دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز و مصرف گرایی در قالب تغییرات اجتماعی در چین
عنوان فارسی |
بازاریابی سبز و مصرف گرایی در قالب تغییرات اجتماعی در چین: آنالیز مقالات |
عنوان انگلیسی |
Green marketing and consumerism as social change in china: Analyzing the literature |
کلمات کلیدی : |
  چین؛ بازاریابی؛ بازاریابی سبز؛ مصرف گرایی سبز؛ پایداری محیطی؛ بررسی مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 63 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیش زمینه 3. روش تحقیق 4. آنالیز توصیفی 5. بازاریابی سبز و مصرف گرایی در چین 6. نتیجه گیری
چکیده – چین به دلیل رشد اقتصادی فزاینده ای که دارد با نگرانی های محیطی زیادی مواجه است. شرکت ها در مقابله با مسائل محیطی تحت فشارهای زیادی بوده و احتمالاً تغییرات اجتماعی در چین اهمیت زیادی پیدا کند. مزیت های رقابتی ساخت بازارهای سبز و مشتریان سبز می تواند در قالب هنجارهای اجتماعی اتفاق بیافتد. مصرف پایدار را می تواند از طریق بازاریابی سبز و مصرف گرایی سبز مدیریت کرد. این مقاله پژوهش های نوظهور در زمینه بازاریابی سبز و مصرف گرایی سبز در چین را مورد بررسی قرار داده است. در حدود 52 مقاله از ژورنال های مختلف انتخاب شده و از لحاظ تکنولوژیک و بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته اند. چارچوبی مفهومی به منظور شناسایی این شکاف ها و جهت گیری های پژوهش های آتی مبتنی بر استراتژی های بازاریابی، بخش صنعتی، مقایسه های بین المللی، و مصرف گرایی سبز مورد بررسی قرار گرفته و همه آنها نقشی در جامعه و پایدار آن بازی می کنند. این مقاله، اولین مقاله در زمینه آنالیز بازاریابی سبز و مصرف گرایی در چین می باشد.
China has faced environmental concerns due to its increased economic growth. Corporations are under various pressures to address environmental issues and may be critical to social change in China. Competitive advantage from building green markets and green consumers can occur as social mores and norms evolve. Sustainable consumption can also be managed through green marketing and green consumerism efforts. This paper reviews the emergent research on green marketing and consumerism in China. A total 52 peer reviewed journal publications are identified and reviewed from a variety of journals ranging from technological to marketing based journals. A conceptual framework has been used to identify gaps and future research directions based on marketing strategy, industrial sector, international comparisons, and green consumerism, all of which play a role in society and its sustainability. This work is the first to analyze green marketing and consumerism in China.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.