value adding solutions and in turn competitive advantage, addressing calls for research into this important, yet neglected area. Specifically, this study: (1) examines the role of the antecedents of knowledge integration capability (KIC) in service innovation-led competitive advantage in project-oriented B2B service firms; and (2) models and empirically tests the links between KIC and service innovation, and in turn sustainable competitive advantage (SCA). Findings from our research of Australian and US project-oriented firms support our central theorization that the new knowledge acquired through external and internal sources per se is not sufficient, but should be integrated with existing knowledge in order to deliver innovative service solutions addressing clients' needs. Results from testing non-linear effects of new knowledge configurations on service innovation provide deeper insights into the suggested relationship. Our research contributes to calls for comprehensive frameworks of service innovation-led competitive advantage. We provide theoretical and managerial implications, and suggest areas for future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.