دانلود ترجمه مقاله اجرای مدیریت کیفیت جامع به منظور بهبود عملکرد تولید

عنوان فارسی

اجرای مدیریت کیفیت جامع به منظور بهبود عملکرد تولید و افزایش سطح رضایت مشتری

عنوان انگلیسی

The Implementation of Total Quality Management in Order to Improve Production Performance and Enhancing the Level of Customer Satisfaction

کلمات کلیدی :

  مديريت كيفيت جامع (TQM)؛ مدیریت کیفیت (QM)؛ سیستم مدیریت کیفیت (QMS)؛ عملکرد تولید، رضایت مشتری

درسهای مرتبط مدیریت کیفیت و بهره وری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – انجام کسب و کار در یک محیط رقابتی و پویا مستلزم این است که شرکت ها به طور مداوم عملکرد و قابلیت های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و ارتقاء دهند. یکی از عوامل تعیین کننده کلیدی بقای شرکت در چنین شرایطی، استفاده از مدیریت کیفیت جامع است. در سال های اخیر، مدیریت شرکت بیشتر بر مدیریت کیفیت جامع متمرکز شده است، که به افزایش رضایت و وفاداری مشتری منجر می شود. این مطالعه بر بررسی نگرش مشتریان شرکت بر انواع مختلف مولفه های TQM که توسط بانک ارائه شده است، متمرکز است. در این مطالعه، داده ها با استفاده از روش پيمايش و تحليل آماري نظیر همبستگي و تحليل رگرسيون چندگانه جمع آوري شدند. نتایج تحقیق نشان می دهد که تعهد مدیریت ارشد، حسن نیت و مسئولیت نسبت به مشتریان عوامل مهم رضایت هستند. نتایج مطالعه به مدیران بانک کمک می کند تا مولفه های کیفی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی کرده، سطح رضایت مشتری را افزایش داده و کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Doing business in a competitive and dynamic environment requires companies to continually improve and enhance their business performance and capabilities. One of the key determinants of the survival of the company in such circumstances is the application of total quality management. In recent years, the company management is more focused on total quality management, which leads to maximizing customer satisfaction and loyalty. The aim of this study is focused at examining the attitudes of corporate clients on a variety of elements implemented TQM process, provided by bank. For the study, data were collected using the survey method and the statistical analysis such as correlation and multiple regression analysis. Results of the research point out that top management commitment, courtesy and responsibility towards our customers as significant factors of satisfaction. Study results help bank managers to identify quality elements that need to be improved, to increase the level of customer satisfaction and enhance their business.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اجرای مدیریت کیفیت جامع به منظور بهبود عملکرد تولید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi