دانلود ترجمه مقاله تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت روی ارتباط بین آگاهی از بازاریابی سبز و اهداف خرید مشتری
عنوان فارسی |
تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت روی ارتباط بین آگاهی از بازاریابی سبز و اهداف خرید مشتری |
عنوان انگلیسی |
Impacts of Corporate Social Responsibility on the Links Between Green Marketing Awareness and Consumer Purchase Intentions |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی سبز؛ آگاهی؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ اهداف خرید |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 38 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده ها 5. بحث و نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه نقش واسطه مسئولیت های اجتماعی شرکت روی ارتباط بین آگاهی از بازاریابی سبز و اهداف خرید مشتریان را بررسی کرده است. داده ها با استفاده از رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS) برای آنالیز مدل های معادله ساختاری با برنامه کامپیوتری SmartPLS ورژن 2.0 آنالیز شده اند. نتایج PLS نشان داده اند که مسئولیت های اجتماعی شرکت تا حدودی ارتباط بین آگاهی از بازاریابی سبز و اهداف خرید محصول را اصلاح می کند. مشتریان آگاهی بازاریابی سبز مثبتی را بر مبنای رشد دانش محیطی توسعه می دهند. آنها از برنامه های بازاریابی سبز فروشگاه های خرده فروشی زمانی که متوجه فضای خاص اختصاص یافته به فروش محصولات سازگار با محیط زیست می شوند آگاه می گردند. علاوه بر این، شرکت ها با آگاهی از فعالیت های بازاریابی سبز خود با توزیع محصولات سازگار با محیط زیست به افزایش درآمد فروش، افزایش آگاهی مشتریان، و ارائه اهداف بیشتر برای خرید محصولات کمک می کنند. نتایج تأثیرات واسطه این مقاله، مباحث جدیدی وارد مطالعات کرده و به آگاهی مشتریان در زمینه بازاریابی سبز افزوده که در زمینه پژوهشی مربوط به مالزی کافی نمی باشد و باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
This study examines the mediating roles of corporate social responsibility on the links between green marketing awareness and consumer purchase intentions. Data was analyzed using the partial least squares (PLS) approach for the analysis of structural equation models with SmartPLS computer program version 2.0. PLS results revealed that corporate social responsibility partially mediated the link between green marketing awareness and purchase intentions of the product. Consumers develop positive green marketing awareness based on the growing environmental knowledge. They were aware of the green marketing program of the retail store when they noticed that the store allocated specified space to sell eco-friendly products. Furthermore, the companies make their green marketing activities known to the publics by distributing eco-friendly fliers which helps to increase sales revenue, raise consumer awareness, and develop greater intention to purchase the products. The outcomes of the mediating effects of this study add a new momentum to the growing literature and preceding discoveries on consumer green marketing awareness, which is inadequately researched in the Malaysian setting.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
بهنام نظری –
عالی
بهنام نظری –
خوب