دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی :

پیاده سازی استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی: یک ارزیابی تجربی

عنوان انگلیسی :

Implementing social media marketing strategically: an empirical assessment

کلمات کلیدی :

  بازاریابی رسانه اجتماعی؛ پیاده سازی رسانه اجتماعی؛ استراتژی رسانه اجتماعی؛ عملکرد رسانه اجتماعی؛ عملکرد بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. تست فرضیات 6. بحث و بررسی

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to examine how firms implement social media systematically to drive strategic marketing actions. To this end, the study conceptualises social media implementation as a multidimensional, organisational construct composed of social media strategy, active presence, customer engagement initiatives and social media analytics. Using primary data, the study operationalises the social media implementation construct and tests its effect on firm performance isolated into social media performance and marketing performance. The results indicate that all except the active presence dimension of social media implementation are positively related to social media performance. The results further indicate that social media performance is positively related to marketing performance. The study contributes to the literature by offering a novel conceptualisation and empirical validation of the social media implementation construct.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این مقاله، بررسی پیاده سازی سیستماتیک رسانه اجتماعی توسط شرکت ها برای اجرای اقدامات بازاریابی استراتژیک می باشد. بدین منظور، این مقاله، پیاده سازی رسانه اجتماعی را در قالب یک ساختار سازمانی و چندبعدی شامل استراتژی رسانه اجتماعی، حضور فعال، ابتکارات در مشارکت مشتری و تحلیل رسانه اجتماعی، مفهوم سازی کرده است. با استفاده از داده های اولیه، این مطالعه، ساختار پیاده سازی رسانه اجتماعی را مفهوم سازی کرده و تاثیر آن روی عملکرد شرکتی را جدای از عملکرد رسانه اجتماعی و عملکرد بازاریابی مورد تست قرار داده است. نتایج نشان می دهند که همه به جز بعد حضور فعال پیاده سازی رسانه اجتماعی، ارتباطی مثبت با عملکرد رسانه اجتماعی دارند. نتایج همچنین نشان می دهند که عملکرد رسانه اجتماعی، ارتباطی مثبت با عملکرد بازاریابی دارد. سهم این مقاله در بین مقالات دیگر مربوط به ارائه مفهوم سازی نوین و اعتبارسنجی تجربی ساختار پیاده سازی رسانه اجتماعی می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.