دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی
عنوان فارسی |
پیاده سازی استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی: یک ارزیابی تجربی |
عنوان انگلیسی |
Implementing social media marketing strategically: an empirical assessment |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه اجتماعی؛ پیاده سازی رسانه اجتماعی؛ استراتژی رسانه اجتماعی؛ عملکرد رسانه اجتماعی؛ عملکرد بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. تست فرضیات 6. بحث و بررسی
چکیده – هدف این مقاله، بررسی پیاده سازی سیستماتیک رسانه اجتماعی توسط شرکت ها برای اجرای اقدامات بازاریابی استراتژیک می باشد. بدین منظور، این مقاله، پیاده سازی رسانه اجتماعی را در قالب یک ساختار سازمانی و چندبعدی شامل استراتژی رسانه اجتماعی، حضور فعال، ابتکارات در مشارکت مشتری و تحلیل رسانه اجتماعی، مفهوم سازی کرده است. با استفاده از داده های اولیه، این مطالعه، ساختار پیاده سازی رسانه اجتماعی را مفهوم سازی کرده و تاثیر آن روی عملکرد شرکتی را جدای از عملکرد رسانه اجتماعی و عملکرد بازاریابی مورد تست قرار داده است. نتایج نشان می دهند که همه به جز بعد حضور فعال پیاده سازی رسانه اجتماعی، ارتباطی مثبت با عملکرد رسانه اجتماعی دارند. نتایج همچنین نشان می دهند که عملکرد رسانه اجتماعی، ارتباطی مثبت با عملکرد بازاریابی دارد. سهم این مقاله در بین مقالات دیگر مربوط به ارائه مفهوم سازی نوین و اعتبارسنجی تجربی ساختار پیاده سازی رسانه اجتماعی می باشد.
The purpose of this study is to examine how firms implement social media systematically to drive strategic marketing actions. To this end, the study conceptualises social media implementation as a multidimensional, organisational construct composed of social media strategy, active presence, customer engagement initiatives and social media analytics. Using primary data, the study operationalises the social media implementation construct and tests its effect on firm performance isolated into social media performance and marketing performance. The results indicate that all except the active presence dimension of social media implementation are positively related to social media performance. The results further indicate that social media performance is positively related to marketing performance. The study contributes to the literature by offering a novel conceptualisation and empirical validation of the social media implementation construct.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 22 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.