دانلود ترجمه مقاله اثرات مديريت كيفيت جامع بر عملكرد كسب و كار

عنوان فارسی

اثرات مديريت كيفيت جامع بر عملكرد كسب و كار: کاربردی در استان كوتایا

عنوان انگلیسی

The effects of total quality management on the business performance: An application in the province of Kütahya

کلمات کلیدی :

  مديريت كيفيت جامع؛ عملكرد کسب و كار؛ بهره وری

درسهای مرتبط مدیریت کیفیت و بهره وری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و ابعاد عملکرد 3. کاربرد 4. نتیجه و ارزیابی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – کیفیت و رضایت کارکنان برای افزایش بهره وری، انگیزه و پاداش، استفاده از ارزیابی عملکرد و تکنیک های اندازه گیری عملکرد، حذف خطاها و اشتباهات در سازمان، تمرکز بر کار تیمی، بهره گیری از تجربه سازمان های موفق، برنامه ریزی استراتژیک و اینگونه اهداف، مدیریت کیفیت جامع (TQM) را تاکید می کند. در این مطالعه، همبستگی مولفه های TQM با عملکرد سازمانی به صورت جداگانه برای درک تاثیرات مدیران، کارکنان، مشتریان و فرایندهای مربوط به عملکرد کسب و کار در TQMمورد بررسی قرار گرفته است. همبستگی TQM با عملکرد کسب و کار با استفاده از داده ها بر اساس انجام پرسشنامه تجزیه و تحلیل شد. طبق نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون که برای ارائه ویژگی های عملکرد سازمان ها در مورد معیارهای TQM (آموزش، رهبری، بهبود مستمر، مشتریان داخلی و خارجی) انجام شد، مشاهده شد که معیارهای مرتبط با رهبری و آموزش و پرورش دارای همبستگی قویتری با عملکرد هستند. به این ترتیب، سازمان ها باید آموزش لازم را در مورد کیفیت به کارکنان خود داده و از بهبود تحت رهبری مدیریت ارشد حمایت کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The quality and the satisfaction of the employees for increasing productivity, their motivation and rewarding, the use of performance evaluation and performance measurement techniques, elimination of errors and mistakes in the organization, concentrating on team work, benefitting from the experience of successful organizations, making the strategic planning and such like targets underline at the sense of Total Quality Management (TQM). With this study, the correlation of TQM components with the organization performance have been examined individually in order to understand the effects of the executives, employee, customers and processes on the business performance at the TQM. The correlation of TQM with the business performance was analysed by means of data based on conducting a questionnaire. According to regression analysis results which was carried out to present the performance features of organizations concerning TQM criteria (education, leadership, continuous improvement, internal customer and external customer), it was observed that the criteria related with leadership and education have a stronger correlation with the performance. Accordingly organizations should give the necessary education and training about the quality to their employees and support the improvement under the leadership of the top management.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مدیریت کیفیت جامع چیست

مدیریت کیفیت جامع (TQM) عبارت است از فرآیند مستمر کاهش یا حذف خطاها در تولید، هموارسازی مدیریت زنجیره تامین، بهبود تجربه مشتریان، و تضمین اینکه کارکنان به واسطه آموزش های مستمر، ارتقا می یابند. هدف این شاخه از مدیریت، اتخاد همه بخش های دخیل در فرآیند تولید برای بهبود کیفیت نهایی محصولات یا خدمات می باشد.

مدیریت کیفیت جامع چیست

مدیریت کیفیت جامع برای اولین بار توسط ویلیام دمینگ ارائه شد؛ ویلیام دمینگ یکی از مشاوران مدیریتی ارشد در ژاپن بوده و تاثیر زیادی روی صنعت تولید این کشور داشته است. تمرکز فرآیند، بهبود کیفیت خروجی های سازمان ها شامل کالاها و خدمات از طریق بهبود مستمر بخش های داخلی است. استانداردها به عنوان بخشی از رویکرد TQM می توانند بازتاب دهنده اولویت های داخلی و هر استاندارد صنعتی دیگری باشند. استانداردهای صنعتی را می توان در سطوح متعددی تعریف کرد، این موضوع می تواند شامل پیروی از قوانین و مقررات گوناگون حاکم بر اجرای عملیات هایی خاص در زمینه کسب و کار باشد. استانداردهای صنعتی همچنین می توانند شامل تولید آیتم هایی برای هنجارهای درک شده باشند، حتی اگر این هنجارها به واسطه مقررات رسمی حمایت نشوند.

اصول اولیه مدیریت کیفیت جامع

TQM در قالب یک فرآیند تمرکز روی مشتری در نظر گرفته می شود و هدف آن بهبود مستمر عملکرد تجاری سازمان می باشد. این شاخه از علم مدیریت تلاش دارد تا تضمین کند که همه کارکنان مرتبط با سازمان در راستای هدف مشترک بهبود کیفیت تولید یا محصولات گام بر می دارند. تاکید ویژه این رویکرد روی تصمیم گیری مبتنی بر واقعیت با استفاده از معیارهای عملکردی در نظارت بر پیشرفت است. سطوح بالاتر ارتباطات سازمانی نیز کارکنان را در راستای مشارکت بیشتر، تشویق می کنند.

اصول اولیه مدیریت کیفیت جامع

مدیریت کیفیت جامع در صنعت

با اینکه ریشه های TQM در بخش تولید قرار دارد، با این حال اصول کلی آن را می توان در انواع سازمان ها اعمال کرد. با تمرکز روی تغییرات بلندمدت در بستر اهداف کوتاه مدت، این شاخه از مدیریت طوری طراحی شده تا دیدگاه منسجمی را برای تغییرات سیستماتیک ارائه دهد. با در نظر داشتن این موضوع، TQM در صنایع مختلفی دیده می شود و فقط محدود به بخش های خاصی چون تولید، بانکداری، امور مالی و پزشکی نمی شود.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اثرات مديريت كيفيت جامع بر عملكرد كسب و كار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi